Die is nog lamer dan "op je kont"quote:
Het kenteken van Donald Duck ook trouwens. En een priemgetal natuurlijkquote:
Ah ok, ik had dat hele topic nog nooit gezien geloof ikquote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:29 schreef iBenny het volgende:
Tof
Ik heb je erbij gezet TAL-Meet 16 oktober - Meld je hier aan! onder voorbehoud
Namen voor mijn ongeboren kinderen:quote:
Gaarhoofd?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Even Fatima over het poker terugkijken, voor Knevel en gaarhoofd gaat er een wereld open denk ik.
Hij staat in de OPquote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:37 schreef Avey het volgende:
[..]
Ah ok, ik had dat hele topic nog nooit gezien geloof ik
Zwabber nog steeds nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Rauz, vertaling graag?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Even Fatima over het poker terugkijken, voor Knevel en gaarhoofd gaat er een wereld open denk ik.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zwabber nog steeds niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., Ik heb dit/je gemist
![]()
Wie leest die OP nouquote:
Damn wat zullen jouw ongeboren kinderen blij zijn dat ze inderdaad nog ongeboren zijnquote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Namen voor mijn ongeboren kinderen:
Reinier
Anna
Bob
Het laatste moment dat ze blij zijnquote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:39 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Damn wat zullen jouw ongeboren kinderen blij zijn dat ze inderdaad nog ongeboren zijn!
nee, je krijgt alleen een taxatie terug van rond de 7,50quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien als je TOMBO Naar 2020 SMSt dat je dan te zien krijgt in welke nieuwe sprinter Tombo gezeten heeft vandaag
quote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:39 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Damn wat zullen jouw ongeboren kinderen blij zijn dat ze inderdaad nog ongeboren zijn!
Moet tombo 7,50 kosten?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, je krijgt alleen een taxatie terug van rond de 7,50
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, je krijgt alleen een taxatie terug van rond de 7,50
als je twee dochters krijgt gaat Reinier identity issues krijgen denk ikquote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Namen voor mijn ongeboren kinderen:
Reinier
Anna
Bob
Diequote:
Ik hoor net dat Anina ook kanquote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als je twee dochters krijgt gaat Reinier identity issues krijgen denk ik
Ik was niet van plan tot aanschaf over te gaan inderdaadquote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dieis hopelijk omdat je dat een belachelijk lage prijs vindt?
een oud insider grapje wat ik omhoog haal, speciaal omdat tombo het zo leuk vindquote:
zie je? happy!quote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het laatste moment dat ze blij zijn
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
een oud insider grapje wat ik omhoog haal, speciaal omdat tombo het zo leuk vind
[..]
zie je? happy!
quote:
Ik weet ineens niet meer waarom ik zo blij was dat ik weer tijd voor deze SC hebquote:
Ja, of Ada. Of Aña. Of Aviva. Of Ebbe. Of Elle. Of Eppe. Of Ette. Of Eve. Of Hannah. Of Idi. Of Laval. Of Natan. Of Okko. Of Onno. Of Otto. Of Pip. Of Pop. Of Sas. Of Suus. Of Tat. Of Viv. Of Eke. Of Yarray.quote:
Ga je me bijpraten over de inside van tombo?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
een oud insider grapje wat ik omhoog haal, speciaal omdat tombo het zo leuk vind
Er gaat vaag ergens een belletje rinkelen.quote:
Ik wilde net zeggen dat ze niet zo heel lief voor je zijnquote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:44 schreef tombolafan het volgende:
Ik weet ineens niet meer waarom ik zo blij was dat ik weer tijd voor deze SC heb
maar ik zit ook in F&F en V&A, so basically you're screwedquote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:44 schreef tombolafan het volgende:
Ik weet ineens niet meer waarom ik zo blij was dat ik weer tijd voor deze SC heb
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:44 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja, of Ada. Of Aña. Of Aviva. Of Ebbe. Of Elle. Of Eppe. Of Ette. Of Eve. Of Hannah. Of Idi. Of Laval. Of Natan. Of Okko. Of Onno. Of Otto. Of Pip. Of Pop. Of Sas. Of Suus. Of Tat. Of Viv. Of Eke. Of Yarray.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga je me bijpraten over de inside van tombo?
een lang verhaal dat de moeite niet waard is, want zo grappig is het nietquote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga je me bijpraten over de inside van tombo?
Fatima Moreira de Melo, die ex-hockeyster, is gaan pokeren, doet dat inmiddels op een goed niveau en zat vanavond bij Knevel en Van den Brink om wat over poker te vertellen. En over het mogelijke legaliseren ervan in Nederland.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:44 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Er gaat vaag ergens een belletje rinkelen.
Zie, je kan je helemaal de tering neuken voordat die naming convention niet meer genoeg is. Ik stel voor dat we wat anders bedenken. Iets restrictievers. Namen met alleen maar letters die na de vorige in het alfabet komen bijvoorbeeld. Ans schiet me zo even te binnen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:44 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja, of Ada. Of Aña. Of Aviva. Of Ebbe. Of Elle. Of Eppe. Of Ette. Of Eve. Of Hannah. Of Idi. Of Laval. Of Natan. Of Okko. Of Onno. Of Otto. Of Pip. Of Pop. Of Sas. Of Suus. Of Tat. Of Viv. Of Eke. Of Yarray.
Veel van die namen zou ik mijn vis nog niet eens gevenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kan heel veel kinderen krijgen dus!![]()
Waarom?quote:
Waarom?quote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
een lang verhaal dat de moeite niet waard is, want zo grappig is het niet![]()
tis alleen grappig omdat je er tombo mee op de kast jaagt
Ik kan me sowieso de tering neuken, zij het safequote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zie, je kan je helemaal de tering neuken voordat die naming convention niet meer genoeg is. Ik stel voor dat we wat anders bedenken. Iets restrictievers. Namen met alleen maar letters die na de vorige in het alfabet komen bijvoorbeeld. Ans schiet me zo even te binnen.
ook een leuk idee inderdaad. Voor de bevruchting even aan de poes snuffelen en de eerste naam die je daarmee associeert, die wordt het.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:47 schreef iBenny het volgende:
Veel van die namen zou ik mijn vis nog niet eens geven
Damn, als ze daar nou eens een forum voor zouden openen hier op FOK! om dat soort brainfarts tentoon te spreidenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zie, je kan je helemaal de tering neuken voordat die naming convention niet meer genoeg is. Ik stel voor dat we wat anders bedenken. Iets restrictievers. Namen met alleen maar letters die na de vorige in het alfabet komen bijvoorbeeld. Ans schiet me zo even te binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |