Ik had meteen een nieuwe gemaakt maar er ging ergens iets foutquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:36 schreef iBenny het volgende:
Duurde lang
Goedemorgen trouwens
Gefeliciteerd c_a
Ik zie hem ook niet?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik had meteen een nieuwe gemaakt maar er ging ergens iets fout
Okequote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Met foto´s van je hoge hakken in de OP?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:37 schreef -Miauw- het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Das mooi toch?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, daarom gaan we hier weg. Hij werkt de verkoop van het huis tegen, dus we willen hem dwingen om wat te gaan doen door hier weg te gaan en geen hypotheek meer te betalen. En aangezien mijn moeder nog 30k van hem krijgt kan ze dat doen.
quote:Verder zijn ook alle meubels van mijn moeder, dus hij zit straks in een huis met te dure hypotheek zonder meubels.
Maar als je nu die rare tekening uit je ui haalt dan wel misschienquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh![]()
Mijn hond snurkt en hard ook *jaloers*
quote:
Succes...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:05 schreef Myraela het volgende:
Ik ga trouwens een tijdschrift maken als toelatingsopdracht voor het grafisch lyceum. En daar heb ik maar 2 dagen voor. Dus wish me luck.
Hahaha dank je welquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:36 schreef iBenny het volgende:
Duurde lang
Goedemorgen trouwens
Gefeliciteerd c_a
Oeh, dat zit volgens mij ook op mijn geleende Macquote:
ja die jaquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:38 schreef Socios het volgende:
[..]
Met foto´s van je hoge hakken in de OP?
De opdracht was iets te maken hoe je jezelf ziet na de opleiding. Maar aangezien alles wat ik wil nogal breed is, van reclameposters tot websites. Gooi ik alles maar in een tijdschrift.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
Succes...
Weet je al een beetje wat de onderwerpen zullen zijn enzo?
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die merkt het wel als we zijn bed hebben ingepakt.
Ohw, nja als je veel wilt gaan doen dan is het ook wel vrij vol gevuld toch?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
De opdracht was iets te maken hoe je jezelf ziet na de opleiding. Maar aangezien alles wat ik wil nogal breed is, van reclameposters tot websites. Gooi ik alles maar in een tijdschrift.
In mijn tijdschrift zaten ook website analyses en dat soort rotzooiquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
De opdracht was iets te maken hoe je jezelf ziet na de opleiding. Maar aangezien alles wat ik wil nogal breed is, van reclameposters tot websites. Gooi ik alles maar in een tijdschrift.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die merkt het wel als we zijn bed hebben ingepakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |