ik weet wei het wasquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:13 schreef JackHerrer het volgende:
Er had iemand gescheten in zo'n pispaal net na de camping-ingang.
Pics.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:42 schreef Lotteehee het volgende:
Het was donderdagnacht, toen zag ik ergens voor de bosjes een meisje een gozer even oraal bevredigen..
Waar was het dan?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:54 schreef Lotteehee het volgende:
[..]
thanks, maarre ik heb geen foto
Had je ook op het juiste moment langs moeten lopen.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:59 schreef Lotteehee het volgende:
[..]
Bij de bosjes tegenover de ingang, naast de ingang van camping 3!
Haha! Ach, jij hoefde het in ieder geval niet te zienquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:00 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Ik had trouwens een stelletje als buren en zondagmiddag hoorden we ineens gekreun uit de tent. Zaten ze lekker te batsen in die tent.
Maar je hoorde het in ieder geval heel duidelijk.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:02 schreef Lotteehee het volgende:
[..]
Haha! Ach, jij hoefde het in ieder geval niet te zien
Dat is wel een vreemd verhaal manquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:00 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Ik had trouwens een stelletje als buren en zondagmiddag hoorden we ineens gekreun uit de tent. Zaten ze lekker te batsen in die tent.
Ik niet hoor, hoefde alleen mijn toegangskaartje te laten zienquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
iedereen moest z'n ID laten zien, daar stond gewoon iemand voor, voor degene die je kaartje scant.
Eh, nee?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
iedereen moest z'n ID laten zien, daar stond gewoon iemand voor, voor degene die je kaartje scant.
Mijn pakje sigaretten werd uit mijn kleine tasje gehaald en gecontroleerd op de eerste dag en de twee dagen erna keken ze niet eens in mijn rugzak.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik heb nog nooit m'n paspoort moeten laten zien. Ik ben er nog nooit uitgeplukt voor bagage-controle en ik loop ook al een jaar of 7 bijna dagelijks met een rugzak langs de beveiliging bij de ingang zonder controle.
Kan je die krengen kopen?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:55 schreef rubbereend het volgende:
Een vriend van mij werd er wel uitgepikt, na de controle mocht hij gewoon zelf zijn boekje pakken, "kan ik er een paar meer pakken?" "JA hoor", dus die kwam met 10 boekjes de camping open op het terrein moet je voor een nieuw boekje een half muntje betalen
Yea, maar wist niet dat je ze ook op het terrein zelf kon kopenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die dingen krijg je nadat je je polsbandje krijgt. Maar dat weet je wel neem ik aan.
bij de infostandsquote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:16 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Yea, maar wist niet dat je ze ook op het terrein zelf kon kopen
Ik heb voor de verandering m'n ID niet hoeven laten zien, terwijl ze soms bij de bios nog vragen of ik wel 16 benquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat... Hoe... wtfquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:31 schreef rubbereend het volgende:
[ afbeelding ]
dit tegenkomen op de camping vond ik vrij bizar
Bij mij dan, zaterdagnacht twee tenten verderop liggen twee te vozen met allemaal vieze taal. Opeens schreeuwt ze keihard "Auw das mn anus!! auwww"quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:42 schreef Lotteehee het volgende:
Het was donderdagnacht, toen zag ik ergens voor de bosjes een meisje een gozer even oraal bevredigen..
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:59 schreef julian6 het volgende:
[..]
Bij mij dan, zaterdagnacht twee tenten verderop liggen twee te vozen met allemaal vieze taal. Opeens schreeuwt ze keihard "Auw das mn anus!! auwww"
Haha, wij begonnen daar met picknicktafels stapelen. Dat ding is halfleeggeplukt!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Dat is 1 van die bollen tussen de Bravo en de India2 mensen op elkaar gestapeld zondag hadden die eraf gehaald
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |