abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85688091

[ Bericht 50% gewijzigd door Morpheus2002 op 25-08-2010 14:11:54 ]
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  woensdag 25 augustus 2010 @ 14:12:11 #2
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_85688154
Goede foto Fer :')
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  woensdag 25 augustus 2010 @ 14:14:36 #3
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_85688265
Bof jij even met die mooie foto's ;)
A man's got to do what a man's got to do
pi_85688272
iPhone OP _O_
Mods die een grap maken door een reactie te editten maar dan vergeten dat hun naam bij de edit-tekst staat :')

Echte OP-foto;

LAPO;
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 13:18 schreef jpjedi het volgende:
Wist niet dat jij een verkeershufter bent joh :P
Naja als je netjes 50 rijdt op een verlaten industrieterrein en elk volgend stoplicht springt op rood als je op 100m afstand bent om vervolgens na 5 tellen stilstaan weer op groen te springen dan weet je na 3 avonden hoe dat werkt en dan stop je niet meer.

Van voorsorteerders word ik helemaal schijtziek. Omdat men over een km naar links de aansluitende snelweg op moet gaan sommigen alvast met 100 links rijden. Dan ben ik de moeilijkste niet en ga ik er rechts langs.

Te hard rijden doe ik std wel maar binnen de perken en ik zal ook nooit iemand met 180 inhalen als ik dat al een keer rij. Daarvoor kijken mensen echt te slecht in hun spiegels.

quote:
Morgenavond ga ik proefrondje rijden met een gsxr 750 155pk bij 176 kilo. _O_
Geil _O_
  woensdag 25 augustus 2010 @ 14:25:30 #5
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_85688696
Gvd geen linkje in het laatste topic!
Zo nu weer genieten van de zon en alle het andere natuurlijk schoon.
Gisternacht eerste nacht en we komen thuis met een 18 en 20 jarige _O- :')
Ik houd overigens de handjes netjes thuis :Y
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
  woensdag 25 augustus 2010 @ 14:43:35 #6
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_85689405
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 14:14 schreef FJD het volgende:
iPhone OP _O_
Mods die een grap maken door een reactie te editten maar dan vergeten dat hun naam bij de edit-tekst staat :')

Echte OP-foto;
[ afbeelding ]

LAPO;
[..]

Naja als je netjes 50 rijdt op een verlaten industrieterrein en elk volgend stoplicht springt op rood als je op 100m afstand bent om vervolgens na 5 tellen stilstaan weer op groen te springen dan weet je na 3 avonden hoe dat werkt en dan stop je niet meer.

Van voorsorteerders word ik helemaal schijtziek. Omdat men over een km naar links de aansluitende snelweg op moet gaan sommigen alvast met 100 links rijden. Dan ben ik de moeilijkste niet en ga ik er rechts langs.

Te hard rijden doe ik std wel maar binnen de perken en ik zal ook nooit iemand met 180 inhalen als ik dat al een keer rij. Daarvoor kijken mensen echt te slecht in hun spiegels.
[..]

Geil _O_
Net alsof ik daar op let :')
Overigens staat zelfs meneer Ferdi niet boven de wet :{
  woensdag 25 augustus 2010 @ 15:01:53 #7
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_85690140
Ferdi, Vuile crimineel.. :W
Je ben ut linkje vergeten.

Of kan je iPhone dat opeens niet meer? :')
pi_85690313
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 14:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Net alsof ik daar op let :')
Ik rijd naar de geest van de wet, niet naar de letter van de wet :7

Rechts aanhouden is bedoeld zodat snellere automobilisten je in kunnen halen, als je dan te weinig hersencellen hebt om te bedenken dat het daarom niet handig is om een km van tevoren alvast links te gaan hangen met 100int uur dan is het naar de geest vd wet om rechts in te halen :7
  woensdag 25 augustus 2010 @ 15:28:42 #9
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_85691185
Zo eindigt Fer nog eens met zijn rijgedrag:

pi_85692177
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 15:05 schreef FJD het volgende:

[..]

Ik rijd naar de geest van de wet, niet naar de letter van de wet :7

Rechts aanhouden is bedoeld zodat snellere automobilisten je in kunnen halen, als je dan te weinig hersencellen hebt om te bedenken dat het daarom niet handig is om een km van tevoren alvast links te gaan hangen met 100int uur dan is het naar de geest vd wet om rechts in te halen :7
Net zoals in amerika gewoon invoeren. Rechts inhalen. _O_
pi_85696322
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 14:04 schreef FJD het volgende:

[..]

[..]

Geil _O_

Het grote BoF! topic: Met bonkige leernichten op de motor!
Tja als je maar genoeg rekeningen krijgt en een keer voor moet komen in Breda en Antwerpen dan leer je het wel af. :X
  woensdag 25 augustus 2010 @ 17:44:58 #12
63192 ursel
pi_85696741
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 17:33 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Tja als je maar genoeg rekeningen krijgt en een keer voor moet komen in Breda en Antwerpen dan leer je het wel af. :X
Pas na 2 keer voorkomen dus.
Heb je volgens mij nog even te gaan Fer :+
pi_85697246
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 17:44 schreef ursel het volgende:

[..]

Pas na 2 keer voorkomen dus.
Heb je volgens mij nog even te gaan Fer :+
Antwerpen was het ergst. Op de leien moest ik een oude rechtzaal in met 20 anderen. Om de beurt naar voren en verklaren waarom je te hard had gereden en schuld bekennen. Daarna volgde de factuur. :')
  woensdag 25 augustus 2010 @ 20:38:18 #14
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_85703082
Verkeerde land uitgekozen om nuchter te blijven... Cola 2 euro, bier 65 cent (beide halve liters) :')
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_85707888
Ajax balt lekker.

Chevchenko is toch wel de beste man van het veld maar kan het niet alleen.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 22:34:06 #16
63192 ursel
pi_85708828
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 20:38 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Verkeerde land uitgekozen om nuchter te blijven... Cola 2 euro, bier 65 cent (beide halve liters) :')
_O- :')
Lukt ut nog wel, of heb je uit financieel oogpunt toch nog een weekje uitstel verleent? :P
  woensdag 25 augustus 2010 @ 22:44:41 #17
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_85709455
Diamond, kom er maar in!
  donderdag 26 augustus 2010 @ 00:38:45 #18
63192 ursel
pi_85717778
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 14:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Loop/Fiets je wel eens door rood?

quote:
Voorlopig zie ik heel veel geouwehoer over specs die beter zijn maar uiteindelijk draait alles om de gebruiksvriendelijkheid van het OS.

Mogguh :W
  donderdag 26 augustus 2010 @ 09:01:24 #20
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_85718478
quote:
Gaat ze nooit lukken!
iOS is op dit moment wat mij betreft superieur aan alle andere OS'en. Misschien dat Android een beetje in de buurt komt.
  donderdag 26 augustus 2010 @ 09:03:44 #21
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_85718514
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 08:03 schreef FJD het volgende:

[..]

Loop/Fiets je wel eens door rood?
[..]

Voorlopig zie ik heel veel geouwehoer over specs die beter zijn maar uiteindelijk draait alles om de gebruiksvriendelijkheid van het OS.

Ik fiets nooit :') Maar dat heb ik vroeger wel eens gedaan idd :P Lopen doe ik wel maar kom amper stoplichten tegen dan :')
  donderdag 26 augustus 2010 @ 09:11:15 #22
63192 ursel
pi_85718634
Kheb ut verder nog niet gezien, maar eergisteren hadden de tweakers een speelavondje met dat ding.
OS schijnt idd nog steeds echt symbian te zijn, maar werkt wel gewoon erg goed en stabiel.

Ut heeft niet zoveel fancy eye candy dingen als iOS, maar goed, de vraag is heb je dat ook echt nodig, of moet ut ding gewoon zijn werk doen. En daarnaast werd dat eye candy flashy gebeuren hier van Windows met de introductie van Aero zelfs nog vervloekt. :')

Voor mij moet een toestel gewoon veel kunnen. De N96 kan dat momenteel prima, alleen die is niet echt stabiel te noemen. ;(
pi_85718863
Verschil met Aero is dat het een feature is van techneuten die denken dat de gebruikers zaten te wachten op een prachtige manier om met vertraging te alt+tabben. Dan druk je alt+tab, dan moet eerst het scherm verspringen, vervolgens moet je je opnieuw oriënteren op het hele scherm en bij een alt+tab versprongen de schermpjes weer zodat je je opnieuw kon oriënteren. De mongool dat ooit heeft geaccodeerd als verbetering moet echt op cursus om klant-wensen beter te leren begrijpen.

Op dat moment wordt eye candy ingeruild voor functionaliteit. De basis bij de iPhone is dat de functionaliteit van het OS erg gebruiksvriendelijk is. Dat er dan vervolgens eye candy overheen wordt gegooid is leuk maar niet meer dan dat.

Overigens maakt Apple die fouten ook nog geregeld. De search functie die ze hebben ingevoegd is bv. te kansloos voor woorden :') Terwijl de search functie in het Windows start menu die er sinds Vista is de enige reden was dat Vista niet direct de prullenbak in verdween, dat ding is echt geniaal namelijk :D
  donderdag 26 augustus 2010 @ 09:32:19 #24
63192 ursel
pi_85719088
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 09:21 schreef FJD het volgende:
Verschil met Aero is dat het een feature is van techneuten die denken dat de gebruikers zaten te wachten op een prachtige manier om met vertraging te alt+tabben. Dan druk je alt+tab, dan moet eerst het scherm verspringen, vervolgens moet je je opnieuw oriënteren op het hele scherm en bij een alt+tab versprongen de schermpjes weer zodat je je opnieuw kon oriënteren. De mongool dat ooit heeft geaccodeerd als verbetering moet echt op cursus om klant-wensen beter te leren begrijpen.

Op dat moment wordt eye candy ingeruild voor functionaliteit. De basis bij de iPhone is dat de functionaliteit van het OS erg gebruiksvriendelijk is. Dat er dan vervolgens eye candy overheen wordt gegooid is leuk maar niet meer dan dat.

Overigens maakt Apple die fouten ook nog geregeld. De search functie die ze hebben ingevoegd is bv. te kansloos voor woorden :') Terwijl de search functie in het Windows start menu die er sinds Vista is de enige reden was dat Vista niet direct de prullenbak in verdween, dat ding is echt geniaal namelijk :D
Aero is iets meer dan alt+tabben hoor. :')
pi_85719347
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 09:32 schreef ursel het volgende:
Aero is iets meer dan alt+tabben hoor. :')
Doorzichtige taakbalken, wat live thumbnails, dat heet bij mij een theme, vind ik weinig interessants.

Oh ja en nu in Windows 7 kan ik door een applicatie naar de zijkant te slepen de applicatie maximaliseren. Wie gebruikt dat in godsnaam? Daarvoor heb je toch de dubbele muisklik op de plek waar je muis toch al komt te staan als je de applicatie zou willen slepen :')

Wat in 7 wel weer handig is is het knopje rechtsonder waarbij je met een muisklik weer je bureaublad ziet maar goed, dat knopje kon je met wat gepruts al in Windows 98 op je taakbalk krijgen. Waar ik dan wel weer een hekel aan heb is dat de applicaties in de taakbalk worden gegroepeerd. Dan heb ik dus twee handelingen nodig om in het juiste explorer schermpje terug te komen terwijl dat voorheen maar 1 handeling was.

Het lijken allemaal kleine dingen maar dit soort gebrek aan user-interest is precies waarom iOS zo goed wordt gewaardeerd en WIndows Mobile door iedereen wordt afgeschoten.
pi_85719703
quote:

Dat Windows+D knopje zit er bij mij in XP ook standaard in hoor maar ik ben sneller met de toetsencombi.

Echter de search functie van MAC OS is gewoon geniaal en zo enorm snel _O_ Daar kan dat slap aftreksel in W7 niet aan tippen. ;) Als je search in iOS bedoelt, daar kan ik niet over oordelen omdat ik het nooit gebruik. :')
  donderdag 26 augustus 2010 @ 10:04:11 #27
63192 ursel
pi_85719989
Tis volgens mij idd maar net hoe je een OS gebruikt.
Ik werk zelf het liefst een combi van toetsencombi, of een combi van toetsenbord + muis.
Ik ga niet als een achterlijke km zitten muizen om telkens maar 1 klik te hoeven doen.

De alt+tab in combi met scrollen werkt onwijs relaxt. Dus om het af te doen als een gebrek aan user-interest is niet geheel correct. Dat ze jou raad niet hebben gevraagd over hoe het moet is een ander verhaal. :+
pi_85720032
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 09:55 schreef jpjedi het volgende:
Dat Windows+D knopje zit er bij mij in XP ook standaard in hoor maar ik ben sneller met de toetsencombi.
Makes a point. Ik heb mezelf op de een of andere manier die toetsencombi dan weer niet als automatisme aangeleerd :')
quote:
Echter de search functie van MAC OS is gewoon geniaal en zo enorm snel _O_ Daar kan dat slap aftreksel in W7 niet aan tippen. ;)
Want :?
quote:
Als je search in iOS bedoelt, daar kan ik niet over oordelen omdat ik het nooit gebruik. :')
Precies mijn punt :') Maar ondertussen is t OS wel druk bezig om alle gegevens te indexeren...
pi_85720689
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 10:05 schreef FJD het volgende:

[..]

Makes a point. Ik heb mezelf op de een of andere manier die toetsencombi dan weer niet als automatisme aangeleerd :')
[..]

Want :?
[..]

Precies mijn punt :') Maar ondertussen is t OS wel druk bezig om alle gegevens te indexeren...
Lastig uit te leggen maar search in MAC OS (spotlight) is wel zo enorm verdomme smooth. Vraag me niet hoe ze het doen maar de HD en 2TB netwerk schijf doorzoeken in welgeteld 3 seconden is me nog niet gelukt in windows. Zelfs in documenten trouwens.
pi_85721263
quote:

search functie Op de mac is pas geniaal. Gewoon typen wat je zoekt en within 0.00001 seconden over alle mappen heen gezocht waar het specifieke woord in voorkomt _O_

Once you go Mac you never go back. :')
pi_85721276
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 10:26 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Lastig uit te leggen maar search in MAC OS (spotlight) is wel zo enorm verdomme smooth. Vraag me niet hoe ze het doen maar de HD en 2TB netwerk schijf doorzoeken in welgeteld 3 seconden is me nog niet gelukt in windows. Zelfs in documenten trouwens.
zie je post nu pas *;
pi_85721571
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 10:26 schreef jpjedi het volgende:
Die search gebruik ik ook niet in Windows nee. Ding is achterlijk traag en vervelend. Die int startmenu is meer een manier om snel een applicatie op te starten. Je ramt op Windows toets, tikt snel "power", Windows komt de suggestie Powerpoint en je ramt op enter en Powerpoint start op. Ideaal zeker omdat t nagenoeg foutloos werkt en je dus niet meer naar de suggestie gaat kijken maar direct op enter ramt.

Dat was serieus de enige reden waarom ik Vista niet direct weggooide :')
  donderdag 26 augustus 2010 @ 11:19:58 #33
63192 ursel
pi_85722630
Politie Den Haag adviseert: blijf thuis

:') Ging er best aan toe vanochtend :')
pi_85723968
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 11:19 schreef ursel het volgende:
Politie Den Haag adviseert: blijf thuis

:') Ging er best aan toe vanochtend :')
Moeten we nu ipv Pakistan gaan doneren voor Den Haag?
  donderdag 26 augustus 2010 @ 12:02:27 #35
63192 ursel
pi_85724172
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 11:55 schreef staticdata het volgende:

[..]

Moeten we nu ipv Pakistan gaan doneren voor Den Haag?
:Y Lijkt me logisch toch :7
pi_85724459
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 12:02 schreef ursel het volgende:

[..]

:Y Lijkt me logisch toch :7
Zal dan niet via 555 zijn zeker? :')
  donderdag 26 augustus 2010 @ 12:13:37 #37
63192 ursel
pi_85724558
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 12:10 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Zal dan niet via 555 zijn zeker? :')
Tuurlijk niet. Daar ziet de gewone burger niks van terug man. :')
  donderdag 26 augustus 2010 @ 13:30:11 #38
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_85727783
pi_85740904
Ik krijg een brief vd Mediamarkt gedateerd 20-08-2010 die gisteren pas is afgestempeld met het uitdrukkelijke verzoek om binnen een week m'n Senseo op te halen :') Ook een manier om je voorraad laag te houden _O-
  donderdag 26 augustus 2010 @ 20:25:46 #40
63192 ursel
pi_85743847
Senseo :r
pi_85747286
AA Gent :') Vanaf de 73e minuut al aant tijdrekken _O-

Fer :X Hoe krijg je zon bal überhaupt naast zeg :X

[ Bericht 34% gewijzigd door FJD op 26-08-2010 21:47:23 ]
pi_85748046
*O* AJAX *O*

En wat een mooie affiches ^O^ Madrid en Milan.

Feyenoord.... PRUTSERS!!! :')
Godzijdank spelen ze geen Europees. Als je van dit Gent al niet kan winnen.
  donderdag 26 augustus 2010 @ 22:11:56 #43
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_85749270
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 21:51 schreef Diamond3d het volgende:
*O* AJAX *O*

En wat een mooie affiches ^O^ Madrid en Milan.

Feyenoord.... PRUTSERS!!! :')
Godzijdank spelen ze geen Europees. Als je van dit Gent al niet kan winnen.
Wat ben je ook een in en in triest figuur :')
pi_85749856
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 22:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat ben je ook een in en in triest figuur :')
Dat je je nog druk maakt om onze fulltime successupporter en parttime internetheld :')

Heb je Mafia al? *O*
  donderdag 26 augustus 2010 @ 22:27:17 #45
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_85750100
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 22:22 schreef FJD het volgende:

[..]

Dat je je nog druk maakt om onze fulltime successupporter en parttime internetheld :')

Heb je Mafia al? *O*
I know maar het was onnodig, het verlies. Helaas, volgende keer beter.

Nee, is 't wat? Reviews zijn zeer wisselend. Gemiddeld een 7.... het spel lijkt me nogal eentonig..
pi_85750513
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 22:22 schreef FJD het volgende:

[..]

Heb je Mafia al? *O*
Succes supporter? Je weet zogenaamd veel van iemand die parttime op internet zit.
Ik zit denk ik vaker in de arena dan jij in de kuip.
pi_85751072
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 22:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
I know maar het was onnodig, het verlies. Helaas, volgende keer beter.
Echt onverdiend kun je t niet eens noemen. Vond Feyenoord niet best spelen :X Verschil tov vorig jaar vind ik wel dat de spelers t wel willen en proberen maar nog door hun leeftijd nog niet de kwaliteiten hebben. Wie weet volgend jaar *O*
quote:
Nee, is 't wat? Reviews zijn zeer wisselend. Gemiddeld een 7.... het spel lijkt me nogal eentonig..
Tweakers heeft de perfecte review geschreven. Veel reviewers proberen t te vergelijken met GTA, dan snap je er dus echt geen zak van :')

[ Bericht 0% gewijzigd door FJD op 26-08-2010 23:46:56 ]
pi_85759691
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 22:46 schreef FJD het volgende:

[..]

Echt onverdiend kun je t niet eens noemen. Vond Feyenoord niet best spelen :X Verschil tov vorig jaar vind ik wel dat de spelers t wel willen en proberen maar nog door hun leeftijd nog niet de kwaliteiten hebben. Wie weet volgend jaar *O*
[..]
Wat een bullshit... voor zo'n bal als die Fer kreeg in de laatste minuten hoef je geen kwaliteiten te hebben hoor. Die MOET er gewoon inzitten en dan ben je door. Je moet eerder kwaliteiten hebben om hem er niet in te krijgen. Evenals dat verdedigen...laten we het daar maar niet over hebben.

En Ajax heeft ook een jong elftal dus wat je zegt is een beetje raar. Dat ze de kwaliteiten niet hebben klopt, maar je moet dat niet in verband brengen met hun jonge leeftijd.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 07:16:43 #49
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_85759857
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 22:35 schreef Diamond3d het volgende:

[..]

Succes supporter? Je weet zogenaamd veel van iemand die parttime op internet zit.
Ik zit denk ik vaker in de arena dan jij in de kuip.
Skybox 818 de gekste.
pi_85759951
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 07:16 schreef Keltie het volgende:
Skybox 818 de gekste.
:D

Die hele arena is een skybox, als ze denken dat er misschien een druppel kan vallen dan trekken die mietjes t dak dicht :')

[ Bericht 9% gewijzigd door FJD op 27-08-2010 07:37:27 ]
pi_85760167
Hallo :W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')