Naja als je netjes 50 rijdt op een verlaten industrieterrein en elk volgend stoplicht springt op rood als je op 100m afstand bent om vervolgens na 5 tellen stilstaan weer op groen te springen dan weet je na 3 avonden hoe dat werkt en dan stop je niet meer.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:18 schreef jpjedi het volgende:
Wist niet dat jij een verkeershufter bent joh
Geilquote:Morgenavond ga ik proefrondje rijden met een gsxr 750 155pk bij 176 kilo.
Net alsof ik daar op letquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:14 schreef FJD het volgende:
iPhone OP
Mods die een grap maken door een reactie te editten maar dan vergeten dat hun naam bij de edit-tekst staat
Echte OP-foto;
[ afbeelding ]
LAPO;
[..]
Naja als je netjes 50 rijdt op een verlaten industrieterrein en elk volgend stoplicht springt op rood als je op 100m afstand bent om vervolgens na 5 tellen stilstaan weer op groen te springen dan weet je na 3 avonden hoe dat werkt en dan stop je niet meer.
Van voorsorteerders word ik helemaal schijtziek. Omdat men over een km naar links de aansluitende snelweg op moet gaan sommigen alvast met 100 links rijden. Dan ben ik de moeilijkste niet en ga ik er rechts langs.
Te hard rijden doe ik std wel maar binnen de perken en ik zal ook nooit iemand met 180 inhalen als ik dat al een keer rij. Daarvoor kijken mensen echt te slecht in hun spiegels.
[..]
Geil
Ik rijd naar de geest van de wet, niet naar de letter van de wetquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Net alsof ik daar op let
Overigens staat zelfs meneer Ferdi niet boven de wet
Net zoals in amerika gewoon invoeren. Rechts inhalen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:05 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik rijd naar de geest van de wet, niet naar de letter van de wet![]()
Rechts aanhouden is bedoeld zodat snellere automobilisten je in kunnen halen, als je dan te weinig hersencellen hebt om te bedenken dat het daarom niet handig is om een km van tevoren alvast links te gaan hangen met 100int uur dan is het naar de geest vd wet om rechts in te halen
Tja als je maar genoeg rekeningen krijgt en een keer voor moet komen in Breda en Antwerpen dan leer je het wel af.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:04 schreef FJD het volgende:
[..]
Naja als je netjes 50 rijdt op een verlaten industrieterrein en elk volgend stoplicht springt op rood als je op 100m afstand bent om vervolgens na 5 tellen stilstaan weer op groen te springen dan weet je na 3 avonden hoe dat werkt en dan stop je niet meer.
Van voorsorteerders word ik helemaal schijtziek. Omdat men over een km naar links de aansluitende snelweg op moet gaan sommigen alvast met 100 links rijden. Dan ben ik de moeilijkste niet en ga ik er rechts langs.
Te hard rijden doe ik std wel maar binnen de perken en ik zal ook nooit iemand met 180 inhalen als ik dat al een keer rij. Daarvoor kijken mensen echt te slecht in hun spiegels.
[..]
Geil
Het grote BoF! topic: Met bonkige leernichten op de motor!
Pas na 2 keer voorkomen dus.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:33 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Tja als je maar genoeg rekeningen krijgt en een keer voor moet komen in Breda en Antwerpen dan leer je het wel af.
Antwerpen was het ergst. Op de leien moest ik een oude rechtzaal in met 20 anderen. Om de beurt naar voren en verklaren waarom je te hard had gereden en schuld bekennen. Daarna volgde de factuur.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:44 schreef ursel het volgende:
[..]
Pas na 2 keer voorkomen dus.
Heb je volgens mij nog even te gaan Fer
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:38 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Verkeerde land uitgekozen om nuchter te blijven... Cola 2 euro, bier 65 cent (beide halve liters)
Loop/Fiets je wel eens door rood?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Overigens staat zelfs meneer Ferdi niet boven de wet
Voorlopig zie ik heel veel geouwehoer over specs die beter zijn maar uiteindelijk draait alles om de gebruiksvriendelijkheid van het OS.quote:
Gaat ze nooit lukken!quote:
Ik fiets nooitquote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:03 schreef FJD het volgende:
[..]
Loop/Fiets je wel eens door rood?
[..]
Voorlopig zie ik heel veel geouwehoer over specs die beter zijn maar uiteindelijk draait alles om de gebruiksvriendelijkheid van het OS.
Mogguh
Aero is iets meer dan alt+tabben hoor.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:21 schreef FJD het volgende:
Verschil met Aero is dat het een feature is van techneuten die denken dat de gebruikers zaten te wachten op een prachtige manier om met vertraging te alt+tabben. Dan druk je alt+tab, dan moet eerst het scherm verspringen, vervolgens moet je je opnieuw ori๋nteren op het hele scherm en bij een alt+tab versprongen de schermpjes weer zodat je je opnieuw kon ori๋nteren. De mongool dat ooit heeft geaccodeerd als verbetering moet echt op cursus om klant-wensen beter te leren begrijpen.
Op dat moment wordt eye candy ingeruild voor functionaliteit. De basis bij de iPhone is dat de functionaliteit van het OS erg gebruiksvriendelijk is. Dat er dan vervolgens eye candy overheen wordt gegooid is leuk maar niet meer dan dat.
Overigens maakt Apple die fouten ook nog geregeld. De search functie die ze hebben ingevoegd is bv. te kansloos voor woordenTerwijl de search functie in het Windows start menu die er sinds Vista is de enige reden was dat Vista niet direct de prullenbak in verdween, dat ding is echt geniaal namelijk
Doorzichtige taakbalken, wat live thumbnails, dat heet bij mij een theme, vind ik weinig interessants.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:32 schreef ursel het volgende:
Aero is iets meer dan alt+tabben hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |