Yep. Als ik minder leven voel oid dan moet ik eerder terug komen maar ze maken zich geen zorgen nu de oorzaak duidelijk is en baby er schijnbaar weinig last van heeft. Dus dan stress ik ook niet.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:36 schreef Fannetje het volgende:
Oh Floria, spannend zeg! En dan pas volgende week terug?
Wasda??quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:46 schreef Floria het volgende:
[..]
Yep. Als ik minder leven voel oid dan moet ik eerder terug komen maar ze maken zich geen zorgen nu de oorzaak duidelijk is en baby er schijnbaar weinig last van heeft. Dus dan stress ik ook niet.
Ticoo: Caulophyllum D6 van VSM wil nog wel eens helpen om het laatste zetje te geven aldus mijn VK. Proberen kan geen kwaad denk ik!
De gemiddelde lengte van een baby bij de geboorte is om en nabij de 52 cm geloof ik, en aangezien de maten ongeveer gelijk staan aan de lengte van een baby in centimeters, kunnen ze gewoon 50/56 aan als ze net geboren zijn. Of je moet een reuzenbaby baren, dan zal het niet gaan.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:42 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Dames ff een vraagje. Mijn schoonmoeder was hier, toen ik de babykleertjes aan het wassen was. Ze is er heilig van overtuigd dat onze baby de maat 50/56 kleertjes nooit aan kan. Ook mijn argumenten dat manlief en ik beide een normaal postuur hebben mochten niet baten. Ben ik nou achterlijk of passen pasgeboren baby's vaak niet in maatje 50/56?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |