Ik had meteen een nieuwe gemaakt maar er ging ergens iets foutquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:36 schreef iBenny het volgende:
Duurde lang
Goedemorgen trouwens
Gefeliciteerd c_a
Ik zie hem ook niet?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik had meteen een nieuwe gemaakt maar er ging ergens iets fout
Okequote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Met foto´s van je hoge hakken in de OP?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:37 schreef -Miauw- het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Das mooi toch?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, daarom gaan we hier weg. Hij werkt de verkoop van het huis tegen, dus we willen hem dwingen om wat te gaan doen door hier weg te gaan en geen hypotheek meer te betalen. En aangezien mijn moeder nog 30k van hem krijgt kan ze dat doen.
quote:Verder zijn ook alle meubels van mijn moeder, dus hij zit straks in een huis met te dure hypotheek zonder meubels.
Maar als je nu die rare tekening uit je ui haalt dan wel misschienquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh![]()
Mijn hond snurkt en hard ook *jaloers*
quote:
Succes...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:05 schreef Myraela het volgende:
Ik ga trouwens een tijdschrift maken als toelatingsopdracht voor het grafisch lyceum. En daar heb ik maar 2 dagen voor. Dus wish me luck.
Hahaha dank je welquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:36 schreef iBenny het volgende:
Duurde lang
Goedemorgen trouwens
Gefeliciteerd c_a
Oeh, dat zit volgens mij ook op mijn geleende Macquote:
ja die jaquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:38 schreef Socios het volgende:
[..]
Met foto´s van je hoge hakken in de OP?
De opdracht was iets te maken hoe je jezelf ziet na de opleiding. Maar aangezien alles wat ik wil nogal breed is, van reclameposters tot websites. Gooi ik alles maar in een tijdschrift.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
Succes...
Weet je al een beetje wat de onderwerpen zullen zijn enzo?
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die merkt het wel als we zijn bed hebben ingepakt.
Ohw, nja als je veel wilt gaan doen dan is het ook wel vrij vol gevuld toch?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
De opdracht was iets te maken hoe je jezelf ziet na de opleiding. Maar aangezien alles wat ik wil nogal breed is, van reclameposters tot websites. Gooi ik alles maar in een tijdschrift.
In mijn tijdschrift zaten ook website analyses en dat soort rotzooiquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
De opdracht was iets te maken hoe je jezelf ziet na de opleiding. Maar aangezien alles wat ik wil nogal breed is, van reclameposters tot websites. Gooi ik alles maar in een tijdschrift.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Welke boeken moet je hebben? Misschien heb ik nog wat.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:44 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
In mijn tijdschrift zaten ook website analyses en dat soort rotzooi. Morgen begint mijn school weer en moet boeken over action script en flash enzo halen. Lijkt me wel leuk
Priceless.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Even kijken, die site is ZO traagquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Welke boeken moet je hebben? Misschien heb ik nog wat.
Natuurlijk.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:48 schreef iBenny het volgende:
Je houdt ons toch wel op de hoogte he myr?
kom je toch ook maarquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:52 schreef Crazy-M het volgende:
ben er weer
was ff het topic van de meet aan het lezen
Hehe ik trek mijn allerhoogste hakken wel aan op de meetquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:43 schreef Socios het volgende:
[..]
Komen die foto´s nog?![]()
Leuk gewandeld gisteren?
Okey dan.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:54 schreef -Miauw- het volgende:
Hehe ik trek mijn allerhoogste hakken wel aan op de meetBest fijn om 5 cm groter te zijn
![]()
Wehehe. Ik zat gisteren ook midden in een onweersbui.quote:Jáá wandelen ging goed! Jammer van die stortbui de laatste 2 kilometer<- zo zag ik eruit
losslaanquote:
ik zei: ik leesquote:
En dan nog de kleinste zijnquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hehe ik trek mijn allerhoogste hakken wel aan op de meetBest fijn om 5 cm groter te zijn
![]()
Jáá wandelen ging goed! Jammer van die stortbui de laatste 2 kilometer<- zo zag ik eruit
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik zei: ik lees
niet dat ik kom he
Oja, het onweerde ook nog! Daar ben ik niet bang voor. tenzij open veld of open waterquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:55 schreef Socios het volgende:
[..]
Okey dan.
[..]
Wehehe. Ik zat gisteren ook midden in een onweersbui.
Hé, ik heb heus wel hoger dan 5quote:
Ik ben 1,71 dus als je hakken aan doe van 5 cm, ben je groter dan ikquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hé, ik heb heus wel hoger dan 5, ik ben 1,69 en volgens mij is Bella nog steeds de kleinste hier
durf nietquote:
FLASH CS4 PROFESSIONAL FOR WINDOWS AND MACINTOSH - VISUAL - QUICKSTART GUIDEquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Welke boeken moet je hebben? Misschien heb ik nog wat.
volgens mijn ID zit ik rond de 1.85quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hé, ik heb heus wel hoger dan 5, ik ben 1,69 en volgens mij is Bella nog steeds de kleinste hier
Er steekt er maar een bovenuit.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:58 schreef Myraela het volgende:
Als ik hakken aandoen ben ik langer dan de helft van de mannen.
Met Vodafone heb ik nooit problemen eigenlijkquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:46 schreef iBenny het volgende:
Wat is die Hi website ongelofelijk kut zeg
Met chrome kun je niet inloggen en firefox krijg je regelmatig foutmeldingen te zien. Ik wil gewoon mijn telefoonrekening bekijken
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben 1,71 dus als je hakken aan doe van 5 cm, ben je groter dan ik
Maar Vodafone vind ik dan weer kutquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met Vodafone heb ik nooit problemen eigenlijk
jah maar ...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ook niet... en toch ga ik
Ik vind dat wel gaafquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:58 schreef Myraela het volgende:
ik doe nooit hoge hakken aanquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
maar als jij dan ook weer hakken aantrekt
ik normaal ook nooit met HI, vandaag wel jahquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar Vodafone vind ik dan weer kut
Bereik hier in Almere is een stuk minder dan Hi
Blijkbaar kun je niet alles hebben
hoelang ben je dan?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:58 schreef Myraela het volgende:
Heb ik niet, ik heb vooral marketing boeken.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:58 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
FLASH CS4 PROFESSIONAL FOR WINDOWS AND MACINTOSH - VISUAL - QUICKSTART GUIDE
ADOBE AFTER EFFECTS CS4 VISUAL EFFECTS AND COMPOSITING - STUDIO TECHNIQUES
MAKING MEDIA: FOUNDATIONS OF SOUND AND IMAGE PRODUCTION, 2/E
CHRIS CRAWFORD ON INTERACTIVE STORYTELLING
ESSENTIAL ACTIONSCRIPT 3.0
HOW TO READ A FILM: MOVIES, MEDIA & BEYOND
zijn we ongeveer even grootquote:
wijst naar miauw, kally en tomboquote:
Ja die zooi heb ik allemaal al gehad, binnenkort P ophalen onzin.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb ik niet, ik heb vooral marketing boeken.En wat algemeen design.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:55 schreef Myraela het volgende:
Socios, je trein is uit je UI gereden.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wijst naar miauw, kally en tombo
ben bang voor hun
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:58 schreef Myraela het volgende:
Zelfs met een mooie hoge hak haal je mij nog niet in.quote:
Hi vind ik toch echt wel goed bereik hebbenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik normaal ook nooit met HI, vandaag wel jah
Almerequote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar Vodafone vind ik dan weer kut
Bereik hier in Almere is een stuk minder dan Hi
Blijkbaar kun je niet alles hebben
o, was jou vergetenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dus je ben niet bang voor mij
of mijquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:04 schreef Socios het volgende:
[..]
[..]
Zelfs met een mooie hoge hak haal je mij nog niet in.
klopt, Hi heeft gewoon een goede dekking, alleen de site laat soms te wensen overquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hi vind ik toch echt wel goed bereik hebben
Zeker in de wat grotere steden/plaatsen, waar vaak andere providers wat te kort schieten.
Okay, dan ga ik de hele tijd bij jou staan.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:04 schreef Socios het volgende:
[..]
[..]
Zelfs met een mooie hoge hak haal je mij nog niet in.
quote:
Sta ik tussen 2 treinengekken. Ik weet niet of dat wel zo slim is.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Okay, dan ga ik de hele tijd bij jou staan.
Dat is gewoon echt baggerquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
klopt, Hi heeft gewoon een goede dekking, alleen de site laat soms te wensen over
Wegrennen mag hoorquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:06 schreef Myraela het volgende:
Sta ik tussen 2 treinengekken. Ik weet niet of dat wel zo slim is.
kunnen ze nooit zeggen dat je niet spoortquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Sta ik tussen 2 treinengekken. Ik weet niet of dat wel zo slim is.
Je zou dit heel verkeerd op kunnen vatten.. denk alleen neit dat dat de bedoeling isquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:10 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo. Stond binnen 15 minuten weer buiten. Nog nooit zo snel zo veel geld verdient.
eerst verkondigd hij dat hij geen ... laat maarquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je zou dit heel verkeerd op kunnen vatten.. denk alleen neit dat dat de bedoeling is
Neem ff een paar minuten rust en ga dan weer verderquote:
Maakt niet uit, je mag als opdracht ook gewoon een tekening maken. Waarom maak ik het mezelf zo moeilijk.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Neem ff een paar minuten rust en ga dan weer verder
Niet te veel, anders red je het niet in die 2 dagen
Hoeveel pagina's moet je eigenlijk hebben?
Je moet het jezelf ook niet te moeilijk makenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maakt niet uit, je mag als opdracht ook gewoon een tekening maken. Waarom maak ik het mezelf zo moeilijk.
playboy ?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:26 schreef PatriQue89 het volgende:
Nogmaals ik ben geen hoerik had een fotoshoot
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:26 schreef PatriQue89 het volgende:
Nogmaals ik ben geen hoerik had een fotoshoot
Mirne in een ander lettertype en misschien een andere kleur.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:34 schreef Myraela het volgende:
Hoi, ik ben er niet zo blij mee, komen jullie eens met wat feedback.
[ afbeelding ]
Now that's a big bitchquote:
het paarse balkje helemaal naar rechts, en het groene balkje helemaal weg...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:34 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
eerste indruk:quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:34 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |