quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:57 schreef intoxicated het volgende:
Op loopafstand van de afdeling Kindergeneeskunde?
quote:
Als jij die beslissing van de wet zelf mag nemen, ben je al veeeel te oud voor Seam.quote:
Nee ik ben een oude newbie, is alweer jaren geleden dat ik hier was...quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:07 schreef Seam het volgende:
[..]
![]()
Ben je nieuw hier? Zo ja, wat is je leeftijd?
Ik ben een cougarquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:11 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Als jij die beslissing van de wet zelf mag nemen, ben je al veeeel te oud voor Seam.
Als ik me voorstel zeg ik altijd dat ik 19 benquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:12 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee ik ben een oude newbie, is alweer jaren geleden dat ik hier was...
25 jij?
[..]
Ik ben een cougar
+1 scherp!quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:11 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Als jij die beslissing van de wet zelf mag nemen, ben je al veeeel te oud voor Seam.
typenquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:18 schreef Seam het volgende:
[..]
Als ik me voorstel zeg ik altijd dat ik 19 ben
Wat doe jij nu dan?
sryquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:20 schreef Seam het volgende:
Jongens jullie zijn veel te scherp vandaag
Moet het even met mijn ouders bespreken maar die willen me vast wel uithuwelijken!quote:
O jee, even aan mn moeder vragen?quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:33 schreef MaxC het volgende:
[..]
Moet het even met mijn ouders bespreken maar die willen me vast wel uithuwelijken!
OT: Nooit gedacht dat ik dit zal zeggen maar vakantie begint een beetje te vervelen. Moet nog 1,5 maand voordat ik mijn master kan beginnen
Wacht maar tot je begint met je coschappen. Dan verlang je wel naar je bedje zo af en toequote:Op vrijdag 3 september 2010 14:50 schreef Seam het volgende:
Slapen
Welkom trouwens.
Morgen lekker mijn spulletjes verhuizen naar mijn nieuwe kamer![]()
300 meter van het ziekenhuis en de uni af
Ik heb afgelopen zomer bijna iedere week 60 uur in de schoonmaak gedraaid, dus ik ben wel wat gewendquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:42 schreef June. het volgende:
[..]
Wacht maar tot je begint met je coschappen. Dan verlang je wel naar je bedje zo af en toe
Daar moet op gedronken worden hi ha hoquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:00 schreef MaxC het volgende:
O jah, dat gedrocht van een coalitie gaat niet door![]()
![]()
Vuquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:32 schreef intoxicated het volgende:
Evie, aan welke uni studeer(de) je? Je komt me vaagjes bekend voor, of je lijkt gewoon op iemand in Leiden
Je weet dat het collegejaar nog niet is begonnen?quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:50 schreef Jetfly het volgende:
Lees bijna op elke universiteitssite dat Geneeskunde zooooooooo moeilijk is. Nou, hier zie je ze allemaal, post na post na post na post.
Nee, Geneeskunde is ook niet moeilijk. Je moet gewoon veel studeren, maar echt moeilijk, mwah.quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:27 schreef Honeymooner het volgende:
Mij zul je nooit horen zeggen dat geneeskunde zoooooooooooooooo moeilijk is.
Mee eensquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:20 schreef June. het volgende:
[..]
Nee, Geneeskunde is ook niet moeilijk. Je moet gewoon veel studeren, maar echt moeilijk, mwah.
quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:45 schreef fusionfake het volgende:
Volgens mij zoeken psv-ers de hele dag op fok naar zoekterm "ajax" om te trollen
Niet mee eensquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:20 schreef June. het volgende:
[..]
Nee, Geneeskunde is ook niet moeilijk. Je moet gewoon veel studeren, maar echt moeilijk, mwah.
quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:45 schreef fusionfake het volgende:
Volgens mij zoeken psv-ers de hele dag op fok naar zoekterm "ajax" om te trollen
Hier happen ze dan niet! Maar je smijt er dokter Google tegenaan en hoppa minstens vijf reacties. Behalve als genie Starla er is dan is het topic vol.quote:
quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hier happen ze dan niet! Maar je smijt er dokter Google tegenaan en hoppa minstens vijf reacties. Behalve als genie Starla er is dan is het topic vol.
dronkenlap:Pquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:03 schreef MaxC het volgende:
Bier + studenten + voetbal + Groningen = The Knickerbockers = MaxC dronken
Mijn oprechte deelneming, trouwensquote:
Mensen die doen alsof ze dronken zijnquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:03 schreef MaxC het volgende:
Bier + studenten + voetbal + Groningen = The Knickerbockers = MaxC dronken
quote:Op zondag 5 september 2010 02:18 schreef MaxC het volgende:
Repeat die faalt bij elke poging zich boven de rest stellen .
Voetbal
thnxquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:31 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Mijn oprechte deelneming, trouwens![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |