Aha vandaar! Ik zag het gewoon niet goed!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:10 schreef FJD het volgende:
Ik heb licht in de eetkamerHet lichtschakelaartje was gewoonweg niet aangesloten
Daar kom je snel achterquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:10 schreef FJD het volgende:
Ik heb licht in de eetkamerHet lichtschakelaartje was gewoonweg niet aangesloten
Maat van mij bleef bij zijn vriendin slapen, ging naakt pissen en kroop daarna tegen zijn schoonmoeder aanquote:
quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:52 schreef FJD het volgende:![]()
Mafia II PC is uit (zonder crack), nog eventjes wachten voor de Xbox versie
Dat was heel eventjesquote:Op zondag 22 augustus 2010 11:52 schreef FJD het volgende:![]()
Mafia II PC is uit (zonder crack), nog eventjes wachten voor de Xbox versie
Toch zonde dat ze gereset gaan worden die puntenquote:Op maandag 23 augustus 2010 08:38 schreef FJD het volgende:
Mafia II
RondewinnaarWillen jullie de kampioenschaal niet gewoon alvast uitreiken?
Mogguh
Ach die haal ik wel weer opnieuwquote:Op maandag 23 augustus 2010 09:14 schreef ursel het volgende:
Toch zonde dat ze gereset gaan worden die punten
Ik zou voor de Kawa gaan, en dan puur op het uiterlijkquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:09 schreef jpjedi het volgende:
mogguh!
Zaterdag naar motorzaken geweest om te kijken wat de markt te bieden heeft. Blijft toch kriebelen als zal ik niet meer gaan racen. Enerzijds blijft het kriebelen om een hardcore soes racer te kopen en anderzijds is het misschien beter voor mij om een naked te rijden. Voor dat laatste heb ik een uitstekend aanbod voor een nieuwe kawa.
Keuzes voor alsnog
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je er nog eentje geschaakt?quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:39 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Van het weekend een disco party gehad, was echt hilarisch
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Zo en nu lekker naar Bulgarije
Die kawa spring je zo eens ff op om naar je ouders te crossen ofzo. Die GSXR vergt wat meer voorbereiding maar toch voor mijn gevoel veel meer beleving. Ik heb nooit iets anders gereden dan supersport en ik ben zo bang dat ik dan die kawa zo beu ben. Al zit daar nog wel een 106 pk in op 220kg. Een beetje supersport doet 1:1.quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:04 schreef Sickert het volgende:
[..]
Ik zou voor de Kawa gaan, en dan puur op het uiterlijk
Rijden geen idee heb alleen nog op een CBR ooit gereden.
Ook omdat je dat zelf al aangeeft trouwens
Een naked is toch wat relaxter, met een racer voel je toch wat meer snelheid onder je.
Vergis je niet.. Waar wij geen last hebben van een buitje, staat bij Frankie het water gelijk aan de lippenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:53 schreef staticdata het volgende:
En door dat ene buitje ben je verkouden
's-Nachts koelt het flink af en dan is in je t-shirt rondlopen misschien niet heel verstandigquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:53 schreef staticdata het volgende:
En door dat ene buitje ben je verkouden
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:32 schreef Keltie het volgende:
Vergis je niet.. Waar wij geen last hebben van een buitje, staat bij Frankie het water gelijk aan de lippen
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:33 schreef ursel het volgende:
Best windje net.
Komt gewoon een plank van 2.5 mtr lang en 20 cm breed mijn tuin in waaien.
Nu is Aaron zijn bulldozer naar de klote.
En m'n tafel.
Vroeger vaak gedaan. Zelfs zonder te vissenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:02 schreef Sickert het volgende:
[..]![]()
Ik ben net terug van vissen op de Oosterschelde
Was niet echt een succes, met wind mee gooide je wel ver!
Je hebt jezelf dus niet in de hand?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:13 schreef FJD het volgende:
Vissen
MotorrijdenAls ik niet zo zeker wist dat ik mezelf dood zou rijden zou ik t ook doen
Dat is het algemene excuusquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:13 schreef FJD het volgende:
Vissen
MotorrijdenAls ik niet zo zeker wist dat ik mezelf dood zou rijden zou ik t ook doen
Heb ik iemand voorquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:19 schreef Keltie het volgende:
Je hebt jezelf dus niet in de hand?
(klinkt wel fout zo...)
Klopt ja, ik ben niet uniekquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:34 schreef staticdata het volgende:
Dat is het algemene excuus![]()
Ik denk het ook, maar wil toch in oktober eens gaan starten
Tja dat heb ik zelf dan weer nietquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:40 schreef FJD het volgende:
[..]
Klopt ja, ik ben niet uniek![]()
Naja ik merk het bij autorijden ook al. Met een beetje vermogen weet ik mezelf steeds een nieuwe grens aan te praten. Ti's dat t een auto vd zaak was naar anders had ik uit Zaltbommel gerust std. met 200 int uur terug gereden 's nachts. Ook toen ik vorig jaar terug naar Rozenburg reed na t klussen ging t steeds harder, rechts inhalen van caravans die te vroeg voorsorteerden en continue door rood rijden op wegen die iets verlaten leken.
Dat gaat gewoon een keer fout
Jij bent dom, zo kan je lekker de staaskas spekken, snap je toch welquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:07 schreef FJD het volgende:
Je verbreedt een weg van 3 naar 5 rijbanen, vervolgens verlaag je de snelheid van 120 naar 100, daarna ga je in 2 maanden tijd 8 snelheidscontroles houden om jezelf vervolgens af te vragen waarom er zo weinig respect is voor de politie.
Ben ik nou zo slim of zijn zij nou zo dom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |