abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85703318
Mijn tante kwam als enige aan met kleertjes in maat 50! Juist omdat je vaak in grotere maten krijgt.. Ik vond dat extra leuk want ik had amper wat in maat 50 :)
  woensdag 25 augustus 2010 @ 20:44:27 #102
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_85703352
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 20:39 schreef huuphuup het volgende:

[..]

En voor dit kindje heb ik ook gewoon weer kleertjes gekocht. Niet heel veel, maar wel wat. Nieuw kindje, verdient net zo goed eigen, nieuwe kleertjes (of dat dan 2ehands of nieuw is, maar geen doorschuivers). Uiteraard schuift er het nodige door maar niet alles hoeft gerecycled te worden en tot de draad afgedragen ofzo.
Oh nee? Mijn moeder gaf me hier broekjes die mijn broertje aangehad heeft. Lollig, maar broertje is 22 inmiddels en het waren heul geen mooie broekjes meer. Ook een paar shirtjes, maar broertje had een enorm hoofd, dus het hoofdgat was uitgerekt, en ook was broer mollig. Dat is nu na Beisan allemaal weggegaan. Heb nog wel wat andere oude pakjes vn ons, maar meeste is toch zelfgemaakt, lijkt wat langer goed te blijven ofzo.

Sorry moeders.....
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_85703364
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 20:43 schreef Orea het volgende:
Mijn tante kwam als enige aan met kleertjes in maat 50! Juist omdat je vaak in grotere maten krijgt.. Ik vond dat extra leuk want ik had amper wat in maat 50 :)
Ik kreeg van mijn oom en tante een zwembroekje... Echt super, had ik nooit aan gedacht en niemand verder... Maar ze kon hem mooi aan toen we voor het eerst gingen zwemmen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_85703366
Oh en gelukkig niet veel knuffels gehad! Het valt echt mee :) veel mensen vroegen ook wat ik wilde hebben en heb voornamelijk bonnen gevraagd.. Juist ook omdat men wist hoeveel kleertjes ik zelf al had gekocht :') en aangezien ik sowieso al erg compleet was met alles :P (en met mijn babyshower al te erg verwend was!)
pi_85703474
Oh, ik hoop heel erg dat ik niet al teveel knuffels ga krijgen, die heb ik al zoveel... :X
pi_85703505
Gefeliciteerd met je dochter Cantare!

Da's even schrikken Silmarwen, niet waar je op rekende :*

Ik ben vanmiddag naar de VK geweest en niet helemaal een 100% stickertje ;)
De harde buiken horen inderdaad niet bij deze termijn en vermoeden is nu een blaasontsteking
Morgen maar even potje langs de huisarts brengen om te checken
Over 4 weken weer terugkomen, tenzij de harde buiken aanhouden, dan moet ik eerder bellen
Kon goed zijn dat ik wat te druk ben (afronden studiespul van VBN en daardoor nu stage en drukte)
pi_85703550
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 20:48 schreef mrien het volgende:
Gefeliciteerd met je dochter Cantare!

Da's even schrikken Silmarwen, niet waar je op rekende :*

Ik ben vanmiddag naar de VK geweest en niet helemaal een 100% stickertje ;)
De harde buiken horen inderdaad niet bij deze termijn en vermoeden is nu een blaasontsteking
Morgen maar even potje langs de huisarts brengen om te checken
Over 4 weken weer terugkomen, tenzij de harde buiken aanhouden, dan moet ik eerder bellen
Kon goed zijn dat ik wat te druk ben (afronden studiespul van VBN en daardoor nu stage en drukte)
Ben je bezig met je eindcasus?? Ik moet nog bellen.. :@ Ik krijg een nieuwe -O-
pi_85703580
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 20:48 schreef mrien het volgende:

Niet? Ik had bij Ivan al vrij vroeg harde buiken (en geen blaasontsteking) en ik heb ze nu ook alweer.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_85703585
Ik moet nog kraamzorg regelen.
pi_85703656
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 20:49 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ben je bezig met je eindcasus?? Ik moet nog bellen.. :@ Ik krijg een nieuwe -O-
Eindcasus EN 2e stage tegelijk..

quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 20:50 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Niet? Ik had bij Ivan al vrij vroeg harde buiken (en geen blaasontsteking) en ik heb ze nu ook alweer.
Volgens mijn VK niet, die gaf wel aan dat ik dan toch wat rustiger moet doen (gaat ook makkelijk met zo'n rondwandelende dreumes ;)) Maar moest maar eerst de uitslag van het onderzoek afwachten
pi_85703703
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 20:50 schreef Claudia_x het volgende:
Ik moet nog kraamzorg regelen.
:o

zou je dat bij jou in de regio niet ns gaan doen dan? :X
of wil je sowieso niet meer dan 3 uur p/d?

En knuffels :X
dat is dus iets waar ik bij Amélie nooit bij nagedacht had eigenlijk maar die kregen we inderdaad superveel in de kraamweek. Dit keer wil ik wel een beetje benadrukken dat we omkomen in de knuffels :P
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85704049
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 20:53 schreef huuphuup het volgende:

zou je dat bij jou in de regio niet ns gaan doen dan? :X
of wil je sowieso niet meer dan 3 uur p/d?
Ik geloof dat ik het nut er niet zo van inzie. De vorige keer was ik ruim op tijd en kreeg ik ook maar 3 uur per dag. Ik wil graag een 'goed kraambureau' uitzoeken, maar ik zou niet weten hoe ik dat voor elkaar krijg.
pi_85704074
OH, bij Jen was dit DE nacht waarop het begon... 40+2... Jen is op de 40+3 dag geboren...
pi_85704106
Tico, dan wordt het vannacht of morgen!
Sterkte en succes van BE!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_85704149
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 20:52 schreef mrien het volgende:

Volgens mijn VK niet, die gaf wel aan dat ik dan toch wat rustiger moet doen (gaat ook makkelijk met zo'n rondwandelende dreumes ;)) Maar moest maar eerst de uitslag van het onderzoek afwachten
Het viel me op dat ik bij de 20-weken-echo niet echt een controle van mijzelf kreeg (bloeddruk bijvoorbeeld). Ik had graag willen vragen om wat bloedwaardes te controleren, maar toen ik begon over mijn vermoeidheid begon zij er meteen over dat het ook allemaal veel te veel was en leek ze te willen gaan zeggen dat ik maar minder moest werken. Ik had geen zin om een preek te krijgen en dus heb ik mijn mond maar gehouden. :{
pi_85704307
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 21:05 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Het viel me op dat ik bij de 20-weken-echo niet echt een controle van mijzelf kreeg (bloeddruk bijvoorbeeld). Ik had graag willen vragen om wat bloedwaardes te controleren, maar toen ik begon over mijn vermoeidheid begon zij er meteen over dat het ook allemaal veel te veel was en leek ze te willen gaan zeggen dat ik maar minder moest werken. Ik had geen zin om een preek te krijgen en dus heb ik mijn mond maar gehouden. :{
De 20 weken echo had ik sowieso niet bij de VK zelf maar door iemand anders in het ziekenhuis
Voel je je wel helemaal op je gemak bij die VK dan? Klinkt niet helemaal zo als ik het lees
pi_85704345
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 21:05 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

wat gek? Mijn vk is heel makkelijk met die vingerprikjes voor ijzer enzo. Al wil ik er twee op een afspraak :')
Jammer, het is iets wat zo snel en makkelijk vast te stellen en uit te sluiten is in het geval van moeheid.

En goed kraambureau... hmm... lastig ja. Ik denk dat het eigenlijk vooral te maken heeft met wie je treft als kraam. Als je lief thuis kan blijven in de weken na de bevalling dan is het prima natuurlijk.
Ik hoop dat ik deze keer net zo lieve en makkelijke kraam tref. Ik moet wel zeggen dat ik het gevoel heb dat ik daar nu mondiger in ben dan bij Amélie. Nu had ik het wel getroffen hoor met de kraam, daar niet van, maar ik geloof niet dat ik snel het kraambureau gebeld had voor een andere.
Als ik dit keer toevallig een meiske tref die es met een scheef oog naar de wc kijkt en dat schoonmaken noemt, verder niet naar Amélie kijkt en die vooral mijn koelkast leegdrinkt dan ben ik daar een stuk makkelijker in, bellen en wegwezen. Mijn kraamweek, mijn gemak, mijn zorg.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 25 augustus 2010 @ 21:23:50 #118
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_85705005
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 20:28 schreef Ticootje het volgende:

[..]

H&M valt inderdaad groot, prenatal ook...

Mexx is ook smal. Petit bateau, dan vooral de rompers vind ik echt heel fijn! Die neem ik altijd mee uit franrijk waar je ze gewoon per 3 in de supermarkt koop voor 12 euro... Daar heb je er bij de bijenkorf 1 voor 8)7 .
Doe ik ook altijd. Niet normaal duur hier die dingen, en idd in Frankrijk koop je ze voor 1 derde van de prijs.

Mrien, das best spannend dan, hopelijk een blaasontsteking, dat is ook zo weer opgelost!

Jullie hebben het over kraamzorg en ik bedenk me ineens dat ik pas de intake heb met 34 weken. Misschien morgen maar even bellen om te vragen of dat eerder kan. Bij Yade heb ik die hele kraamzorg nooit genomen. Stom gedoe, je hebt een keizersnede en je krijgt minder kraamzorg? Nooit gesnapt. Bovendien was Yade niet thuis en vond ik het echt niet nodig om kraamzorg te hebben terwijl ons kindje in het ziekenhuis lag. Deze keer is het misschien wel handig, met een peuter die rond wandelt.
pi_85705012
Cantare en (8> van harte gefeliciteerd met jullie dochter Elise O+ Een heel mooie naam!
#geen
pi_85705077
Ik heb deze keer gewoon heel lage verwachtingen van de kraamzorg, misschien dat ik me er daarom niet zo druk om maak. Maar goed, ik zal me morgen wel aanmelden (al heb ik geen flauw idee hoe dat moet en hoe ik dat de vorige keer heb gedaan).
pi_85706291
Hier was het een kwestie van bureau bedenken en verzekering bellen. Je kon ook nog rechtstreeks contact opnemen, maar de aanmelding gaat sowieso via de verzekering.
Doet me eraan denken dat ik nog de goeie datum moet doorgeven, ze lopen daar 2 dagen achter.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_85706652
Huup, als je de vorige kraamverzorgster (of kraamverzorgende?) zo fijn vond, waarom vraag je haar dan niet terug? Ik ga ws. wisselen van zorgverzekering eind dit jaar, maar ik heb eerst gekeken of de nieuwe verzekeraar hetzelfde kraambureau als bij Driekus vergoed, dan kan ik mooi dezelfde hulp vragen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_85706880
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 21:56 schreef mefke79 het volgende:
Huup, als je de vorige kraamverzorgster (of kraamverzorgende?) zo fijn vond, waarom vraag je haar dan niet terug? Ik ga ws. wisselen van zorgverzekering eind dit jaar, maar ik heb eerst gekeken of de nieuwe verzekeraar hetzelfde kraambureau als bij Driekus vergoed, dan kan ik mooi dezelfde hulp vragen.
Dat kan niet :)
doen ze bij ons niet.
Alleen de kraamverzorgster zelf kan een voorkeur opgeven voor een kraamgezin, bijvoorbeeld bij haar eigen familie ofzo. Dat mag 1 keer per jaar. Voor de rest doen ze daar geen toezeggingen over. Ik heb het toen gevraagd aan mn kraam hoe dat zat maar het is onmogelijk voor het bureau om met dat soort dingen rekening te houden.

Ach t komt wel goed!
T is net als met een verloskundige. Stiekem hoop ik nu dat ik weer vk C. tref straks bij de bevalling, maar eigenlijk weet ik dat ze allemaal net zo lief en net zo kundig zullen zijn. T is meer een gewenning ofzo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85707567
ff snel:

pi_85707627
Oooooh Cantare! Wat doe je!! O+ wat een vreselijk mooi poppetje heb je op de wereld gezet! *;
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')