Die is nog lamer dan "op je kont"quote:
Het kenteken van Donald Duck ook trouwens. En een priemgetal natuurlijkquote:
Ah ok, ik had dat hele topic nog nooit gezien geloof ikquote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:29 schreef iBenny het volgende:
Tof
Ik heb je erbij gezet TAL-Meet 16 oktober - Meld je hier aan! onder voorbehoud
Namen voor mijn ongeboren kinderen:quote:
Gaarhoofd?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Even Fatima over het poker terugkijken, voor Knevel en gaarhoofd gaat er een wereld open denk ik.
Hij staat in de OPquote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:37 schreef Avey het volgende:
[..]
Ah ok, ik had dat hele topic nog nooit gezien geloof ik
Zwabber nog steeds nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Rauz, vertaling graag?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Even Fatima over het poker terugkijken, voor Knevel en gaarhoofd gaat er een wereld open denk ik.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zwabber nog steeds niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., Ik heb dit/je gemist
![]()
Wie leest die OP nouquote:
Damn wat zullen jouw ongeboren kinderen blij zijn dat ze inderdaad nog ongeboren zijnquote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Namen voor mijn ongeboren kinderen:
Reinier
Anna
Bob
Het laatste moment dat ze blij zijnquote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:39 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Damn wat zullen jouw ongeboren kinderen blij zijn dat ze inderdaad nog ongeboren zijn!
nee, je krijgt alleen een taxatie terug van rond de 7,50quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien als je TOMBO Naar 2020 SMSt dat je dan te zien krijgt in welke nieuwe sprinter Tombo gezeten heeft vandaag
quote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:39 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Damn wat zullen jouw ongeboren kinderen blij zijn dat ze inderdaad nog ongeboren zijn!
Moet tombo 7,50 kosten?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, je krijgt alleen een taxatie terug van rond de 7,50
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, je krijgt alleen een taxatie terug van rond de 7,50
als je twee dochters krijgt gaat Reinier identity issues krijgen denk ikquote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Namen voor mijn ongeboren kinderen:
Reinier
Anna
Bob
Diequote:
Ik hoor net dat Anina ook kanquote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als je twee dochters krijgt gaat Reinier identity issues krijgen denk ik
Ik was niet van plan tot aanschaf over te gaan inderdaadquote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dieis hopelijk omdat je dat een belachelijk lage prijs vindt?
een oud insider grapje wat ik omhoog haal, speciaal omdat tombo het zo leuk vindquote:
zie je? happy!quote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het laatste moment dat ze blij zijn
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
een oud insider grapje wat ik omhoog haal, speciaal omdat tombo het zo leuk vind
[..]
zie je? happy!
quote:
Ik weet ineens niet meer waarom ik zo blij was dat ik weer tijd voor deze SC hebquote:
Ja, of Ada. Of Aņa. Of Aviva. Of Ebbe. Of Elle. Of Eppe. Of Ette. Of Eve. Of Hannah. Of Idi. Of Laval. Of Natan. Of Okko. Of Onno. Of Otto. Of Pip. Of Pop. Of Sas. Of Suus. Of Tat. Of Viv. Of Eke. Of Yarray.quote:
Ga je me bijpraten over de inside van tombo?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
een oud insider grapje wat ik omhoog haal, speciaal omdat tombo het zo leuk vind
Er gaat vaag ergens een belletje rinkelen.quote:
Ik wilde net zeggen dat ze niet zo heel lief voor je zijnquote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:44 schreef tombolafan het volgende:
Ik weet ineens niet meer waarom ik zo blij was dat ik weer tijd voor deze SC heb
maar ik zit ook in F&F en V&A, so basically you're screwedquote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:44 schreef tombolafan het volgende:
Ik weet ineens niet meer waarom ik zo blij was dat ik weer tijd voor deze SC heb
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:44 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja, of Ada. Of Aņa. Of Aviva. Of Ebbe. Of Elle. Of Eppe. Of Ette. Of Eve. Of Hannah. Of Idi. Of Laval. Of Natan. Of Okko. Of Onno. Of Otto. Of Pip. Of Pop. Of Sas. Of Suus. Of Tat. Of Viv. Of Eke. Of Yarray.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga je me bijpraten over de inside van tombo?
een lang verhaal dat de moeite niet waard is, want zo grappig is het nietquote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga je me bijpraten over de inside van tombo?
Fatima Moreira de Melo, die ex-hockeyster, is gaan pokeren, doet dat inmiddels op een goed niveau en zat vanavond bij Knevel en Van den Brink om wat over poker te vertellen. En over het mogelijke legaliseren ervan in Nederland.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:44 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Er gaat vaag ergens een belletje rinkelen.
Zie, je kan je helemaal de tering neuken voordat die naming convention niet meer genoeg is. Ik stel voor dat we wat anders bedenken. Iets restrictievers. Namen met alleen maar letters die na de vorige in het alfabet komen bijvoorbeeld. Ans schiet me zo even te binnen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:44 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja, of Ada. Of Aņa. Of Aviva. Of Ebbe. Of Elle. Of Eppe. Of Ette. Of Eve. Of Hannah. Of Idi. Of Laval. Of Natan. Of Okko. Of Onno. Of Otto. Of Pip. Of Pop. Of Sas. Of Suus. Of Tat. Of Viv. Of Eke. Of Yarray.
Veel van die namen zou ik mijn vis nog niet eens gevenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kan heel veel kinderen krijgen dus!![]()
Waarom?quote:
Waarom?quote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
een lang verhaal dat de moeite niet waard is, want zo grappig is het niet![]()
tis alleen grappig omdat je er tombo mee op de kast jaagt
Ik kan me sowieso de tering neuken, zij het safequote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zie, je kan je helemaal de tering neuken voordat die naming convention niet meer genoeg is. Ik stel voor dat we wat anders bedenken. Iets restrictievers. Namen met alleen maar letters die na de vorige in het alfabet komen bijvoorbeeld. Ans schiet me zo even te binnen.
ook een leuk idee inderdaad. Voor de bevruchting even aan de poes snuffelen en de eerste naam die je daarmee associeert, die wordt het.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:47 schreef iBenny het volgende:
Veel van die namen zou ik mijn vis nog niet eens geven
Damn, als ze daar nou eens een forum voor zouden openen hier op FOK! om dat soort brainfarts tentoon te spreidenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zie, je kan je helemaal de tering neuken voordat die naming convention niet meer genoeg is. Ik stel voor dat we wat anders bedenken. Iets restrictievers. Namen met alleen maar letters die na de vorige in het alfabet komen bijvoorbeeld. Ans schiet me zo even te binnen.
Ik maakte ook maar een grapjequote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daar hebben we toch al zat forums over? ONZ, TTK, voor elk wat wilsquote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:48 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Damn, als ze daar nou eens een forum voor zouden openen hier op FOK! om dat soort brainfarts tentoon te spreiden! Dat zou geniaal zijn
!
vissen horen dan ook namen als Wortel of Sok te krijgenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
'n Ezel laat Reinier taal lezen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je maakt het alleen maar spannender... hoezo?
Mijn vorige vissen heetten BaCo en Breezerquote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
vissen horen dan ook namen als Wortel of Sok te krijgen
Mijnes heten Biet en Laars. Dat klopt niet begrijp ik nu?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
vissen horen dan ook namen als Wortel of Sok te krijgen
Ach, zal mij een Biet wezenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijnes heten Biet en Laars. Dat klopt niet begrijp ik nu?
ehm, oke?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:51 schreef Rauzer het volgende:
[..]
'n Ezel laat Reinier taal lezen.
quote:
Koos Eekfeen keek door 't rood kerkraam maar krek door 't rood keek neef Kees ook.quote:
Palindroom-zinquote:
Anna deed Reinier negen lepel pap nemenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:53 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Jij slaapt, ronkt, knort; ronkt, knort pa als jij?
dop nouquote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Anna deed Reinier negen lepel pap nemen
Verdomme, ik had ook wel een stukje gewildquote:
Maar toch heb je letters en woorden nodig om cijfers begrijpelijk te maken.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Palindromen zijn maar lastig. Letters en woorden ook. Cijfers en getallen zijn veel makkelijker. Elke combinatie van cijfers vormt een zinnig getal. Lang niet elke combinatie van letters vormt een zinnig woord
Begrijpelijk voor onwetenden jaquote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:08 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Maar toch heb je letters en woorden nodig om cijfers begrijpelijk te maken.
dingen begrijpelijk maken voor mensen die het al weten klinkt dan ook vrij overbodigquote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Begrijpelijk voor onwetenden ja
42quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Onbegrijpelijk dat jullie met deze materie bezig zijn.
We hadden allemaal al 2 uur in bed moeten liggen. Om te slapenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Onbegrijpelijk dat jullie met deze materie bezig zijn.
quote:
ochtendquote:
Bij Basel en het zonnetje schijnt, Weer een prachtige zonsopgang over Duitslandquote:Op woensdag 25 augustus 2010 05:08 schreef Crazy-M het volgende:
regen? onweer?
waar wonen jullie allemaal
hier heel de nacht droog gebleven (denk ik)
Jaquote:
Uhuh, ik moet de trein van 7.16 hebben richting rotterdam... dus tegen de tijd dat ik weer thuis ben, ben ik helemaal gaar..quote:
sowieso als je naar rotterdam moetquote:Op woensdag 25 augustus 2010 07:02 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Uhuh, ik moet de trein van 7.16 hebben richting rotterdam... dus tegen de tijd dat ik weer thuis ben, ben ik helemaal gaar..
Môgge Koenquote:
quote:
sta er niet eens in, en zal vandaag ook niet gebeurenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 07:11 schreef charmed_angel het volgende:
20. 132 iBenny
20. 132 charmed_angel
had vanmorgen onderweg wel regen, maar scheelt als je ruim 100 km rijdt, dan zie je ook ergens de zon opkomenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 07:01 schreef crv het volgende:
[..]
Bij Basel en het zonnetje schijnt, Weer een prachtige zonsopgang over Duitsland
Bij ons is het ook wel wisselvallig, maar de temps zijn nog steeds 23+quote:Op woensdag 25 augustus 2010 07:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
had vanmorgen onderweg wel regen, maar scheelt als je ruim 100 km rijdt, dan zie je ook ergens de zon opkomen
Ja, mag weer de hele dag excellenquote:
pff, lekker benauwd danquote:Op woensdag 25 augustus 2010 07:19 schreef crv het volgende:
[..]
Bij ons is het ook wel wisselvallig, maar de temps zijn nog steeds 23+
Alleen morgen voorspellen ze bewolkt en regen en 30 graden
Gratis optreden van de nederpop Kaasquote:
Klinkt leukquote:
Nogal jaquote:
whutquote:Gratis optreden van de nederpop Kaas
tjah, ken ze ook nietquote:
Als je normaal gesproken PM bent en je wordt nu tijdelijk ingezet voor een dergelijke kutklus dan piep je wel anders, zeker als ander werk beloofd was. Hier is het laatste woord nog niet over gezegd. Maar ik ben bezig met mijn revanchequote:Op woensdag 25 augustus 2010 07:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klinkt leuk
Ach, ik ben al 1.5 jaa bezig met hetzelfde ERP project....
Mogge Ceequote:Op woensdag 25 augustus 2010 07:28 schreef Cee het volgende:
Hoi hoi, ik dacht ik kom ook maar weer eens langs.Goedemorgen peoples.
Goedemorgen Ceequote:Op woensdag 25 augustus 2010 07:28 schreef Cee het volgende:
Hoi hoi, ik dacht ik kom ook maar weer eens langs.Goedemorgen peoples.
Revanche of the NERD ?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 07:28 schreef crv het volgende:
[..]
Als je normaal gesproken PM bent en je wordt nu tijdelijk ingezet voor een dergelijke kutklus dan piep je wel anders, zeker als ander werk beloofd was. Hier is het laatste woord nog niet over gezegd. Maar ik ben bezig met mijn revanche
uitstappen en lopenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 07:37 schreef charmed_angel het volgende:
Ik sta gewoon harstikke vast in mijn eigen woonplaats
Pak gewoon de autoquote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:04 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou eerste overstap gemaakt. Nu @ groningen op naar amersfoort!
nee sorry, moet hem elke morgen om 4:45 hebbenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:07 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
stel jij je auto en jezelf beschikbaar om mij naar rdam te brengen?
Hoef je vanavond niet te sportenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
2 uu rlopen.... doe maar niet
Ja maar ik wil gaan sportenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Hoef je vanavond niet te sporten
Groot hoofd, kan veel in hequote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:06 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben wel vrolijk, maar heb wel koppiepijn, dat is wat minder
Wat ga je eigenlijk hier doenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:14 schreef PatriQue89 het volgende:
En zwolle! Whoehoe. Al op de helft
Ik heb een afspraak.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat ga je eigenlijk hier doen
Goede middagquote:
En nu heeft ie uiteraard gesmst:quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Muismeisje met een booty-call
quote:BEL ME NIET 'S NACHTS! WIE BEN JE, IDIOOT!
Dan kan je toch wel in een keer door? Sowieso kan je toch vanuit de lijn Groningen/Leeuwarden in een keer naar R'dam?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:46 schreef PatriQue89 het volgende:
Whoe. Zo amersfoort, dan overstappen,
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En nu heeft ie uiteraard gesmst:
[..]
nopequote:
zoietsquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En nu heeft ie uiteraard gesmst:
[..]
Dat zal Myr wel weten lijkt mequote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan kan je toch wel in een keer door? Sowieso kan je toch vanuit de lijn Groningen/Leeuwarden in een keer naar R'dam?
dan maar liever 2 uur in de file staanquote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
2 uu rlopen.... doe maar niet
Je hebt zelfs treinen die doorrijden en dan bij Zwolle ofzo splitsen en dan gaat de ene naar Leeuwarden en de andere naar Groningenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:50 schreef charmed_angel het volgende:
Ja kan toch van Groningen naar Utrecht? En in Utrecht overstappen naar Rotterdam Centraal
trein laterquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:51 schreef charmed_angel het volgende:
Volgens mij heeft hij deze
Tijd Station / Halte Spoor Richting Reisdetails
07:06 Groningen 3b Zwolle Intercity (NS)
07:11 Haren
07:24 Assen
07:33 Beilen
07:42 Hoogeveen
07:56 Meppel
08:16 Zwolle
08:52 Amersfoort 7
08:54 Amersfoort 6 Utrecht Centraal Intercity (NS)
09:09 Utrecht Centraal 8
09:17 Utrecht Centraal 9a Gouda Intercity (NS)
09:37 Gouda
09:46 Rotterdam Alexander
09:55 Rotterdam Centraal 14b
ik ga half 8 weg... en was 10 over 8 op werkquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:50 schreef crv het volgende:
[..]
dan maar liever 2 uur in de file staan
Tijd Station / Halte Spoor Richting Reisdetailsquote:
blijkbaar niet. Heb nu overstap gemaakt, en zit in een stilte coupe met llemaal bjaarden, en stinkt hier naar alcohol!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan kan je toch wel in een keer door? Sowieso kan je toch vanuit de lijn Groningen/Leeuwarden in een keer naar R'dam?
Dat is dezequote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je hebt zelfs treinen die doorrijden en dan bij Zwolle ofzo splitsen en dan gaat de ene naar Leeuwarden en de andere naar Groningen
u zegt ?quote:
het kan welquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
blijkbaar niet. Heb nu overstap gemaakt, en zit in een stilte coupe met llemaal bjaarden, en stinkt hier naar alcohol!
Bonnie zit in die treinquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
blijkbaar niet. Heb nu overstap gemaakt, en zit in een stilte coupe met llemaal bjaarden, en stinkt hier naar alcohol!
owquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Haha. Al die treinreizen zijn fout. Want a. Ik vertrek vanuit delfzijl west, en b. Ik moet naar0rdam noord. En ik heb geen strippenkaart nog voor de bus. Oh mai kot
Volgens mij moet je een chipkaart tegenwoordigquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Haha. Al die treinreizen zijn fout. Want a. Ik vertrek vanuit delfzijl west, en b. Ik moet naar0rdam noord. En ik heb geen strippenkaart nog voor de bus. Oh mai kot
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:51 schreef Crazy-M het volgende:
o en btw: volgens mij werkt muismeisje hier niet meer haha
Ligt dat zand er dan nogquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ga half 8 weg... en was 10 over 8 op werk
Normaal ga ik om half 8 weg, en dan ben ik om 5 voor 8 op me werk... Dus heb maar een kwartier in de file gestaan
Ik kwam mijn straat niet uit... zo vast stond het
Wat moet je op Noord danquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:00 schreef PatriQue89 het volgende:
zelf ook 3 weken weggeweest hequote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En niks meer ondernomen zeker?
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ook
Wat is bij jou de oorzaak dat je happy ben
Ehmm ik denk door mijn sportieve inspanningen van de laatste dagen. Al die endorfinesquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ook
Wat is bij jou de oorzaak dat je happy ben
Misschien eerst weggscheppen, kun je ook makkelijker de straat uitrijdenquote:
quote:
Met de liefde van je leven?????quote:
Hoe wil je je begrafenis ?quote:
inderdaadquote:
als ik ging btsen zei ik dat wel gewoon hoorm je kent me tochquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:11 schreef Loveless85 het volgende:
Jaajajaja afspraak dat weten nu wel. Ga je naar de Feedback? Of naar Correct? Of batsen?
quote:
Generaliseer eens nietquote:
Hoezo, ze zijn toch ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
haha nee. Ik heb een werkafspraakquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Met de liefde van je leven?????
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
haha nee. Ik heb een afwerkafspraak
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:17 schreef crv het volgende:
[..]
Hoezo, ze zijn toch ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:17 schreef crv het volgende:
[..]
Hoezo, ze zijn toch ooksommige zijn leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
jij bent gigoloquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
haha nee. Ik heb een werkafspraak
Jij noemt het generaliseren, ik noem het eerlijke en gelijke behandeling voor iedereenquote:
Als jij vrouwen stom vindt en mannen niet klopt je bewering nietquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij noemt het generaliseren, ik noem het eerlijke en gelijke behandeling voor iedereen.
OK ik zal het uitleggen.quote:
lol,quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:22 schreef crv het volgende:
[..]
OK ik zal het uitleggen.
Die van mij had het idee opgevat te gaan shoppen met der moeder in Basel. En je weet hoe het is als vrouwen gaan shoppen. Dan gaat alle energie en beschikbare "intelligentie" daaraan op.
DUS staan ze voor de grens zonder vignet, want haar moeders auto heeft er geen omdat ze daarmee "nooit" naar Zwitserland gaan![]()
SMS-ed ze mij dus hoe ze zonder vignet in Basel kan komen
Dat heb ik niet ontkentquote:
Nee, dat is zelfkennis en een goede inschatting van Tombo's persoonlijkheidquote:
die krijgt ze nog lang te horen jaquote:
Je hebt gelijk, maar ik geef er niks omquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als jij vrouwen stom vindt en mannen niet klopt je bewering niet
Ik was 1 kilo kwijt vanochtendquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Ehmm ik denk door mijn sportieve inspanningen van de laatste dagen. Al die endorfines![]()
Hmm en goed gezorgd voor mezelf de laatste tijd
verklaar je nader danquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als jij vrouwen stom vindt en mannen niet klopt je bewering niet
Wat is bemmen?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Ehm. Voor de duidelijkheid ik bem geen hoer! Viesssssss
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, dat is zelfkennis en een goede inschatting van Tombo's persoonlijkheid![]()
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij noemt het generaliseren, ik noem het eerlijke en gelijke behandeling voor iedereen.
Moet je hem even zoekenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik was 1 kilo kwijt vanochtend
Dus ik denk dat ik daarom blij ben
Ja sorry, maar ik moet het wederom vaststellenquote:
ligt onder het strand in der achtertuinquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Moet je hem even zoeken
Niet verkocht ?
hehe, maar jah, welke kilo is ze kwijt ...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:32 schreef crv het volgende:
[..]
ligt onder het strand in der achtertuin
heb je de toeristische route genomenquote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik was 1 kilo kwijt vanochtend
Dus ik denk dat ik daarom blij ben
blijkbaar. Maar scheelt niet veel in tijd. En anders moest ik 15 minutwen lopen straks en nu maar 6.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:36 schreef crv het volgende:
[..]
heb je de toeristische route genomen
lijkt het wel opquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:36 schreef crv het volgende:
[..]
heb je de toeristische route genomen
Ze hebben de kilo gevonden:quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:32 schreef crv het volgende:
[..]
ligt onder het strand in der achtertuin
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ze hebben de kilo gevonden:
http://www.nu.nl/binnenla(...)dacht-pakketje.html#
waarom 2de hands ?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:41 schreef -Miauw- het volgende:
Ík ben op zoek naar een bruine leren, tweedehands tas. Ja, het moet een tweedehandse zijn. Vervelende is dat de tas in mijn hoofd al leeft maar dat ik 'm irl nog niet ben tegen gekomen
Een tweedehandsje ziet er niet meer zo nieuw uit en dat vind ik bij leer wel mooi. Ok, niet afgeleefd natuurlijkquote:
ehm sorry, moet er nog inkomen zo net na de vakantiequote:
aah ok vandaarquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Een tweedehandsje ziet er niet meer zo nieuw uit en dat vind ik bij leer wel mooi. Ok, niet afgeleefd natuurlijk
Er zijn toch zat vintage-winkels in Amsterdam?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Een tweedehandsje ziet er niet meer zo nieuw uit en dat vind ik bij leer wel mooi. Ok, niet afgeleefd natuurlijk
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoi verwaarloosde schatjes van me![]()
Kunnen jullie mij vergeven?
I'll take that as a yesquote:
omdat ik vandaag in een goede bui ben:quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:48 schreef Huppelmuts het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Ja dat is ook zo maar ik heb 'm dus niet gevonden nog. Ik zit nu op Ebayquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Er zijn toch zat vintage-winkels in Amsterdam?
Oh, en dat is goed?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:52 schreef Myraela het volgende:
Ik vanaf 1 oktober verhuizen. Bij mijn moeders vriend tijdelijk wonen. Klein. Heel klein daar. Maar boeiend.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:52 schreef Myraela het volgende:
Ik vanaf 1 oktober verhuizen. Bij mijn moeders vriend tijdelijk wonen. Klein. Heel klein daar. Maar boeiend.
Jij had toch problemen met een exstiefvader?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:52 schreef Myraela het volgende:
Huppelquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:48 schreef Huppelmuts het volgende:
dacht idd ook zoiets gehoord te hebbenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij had toch problemen met een exstiefvader?
Patjequote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
omdat ik vandaag in een goede bui ben:
NEE !!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gekkie
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Er staat " mijn moeders vriend" dat zou dus niet goed zijn he.quote:
Nou, het kon toch dat ie meer richting Leeuwarden woontquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er staat " mijn moeders vriend" dat zou dus niet goed zijn he.![]()
Maar nee, Rotterdam. Scheelt wel weer een uur reizen naar school en naar Leeuwarden.
Fijn voor jequote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er staat " mijn moeders vriend" dat zou dus niet goed zijn he.![]()
Maar nee, Rotterdam. Scheelt wel weer een uur reizen naar school en naar Leeuwarden.
noem je mij nu gek?quote:
Ja, daarom gaan we hier weg. Hij werkt de verkoop van het huis tegen, dus we willen hem dwingen om wat te gaan doen door hier weg te gaan en geen hypotheek meer te betalen. En aangezien mijn moeder nog 30k van hem krijgt kan ze dat doen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij had toch problemen met een exstiefvader?
in feite woont ze dan wel dichterbijquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, het kon toch dat ie meer richting Leeuwarden woont
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:11 schreef crv het volgende:
[..]
Misschien eerst weggscheppen, kun je ook makkelijker de straat uitrijden
haha kan ook gezellig zijnquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, daarom gaan we hier weg. Hij werkt de verkoop van het huis tegen, dus we willen hem dwingen om wat te gaan doen door hier weg te gaan en geen hypotheek meer te betalen. En aangezien mijn moeder nog 30k van hem krijgt kan ze dat doen.
Verder zijn ook alle meubels van mijn moeder, dus hij zit straks in een huis met te dure hypotheek zonder meubels.
Wat zal jij dan tot rust komenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, daarom gaan we hier weg. Hij werkt de verkoop van het huis tegen, dus we willen hem dwingen om wat te gaan doen door hier weg te gaan en geen hypotheek meer te betalen. En aangezien mijn moeder nog 30k van hem krijgt kan ze dat doen.
Verder zijn ook alle meubels van mijn moeder, dus hij zit straks in een huis met te dure hypotheek zonder meubels.
Whehehehehehe, woont die in de buurt bij je stiefvader Myr?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat zal jij dan tot rust komen![]()
Ben blij voor je enne in Rotterdam kan je Ll makkelijker pesten
Lekker voor hemquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:59 schreef Myraela het volgende:
succesquote:
Ja best wel.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Whehehehehehe, woont die in de buurt bij je stiefvader Myr?
Heb ik ook moeten doen (niet als toelatingsopdracht maar wel voor een vak)quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:05 schreef Myraela het volgende:
Ik ga trouwens een tijdschrift maken als toelatingsopdracht voor het grafisch lyceum. En daar heb ik maar 2 dagen voor. Dus wish me luck.
Ik ook op het CMD. Was wel tof.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Heb ik ook moeten doen (niet als toelatingsopdracht maar wel voor een vak)
uitloggen van FOK! en aan het werk jij !quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:05 schreef Myraela het volgende:
Ik ga trouwens een tijdschrift maken als toelatingsopdracht voor het grafisch lyceum. En daar heb ik maar 2 dagen voor. Dus wish me luck.
Oeh, kun je langsgaanquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja best wel.is maar een klein stukje met de bus.
Wat leuk!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:05 schreef Myraela het volgende:
Of een interviewer/verhalenschrijver? *biedt mee*quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat leuk!heb je een redacteur nodig? *biedt zich aan*
Dat zou handig zijn.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat leuk!heb je een redacteur nodig? *biedt zich aan*
Goed plan.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zie een TAL-tijdschrift uit de grond schieten.
hey hoe gaat het daaro ?quote:
gewoon doormailen enzoquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zou handig zijn.Als ik het niet alleen had moeten doen. graag. Maar ik moet het zelf doen.
Ik hoop dat het een beetje gaat lukken.
Redelijk geslapen, nog even een half uur op geweest vannacht vanwege wat prikkende tenen. Nu voelt ie goed.quote:
waarom is een bus engquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik zit in een bus, en vind het eng. Wel gratis
Nou eindredactie staat voor je klaar als je wilt. Leuk, tijdschrift maken! Heb ik ook eens moeten doen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zou handig zijn.Als ik het niet alleen had moeten doen. graag. Maar ik moet het zelf doen.
Ik hoop dat het een beetje gaat lukken.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ze hebben de kilo gevonden:
http://www.nu.nl/binnenla(...)dacht-pakketje.html#
Zwartrijdenquote:
nee, het gaat ook om jouquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:17 schreef Myraela het volgende:
Een grote foto van mezelf op de cover, is dat egocentrisch?
nee hoor.. .zolang je de voorkant maar hier postquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:17 schreef Myraela het volgende:
Nee, een mooi uithangbord. Gewaagd, stoer.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:17 schreef Myraela het volgende:
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Ohquote:
QFTquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee hoor.. .zolang je de voorkant maar hier post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |