En een stash centipedes!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:01 schreef sbientje het volgende:
zo irri als de helft van je veld 5 min. eerder klaar is, terwijl je gewoon doorgezaaid hebt
ik ben spullen aan het bewaren nu... ondanks dat ik geen varkens meer hebquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:07 schreef Pisces29 het volgende:
En ik kan nog steeds niet wachten op het varkenshok
Jij staat er bij mij wel in als ik het goed gezien heb vanochtendquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:09 schreef mrSPLIFFY het volgende:
en ik op mn buurtjes
T vage is dat ze in bv Market, bij je farm upgraden, staat wel dat ik 20 buren heb..
maar onderaan waar je ze kan visiten zie ik nog steeds niets.. vaag toch.. ik heb ze wel maar zie ze niet
ja ik wacht het wel af... Alleen jammer dat ik nu bij jullie nog niet kan mesten en voerenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij staat er bij mij wel in als ik het goed gezien heb vanochtendEn het kan soms een beetje traag gaan hoor, zowel met toevoegen als verwijderen, ineens moet hij 2 dagen nadenken
wat is je profiel? dan zet ik je er wel even bijquote:
Je mag me ook een dag later voeren, geen probleemquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:16 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
ja ik wacht het wel af... Alleen jammer dat ik nu bij jullie nog niet kan mesten en voeren
Moet ie wel beloven minimaal zes maand te blijven spelen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:18 schreef sbientje het volgende:
[..]
wat is je profiel? dan zet ik je er wel even bij
ik nu welquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:23 schreef sbientje het volgende:
heeft iedereen de gemstones compleet nu trouwens?
Ja, mooie trofee zeg.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:23 schreef sbientje het volgende:
heeft iedereen de gemstones compleet nu trouwens?
Tis wel een pareltje hè?quote:
uiteraardquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Moet ie wel beloven minimaal zes maand te blijven spelen.
Als ik het nou ook eens plechtig beloofquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Moet ie wel beloven minimaal zes maand te blijven spelen.
Oeh, oeh oehquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:23 schreef ry4life het volgende:
Verdwaald schildpadje:
http://apps.facebook.com/(...)c74e0fc1e16b6&ref=nf
wat is jouw profiel (linkje?) dan zet ik je erbijquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:17 schreef just me het volgende:
[..]
Als ik het nou ook eens plechtig beloof
Ik kon bij jou nog dingen van uren geleden halen, oa swallow en emperorquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:37 schreef just me het volgende:
http://nl-nl.facebook.com/profile.php?id=100000757202089
ben blij dat het mijn pincode niet is
Mag ik jou ook toevoegen? Je staat nog niet in m'n lijstjequote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:37 schreef just me het volgende:
http://nl-nl.facebook.com/profile.php?id=100000757202089
ben blij dat het mijn pincode niet is
doet ie op mn andere account de hele tijd door......quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:34 schreef Morrisz het volgende:
Op een of andere manier is mijn chicken coop expansion (met 6 kliks) verdwenendus hierbij nog een keer
http://apps.facebook.com/(...)nFriendReward&ref=nf
Edit: alweer weg!
wat is er aan de hand?
Bij mij is vandaag al 2x hetzelfde gebeurd... ik ga het maar geen 3e keer opnieuw proberen. BIj de eerste had ik er 9, bij de tweede 7...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:32 schreef Morrisz het volgende:
Nou, hier mijn laatste barn raise poging voordat ik me tot Zynga keer
10 klikjes graag![]()
http://apps.facebook.com/(...)nFriendReward&ref=nf
Heb je al gekeken bij buren?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:16 schreef Vicky het volgende:
Ik heb tulpjes en zonnebloemetjes... Ik jheb nog steeds geen queenbee
moi!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:22 schreef Jojogirl het volgende:
Hebben er al mensen een special delivery box gekregen en geopend? Zitten daar nog een beetje leuke dingen in?
De peppers zijn al klaar, die heb ik allemaal geplantquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:31 schreef Jojogirl het volgende:
Ik zoek trouwens ook nog steeds een Queen Bee (die beesten zijn vrij lastig te vinden geloof ik). Oja, en co-op hulp (soybeans, rice, peppers) is ook welkom.
1/5 fuel............... JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA dat heb ik echt nodigquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:22 schreef Jojogirl het volgende:
Hebben er al mensen een special delivery box gekregen en geopend? Zitten daar nog een beetje leuke dingen in?
Kan toch wel tegelijkquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:02 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb een miljoen goods for sale, dus ik ga mooi even stoppen met bakken en weer aan mastery werken
Joa, ik heb ook nog wel wat liggen hoor, en maak af en toe wel eens een berry pie, maar 6 ovens gaat me niet lukken vrees ikquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:18 schreef Meddo het volgende:
[..]
Kan toch wel tegelijkGewoon bushels kopen
Dat heb ik ook weleens ja..quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:25 schreef Harajuku. het volgende:
Oh, ik heb altijd moeite met zes ovens tegelijk vullen. Kan wel twee keer zes per dag doen hoor, maar 't gaat niet van harte. Dan mis ik net één tomaat die niemand verkoopt, en dan moet die tomaat wel want de rest heb ik al gekocht en gebruikt dus dat kan ik ook niet meer kopen, en dan heb ik behalve die tomaat alleen recepten waar ik nog meerdere ingrediënten van nodig heb van mensen waar ik al ben geweest.
Goed de feed in de gaten houden. komt vaak heel wat langsquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:25 schreef Harajuku. het volgende:
Oh, ik heb altijd moeite met zes ovens tegelijk vullen. Kan wel twee keer zes per dag doen hoor, maar 't gaat niet van harte. Dan mis ik net één tomaat die niemand verkoopt, en dan moet die tomaat wel want de rest heb ik al gekocht en gebruikt dus dat kan ik ook niet meer kopen, en dan heb ik behalve die tomaat alleen recepten waar ik nog meerdere ingrediënten van nodig heb van mensen waar ik al ben geweest.
Ik heb er 5 gekregen, 4x honingbij en nr 5 is zoek geraakt op weg naar mijn giftboxquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:22 schreef Jojogirl het volgende:
no wayquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:17 schreef just me het volgende:
Ik heb nog steeds het probleem dat ik niks kan kopieeren
Ik heb even op de klok gekeken en ik ben ongeveer 30 minuten bezig om de gewassen en de kippen van mijn buren te verzorgen
Doen jullie ook 'n rondje buren elke dag of ??
zodra ik wat weg te geven heb zal ik het doen! Thanks!! (stupid me)quote:
Roosjes voor het meisjequote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:45 schreef Nizno het volgende:
mag ik roze roosjes?
http://apps.facebook.com/(...)sFriendReward&ref=nf
yeah thanksquote:
je ziet in je schermpje welke buren iets aan hun farm gedaan hebben en die kun je die speciale dingen sturen! Tot nu toe had ik bijen en bijenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:54 schreef Nizno het volgende:
krijg ik weer een special delicery... zit er een steen in..... hmz......
hoe verstuur je die dingen eigenlijk?
Volgens mij als bedankje voor bushelsquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:57 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb er een paar toegestuurd gekregen, ik vroeg me ook al af hoe je ze stuurt
Farmhands en fuel hier, zeker een veredelde mystery giftquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:54 schreef Nizno het volgende:
krijg ik weer een special delicery... zit er een steen in..... hmz......
hoe verstuur je die dingen eigenlijk?
Ik kreeg vandaag eindelijk iets nuttigsquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:01 schreef sbientje het volgende:
van die mystery gifts word ik helemaal kreezie.. ik stuur niet eens meer bedankjes haha, wat moet je ermee. af en toe zit er fuel in, maar meestal zo'n boom of een of ander windmolenachtig attribuut.. of zo'n witte stoel. Leuk, maar die heb ik al 5 gehad ofzo
ik stuur ze juist wel... mensen die mij stenen bomen onderdelen en scheppen sturen vind ik irritanter, want wie zegt dat ik er iets mee kan. In de giftbox kan tenminste nog een aantal coins zitten. En een boom kun je ook verkopen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:01 schreef sbientje het volgende:
van die mystery gifts word ik helemaal kreezie.. ik stuur niet eens meer bedankjes haha, wat moet je ermee. af en toe zit er fuel in, maar meestal zo'n boom of een of ander windmolenachtig attribuut.. of zo'n witte stoel. Leuk, maar die heb ik al 5 gehad ofzo
Ja ik heb ook veel liever een mystery dan 15 buren die scheppen sturen terwijl ik al ver boven de 500 zitquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:11 schreef Nizno het volgende:
mensen die mij stenen bomen onderdelen en scheppen sturen vind ik irritanter
ik stuur scheppen nog steeds wel terug, maar ik denk niet dat ik daar nog heel lang mee door ga haha.. het is ook zo irri dat je per se moet aannemen om iets terug te sturen..quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik heb ook veel liever een mystery dan 15 buren die scheppen sturen terwijl ik al ver boven de 500 zit
In het begin stuur ik ze nog terug, maar nu niet meer. Dan maar een request sturen als je iets wilt
ik weiger ze nu zelfs al gewoon. Ga niet eens de moeite doen om ze vanuit mn giftbox te verkopen...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik heb ook veel liever een mystery dan 15 buren die scheppen sturen terwijl ik al ver boven de 500 zit
In het begin stuur ik ze nog terug, maar nu niet meer. Dan maar een request sturen als je iets wilt
ja idd..quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik weiger ze nu zelfs al gewoon. Ga niet eens de moeite doen om ze vanuit mn giftbox te verkopen...
net als al die bijen en bijenwax. Als ze er in hebben staan dat hun requests niet werken dan accepteer ik ze en stuur ik ze terug. Maar dat is dan omdat ik weet hoe irritant het is dan je requests het niet doen.....
als ze zo door gaan met die goods, dan hoef ik ook geen olieboor idd.. ach, we zien t wel..quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:28 schreef Nizno het volgende:
http://farmvillefeed.com/unreleased-oil-well
als dit door gaat en we een olietoren/put kunnen krijgen dan weiger ik of verkoop ik hem zodra hij af is.. Heb genoeg fuel... en ik vind het ding niet op een boerderij thuis horen.
Ik hoef ook geen olietoren op m'n boerderij, dat hoort er niet thuis neequote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:28 schreef Nizno het volgende:
http://farmvillefeed.com/unreleased-oil-well
als dit door gaat en we een olietoren/put kunnen krijgen dan weiger ik of verkoop ik hem zodra hij af is.. Heb genoeg fuel... en ik vind het ding niet op een boerderij thuis horen.
Ja dat vind ik het meest jammer aan veel buren hebben, met een klein groepje kun je ze dagelijks langs gaan.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:27 schreef Jojogirl het volgende:
Ik probeer trouwens wel elke dag een rondje buren te doen, maar met 20 buren gaat dat ook nog wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |