Oh nee? Mijn moeder gaf me hier broekjes die mijn broertje aangehad heeft. Lollig, maar broertje is 22 inmiddels en het waren heul geen mooie broekjes meer. Ook een paar shirtjes, maar broertje had een enorm hoofd, dus het hoofdgat was uitgerekt, en ook was broer mollig. Dat is nu na Beisan allemaal weggegaan. Heb nog wel wat andere oude pakjes vn ons, maar meeste is toch zelfgemaakt, lijkt wat langer goed te blijven ofzo.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:39 schreef huuphuup het volgende:
[..]
En voor dit kindje heb ik ook gewoon weer kleertjes gekocht. Niet heel veel, maar wel wat. Nieuw kindje, verdient net zo goed eigen, nieuwe kleertjes (of dat dan 2ehands of nieuw is, maar geen doorschuivers). Uiteraard schuift er het nodige door maar niet alles hoeft gerecycled te worden en tot de draad afgedragen ofzo.
Ik kreeg van mijn oom en tante een zwembroekje... Echt super, had ik nooit aan gedacht en niemand verder... Maar ze kon hem mooi aan toen we voor het eerst gingen zwemmen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:43 schreef Orea het volgende:
Mijn tante kwam als enige aan met kleertjes in maat 50! Juist omdat je vaak in grotere maten krijgt.. Ik vond dat extra leuk want ik had amper wat in maat 50
Ben je bezig met je eindcasus?? Ik moet nog bellen..quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:48 schreef mrien het volgende:
Gefeliciteerd met je dochter Cantare!
Da's even schrikken Silmarwen, niet waar je op rekende![]()
Ik ben vanmiddag naar de VK geweest en niet helemaal een 100% stickertje
De harde buiken horen inderdaad niet bij deze termijn en vermoeden is nu een blaasontsteking
Morgen maar even potje langs de huisarts brengen om te checken
Over 4 weken weer terugkomen, tenzij de harde buiken aanhouden, dan moet ik eerder bellen
Kon goed zijn dat ik wat te druk ben (afronden studiespul van VBN en daardoor nu stage en drukte)
Niet? Ik had bij Ivan al vrij vroeg harde buiken (en geen blaasontsteking) en ik heb ze nu ook alweer.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:48 schreef mrien het volgende:
De harde buiken horen inderdaad niet bij deze termijn en vermoeden is nu een blaasontsteking
Eindcasus EN 2e stage tegelijk..quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ben je bezig met je eindcasus?? Ik moet nog bellen..Ik krijg een nieuwe
Volgens mijn VK niet, die gaf wel aan dat ik dan toch wat rustiger moet doen (gaat ook makkelijk met zo'n rondwandelende dreumesquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Niet? Ik had bij Ivan al vrij vroeg harde buiken (en geen blaasontsteking) en ik heb ze nu ook alweer.
quote:
Ik geloof dat ik het nut er niet zo van inzie. De vorige keer was ik ruim op tijd en kreeg ik ook maar 3 uur per dag. Ik wil graag een 'goed kraambureau' uitzoeken, maar ik zou niet weten hoe ik dat voor elkaar krijg.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:53 schreef huuphuup het volgende:
zou je dat bij jou in de regio niet ns gaan doen dan?![]()
of wil je sowieso niet meer dan 3 uur p/d?
Het viel me op dat ik bij de 20-weken-echo niet echt een controle van mijzelf kreeg (bloeddruk bijvoorbeeld). Ik had graag willen vragen om wat bloedwaardes te controleren, maar toen ik begon over mijn vermoeidheid begon zij er meteen over dat het ook allemaal veel te veel was en leek ze te willen gaan zeggen dat ik maar minder moest werken. Ik had geen zin om een preek te krijgen en dus heb ik mijn mond maar gehouden.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:52 schreef mrien het volgende:
Volgens mijn VK niet, die gaf wel aan dat ik dan toch wat rustiger moet doen (gaat ook makkelijk met zo'n rondwandelende dreumes) Maar moest maar eerst de uitslag van het onderzoek afwachten
De 20 weken echo had ik sowieso niet bij de VK zelf maar door iemand anders in het ziekenhuisquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:05 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het viel me op dat ik bij de 20-weken-echo niet echt een controle van mijzelf kreeg (bloeddruk bijvoorbeeld). Ik had graag willen vragen om wat bloedwaardes te controleren, maar toen ik begon over mijn vermoeidheid begon zij er meteen over dat het ook allemaal veel te veel was en leek ze te willen gaan zeggen dat ik maar minder moest werken. Ik had geen zin om een preek te krijgen en dus heb ik mijn mond maar gehouden.
wat gek? Mijn vk is heel makkelijk met die vingerprikjes voor ijzer enzo. Al wil ik er twee op een afspraakquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:05 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het viel me op dat ik bij de 20-weken-echo niet echt een controle van mijzelf kreeg (bloeddruk bijvoorbeeld). Ik had graag willen vragen om wat bloedwaardes te controleren, maar toen ik begon over mijn vermoeidheid begon zij er meteen over dat het ook allemaal veel te veel was en leek ze te willen gaan zeggen dat ik maar minder moest werken. Ik had geen zin om een preek te krijgen en dus heb ik mijn mond maar gehouden.
Doe ik ook altijd. Niet normaal duur hier die dingen, en idd in Frankrijk koop je ze voor 1 derde van de prijs.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:28 schreef Ticootje het volgende:
[..]
H&M valt inderdaad groot, prenatal ook...
Mexx is ook smal. Petit bateau, dan vooral de rompers vind ik echt heel fijn! Die neem ik altijd mee uit franrijk waar je ze gewoon per 3 in de supermarkt koop voor 12 euro... Daar heb je er bij de bijenkorf 1 voor.
Dat kan nietquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:56 schreef mefke79 het volgende:
Huup, als je de vorige kraamverzorgster (of kraamverzorgende?) zo fijn vond, waarom vraag je haar dan niet terug? Ik ga ws. wisselen van zorgverzekering eind dit jaar, maar ik heb eerst gekeken of de nieuwe verzekeraar hetzelfde kraambureau als bij Driekus vergoed, dan kan ik mooi dezelfde hulp vragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |