Maar dit kan meer geld opleveren dan het downloaden van een torrent, daar zien ze sowieso niks van. Spotify kan daar juist de concurentie mee aangaan.quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:13 schreef Z het volgende:
Het is natuurlijk niet geheel gek dat platenmaatschappijen enigszins terughoudend zijn, het is hun brood.
nou boo hoo,quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:46 schreef Silv het volgende:
Geen FLAC ondersteuning, dus gebruik het niet meer.
Niks boo hoo. Als ik muziek wil luisteren wil ik dat met de beste kwaliteit mogelijk.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:35 schreef Gehenna het volgende:
[..]
nou boo hoo,ik vind dat ze met hun 320kbs mp3 de audiofiel al behoorlijk tegemoet komen.
Je kan echt niet het verschil horen tussen 320kbit mp3's en flac. Tenzij je een audiofiele geluidsinstallatie hebt én een van de weinige (als in minder dan 1% van de populatie) genetische freaks bent met exceptioneel gehoor. Doe maar eens wat double-blind tests met verschillende kwaliteiten mp3's en flac's, je zal falen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 01:21 schreef Silv het volgende:
[..]
Niks boo hoo. Als ik muziek wil luisteren wil ik dat met de beste kwaliteit mogelijk.
Ben benieuwd waardoor, aangezien Spotify op vele miljoenen nummers zit en de steun heeft van honderden platenmaatschappijen, waaronder de grote vier.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 04:52 schreef Ofyles2 het volgende:
De zoveelste mediatheek die binnen afzienbare tijd voorbijgelopen wordt...
Ik heb even een maand een Premium account gehad (toen het nog niet officieel in NL was) sindsdien ben ik weer teruggezet maar ben ik wel een 'Free' account user dan heb je wel onbeperkt per maand luisteren (met reclame) in tegenstelling tot het huidige max 20 uur luisteren gratis abo.quote:Op zondag 15 augustus 2010 02:47 schreef Ixnay het volgende:
Ik gebruik het best veel maar ik heb nog maar 10 uur over.
Ik heb er ook geen meer gekregen idd. Zou 'social' zijn als ze weer es wat uitdelen...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:34 schreef ethiraseth het volgende:
Zou wel fijn zijn als Spotify weer eens invites gaven. Kreeg er twee toen ik lid werd, en sindsdien niks meer.
Ja, moet dat ding elke keer wegklikken.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:39 schreef Young_David het volgende:
Maar ondertussen wel vervelen met een Share Spotify balk ...
Geen problemen nu hier, rest van de dag niet gekeken.quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:07 schreef Malens het volgende:
Spotify zegt vandaag al de hele dag 'browsing failed. please try again'...
Meer mensen met dat probleem?
quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:49 schreef krioro het volgende:
Zelf nog steeds Spotify niet gebruikt, niet aantrekkelijk genoeg voor mij.
Precies, dacht vantevoren ook dat het nisk voor mij zou zijn maar er zit genoeg in voor mijn (obscure) muzieksmaakquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:36 schreef ranja het volgende:
[..]
1 programmatje installleren en je kunt muziek luisteren. Kost minder dan 5 minuten dan staat het op je pc. Dan kun je daarna wel beslissen of er muziek opstaat die je aanspreekt of niet.
Dat heb ik al kunnen beslissen. "quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:36 schreef ranja het volgende:
[..]
1 programmatje installleren en je kunt muziek luisteren. Kost minder dan 5 minuten dan staat het op je pc. Dan kun je daarna wel beslissen of er muziek opstaat die je aanspreekt of niet.
Als het goed is zend de mobile variant 160 kbs Ogg Vorbis uit (zelfde kwaliteit als 192 kbs mp3), net zoals de gratis desktop variant.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
Muziek wordt volgens mij met 320kbps uitgezonden, uitgaande dat een liedje ongeveer 3 minuten gemiddeld duurt. 6MB per nummer. Kun je ongeveer 340 nummers luisteren in een maand (bij 2GB). Zonder dat je dan andere diensten van internet gebruikt.
http://assets1.getsatisfa(...)_iphone_3g_stream_inquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ehm, dan ligt het volgens mij aan op welk mobiele platform je Spotify gebruikt. Ik geloof dat de iPhone bijvoorbeeld enkel AAC/Mp3 formaat ondersteund.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |