abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85677518
:(
pi_85677557
ach de minister vliegt met en prive jet naar huis, een amsterdamse stadsdeelraad lid huurt een 42 meter lange 2 master af om sail amsterdam te bekijken. wim-lex en maxima met kids zijn vaker op reis dan dat ze in Nederland zitten.. een Nederlandse vertegenwoordiger bij de VN bodemieterd de de boel door de belasting betaler voor haar woning daar te laten opdraaien terwijl ze daar van de VN een vergoeding voor krijgt.
en zo kunnen we nog uren doorgaan.
Dit land is verziekt door bestuurlijke graaiers, en het erge is dat als wij er de kans voor krijgen het ook doen.
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  woensdag 25 augustus 2010 @ 09:15:44 #28
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_85677599
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 09:07 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Reken er maar niet op. Wat moet ze doen? Aftreden?
uit eigen zak terugbetalen.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_85677613
quote:
Dit land is verziekt door bestuurlijke graaiers, en het erge is dat als wij er de kans voor krijgen het ook doen.
Goed voorbeeld doet volgen
  woensdag 25 augustus 2010 @ 09:18:43 #30
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_85677665
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 09:14 schreef gebruikersnaam het volgende:

En dat komt vooral door een houding als de jouwe.

Spreek voor jezelf. En denk niet dat je in de positie bent een ander er om te kraken wanneer je aangeeft het zelf ook te doen als je de kans krijgt.
Intelligent, but fucked up.
pi_85677705
Had ik niet achter Tineke gezocht, dat ze zo'n succesvolle trol zou zijn.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 09:20:40 #32
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_85677712
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 09:18 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Spreek voor jezelf. En denk niet dat je in de positie bent een ander er om te kraken wanneer je aangeeft het zelf ook te doen als je de kans krijgt.
Er zijn best mensen met principes. In de politiek zie je ze helaas veel te weinig.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  woensdag 25 augustus 2010 @ 09:22:12 #33
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_85677746
Kom op man, ze is toch ook gewoon hééél belangrijk dus die MOET erbij zijn. :r
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_85677771
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 08:48 schreef Perrin het volgende:
Valt me mee dat ze haar vakantie zelf betaalt. Toch?
Geduld... we hebben de declaratiebonnetjes nog niet ingezien :')
pi_85677774
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 09:18 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

natuurlijk wel, het is niet goed, en het is fout , en het mag niet.
Maar ik weet zeker dat 95% van de Fok! users niet voor een voordeeltje weglopen.
Dat heeft de geschiedenis al bewezen. Er hoeft hier maar een topic te komen waarin iets op een website te goedkoop/verkeerde prijs word aangeboden en iedereen gaat gelijk bestellen
pi_85677878
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 09:14 schreef gebruikersnaam het volgende:
ach de minister vliegt met en prive jet naar huis, een amsterdamse stadsdeelraad lid huurt een 42 meter lange 2 master af om sail amsterdam te bekijken. wim-lex en maxima met kids zijn vaker op reis dan dat ze in Nederland zitten.. een Nederlandse vertegenwoordiger bij de VN bodemieterd de de boel door de belasting betaler voor haar woning daar te laten opdraaien terwijl ze daar van de VN een vergoeding voor krijgt.
en zo kunnen we nog uren doorgaan.
praat voor jezelf, mafkees :')
pi_85677902
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 09:23 schreef gebruikersnaam het volgende:

[..]

Maar ik weet zeker dat 95% van de Fok! users niet voor een voordeeltje weglopen.
Dat heeft de geschiedenis al bewezen. Er hoeft hier maar een topic te komen waarin iets op een website te goedkoop/verkeerde prijs word aangeboden en iedereen gaat gelijk bestellen
ja ik denk ook dat er zat mensen zijn die er nu kritiek op hebben die het zelf ook zouden doen.
Maar je kunt alleen voor jezelf praten, ik zou het niet doen.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 09:28:00 #38
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_85677903
quote:

[..]

Er zit nog wel een verschil tussen een fout van een leverancier en bijna ¤12k van de belastingbetaler jatten.
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_85677912
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 09:07 schreef HeatWave het volgende:
Je mag toch hopen dat dit verhaal een staartje krijgt.
Zou me verbazen als het inderdaad een staartje gaat krijgen :X
pi_85677951
Maar even serieus nu FOK!ertjes, Tineke zegt geen gewone lijnvlucht bemachtigd te kunnen hebben en dat geloven we want ze is in de Heere, dan is het toch niet meer dan normaal dat de staat vervoer voor haar regelt? Haar bijdrage in die reguliere(!) vergadering was immers van immens grotere waarde dan de futiele kosten van een privévluchtje.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 09:31:56 #41
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_85677980
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 09:30 schreef Terecht het volgende:
Maar even serieus nu FOK!ertjes, Tineke zegt geen gewone lijnvlucht bemachtigd te kunnen hebben en dat geloven we want ze is in de Heere, dan is het toch niet meer dan normaal dat de staat vervoer voor haar regelt? Haar bijdrage bij die vergadering was immers van immens grotere waarde dan de futiele kosten van een privévluchtje.
Dat kun je best bedenken voor je op vakantie gaat. Maar veel organisatie- en anticipatievermogen kunnen we blijkbaar niet van haar verwachten.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_85677982
en dit is nog het meest erge stukje

quote:
Partijgenoot en ChristenUnie-leider André Rouvoet: ‘Het is niet relevant hoe ze is gekomen.’ Diezelfde middag is Huizinga weer teruggevlogen naar Florence. Die vrijdag was ze dus niet bij de wekelijkse ministerraad. Huizinga is nu wel terug van vakantie.
1. waarom maakt het rouboet niet uit hoe ze er is gekomen.
2. Die trut heeft de vergadering nieteens bijgewoond, maar is meteen terug gevlogen.
3. wie heeft de terugreis betaald.
pi_85677989
In het nu.nl artikel: "Er zijn geen regels overtreden."

Oh, dus dan is het allemaal goed.

Rechtsstaatjihadisten :r
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  woensdag 25 augustus 2010 @ 09:33:52 #44
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_85678028
quote:

[..]

`

Je bedoelt: Wie zonder zonde is werpe de eerste steen?
Non possumus non loqui
pi_85678039
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 09:31 schreef Perrin het volgende:

[..]

Dat kun je best bedenken voor je op vakantie gaat. Maar veel organisatie- en anticipatievermogen kunnen we blijkbaar niet van haar verwachten.
Van haar? Ik neem aan van haar assistent(e). Een minister heeft daar mensen voor. Persoonlijk vind ik het wel meevallen. Meeste mensen hadden exact hetzelfde gedaan in haar schoenen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_85678040
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 09:07 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Reken er maar niet op. Wat moet ze doen? Aftreden?
Dan maar een strafkorting op het wachtgeld. Pas wanneer deze decadentie afbetaald is gaat het normale wachtgeld in.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 09:42:41 #47
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_85678237
Vroeger werd de Excellentie nog wel door negerslaven in een draagstoel naar het werk gebracht. Lulde niemand over, als je der wel wat van zei, werd je neergeknuppeld.

Belachelijk dat ze zulke prijzen durven rekenen voor een privéjet! Ze is keihard meedogenloos belazerd, Tineke, dat lieve mens, terwijl ze zo haar best deed, voor ons! Onbetrouwbare tyfusitalianen! :r.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_85678256
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 08:41 schreef Dagonet het volgende:
Ze kon in vijf dagen ook geen gewone lijnvlucht krijgen. Volgens mij kan je van Florence naar Rome makkelijk met de trein en vliegen er van Rome naar Amsterdam dagelijks ettelijke vluchten.
Ach ik ben afgelopen zomer gewoon hops met de auto gegaan. Prima te doen hoor.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 09:43:55 #49
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_85678263
Ik vind Huizenga de meest akelige minister van het afgelopen rampenkabinet, bijna nog erger dan Ballin.

Blij dat ze straks is opgerot.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 09:45:10 #50
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_85678290
Waarom moeten dit soort muizenissen nou weer het nieuws halen? :').
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')