Stuur maar een mailtje naar Den Haag.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Als je je zulke zorgen maakt om luchtkwaliteit stel dan roetfilters verplicht. En stel zware eisen aan de kwaliteit van scheepsbrandstof, dan gaat de luchtkwaliteit echt vooruit zonder belachelijke maatregelen.
Den Haag wilde dat al een jaar of wat geleden invoeren, maar dat mocht niet van de door jou zo geliefde EUquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:53 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Stuur maar een mailtje naar Den Haag.
Met andere woorden: je 'voorstellen' zijn niet haalbaar in de praktijk.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:55 schreef Pietverdriet het volgende:
Den Haag wilde dat al een jaar of wat geleden invoeren, maar dat mocht niet van de door jou zo geliefde EU
Je hebt een vreemde definitie van ontspannen rijden dan.. Zo moeten rijden is alles behalve ontspannenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:35 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Honderd is prima, het rijdt veel meer ontspannen en het spaart brandstof. Die honderd moet dan wel voor alle voertuigen gelden. Vrachtwagens, bussen en caravans kunnen tegenwoordig ook makkelijk honderd rijden. Als iedereen dezelfde snelheid rijdt is het veel veiliger op de weg.
Schijt hebben aan Europa, Italie heeft het ook ingevoerd voor vrachtwagens.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:58 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Met andere woorden: je 'voorstellen' zijn niet haalbaar in de praktijk.
En de 100 km/h wel.
Lijkt me duidelijk.
Nee dat is onzin, het draait erom dat vrachtwagens een veel grotere massa hebben en dus een veel langere remweg. En als het fout gaat met een vrachtwagen dan gaat het goed fout.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:44 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Ik zeg dat je de verschillen moet weghalen, dus allemaal 100. De vrachtwagens van tegenwoordig zijn daar veilig genoeg voor. Ik zeg dus ook dat je mensen die zonder reden <90 rijden moet beboeten.
En waar vallen die?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:32 schreef du_ke het volgende:
Toch is het aantal ongelukken en doden in Duitsland veel hoger dan hier..
Ze pakken de modernste en meest brede weg van Nederland en plakken daar 100 km per uur op, simpel making money vooral s'nachts en sóchtends vroegquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:14 schreef Wijze_appel het volgende:
Dat de KLPD flitst om inkomsten en niet op onveilige situaties is geen nieuws meer.
"Ze"?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:29 schreef Verburg_K het volgende:
Ze pakken de modernste en meest brede weg van Nederland en plakken daar 100 km per uur op, simpel making money vooral s'nachts en sóchtends vroeg
het is trouwens 90, als je van Amsterdam naar Utrecht rijdt.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:29 schreef Verburg_K het volgende:
[..]
Ze pakken de modernste en meest brede weg van Nederland en plakken daar 100 km per uur op, simpel making money vooral s'nachts en sóchtends vroeg
Inderdaad, in Nederland vinden naar verhouding weinig ongelukken plaats op snelwegen, maar juist op provinciale wegen. Dat zal voor Duitsland niet veel anders zijn.quote:
Ja want in Duitsland is de situatie buiten de max snelheid om gelijk aan Nederland. Het zou daarom ook niet aan andere factoren dan de max snelheid kunnen liggenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:32 schreef du_ke het volgende:
Toch is het aantal ongelukken en doden in Duitsland veel hoger dan hier..
voorlopig is het nog steeds 90, rij het regelmatig. Cruise control op 90 en de hele rij links van je trekt aan je voorbij, zoef zoef zoefquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:06 schreef Chadi het volgende:
Slaat nergens op dat 100KM/h maar ja vroeger met 3 baans was je al blij als je 30 reed op dat stuk
Da's niet relevant eigenlijk. Veiligheid is geen reden voor deze max. snelheid.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:32 schreef du_ke het volgende:
Toch is het aantal ongelukken en doden in Duitsland veel hoger dan hier..
90 is de terugweg. Naar amsterdam toe is het overal 100.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
voorlopig is het nog steeds 90, rij het regelmatig. Cruise control op 90 en de hele rij links van je trekt aan je voorbij, zoef zoef zoef
105 op de cruise control en niemand die mij wat maakt. Ondertussen heb ik tijd en aandacht genoeg om mijn bel rondje te doenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:12 schreef Verburg_K het volgende:
het ie eigenlijk gewoon een km heffing, iedereen is wel een keer de klos in de maand
net voor maarssen dan zijn er 4 open.. dus dat is wel vreemd, al hoewel je hebt denk ik wel gelijk hebt.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:57 schreef -0- het volgende:
[..]
Zolang de tunnel nog niet klaar is bij Utrecht heeft het geen nut om de stroken open te gooien, het verkeer hoopt dan alsnog enorm op voor de tunnel en van 5>3 levert nog veel grotere files op.
Andere kant op heb je dta probleem niet omdat verkeer wat van het smalle deel dat zich verspreid natuurlijk niet erg is.
Verder snel naar 120 die Vmax hier.
Zooo, stoer jongetje, jij hebt 160 gereden! Goed dat ze trajectcontrole hebben, je krijgt binnenkort een mooie acceptgiro toegestuurd.quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:31 schreef El_Liberaliste het volgende:
Vrijdag het hele stuk 160 gereden, even bij Vinkeveen in de ankers omdat de polizei bezig was (lang leve Flitsservice) en daana weer lekker verder karren.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:00 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Zooo, stoer jongetje, jij hebt 160 gereden! Goed dat ze trajectcontrole hebben, je krijgt binnenkort een mooie acceptgiro toegestuurd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |