Net als de school van Morris en Lis dusquote:Op woensdag 15 september 2010 09:54 schreef Moonah het volgende:
[..]
Er wordt heel gedifferentieerd gewerkt, met veel eigen leerlijnen heb ik begrepen. Het is OGO onderwijs (ontwikkelingsgericht).
nou dat dus niet.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:29 schreef livelink het volgende:
Dubbel fijn dus Lady-wrb![]()
Ik vind het heel knap van Luca dat hij kennelijk zo makkelijk en goed over zichzelf kan praten.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 07:53 schreef Muks het volgende:
Hier ook een trotse moeder. Oudste heeft in zijn nieuwe klas, als eerste een boekbespreking gehouden. Over de grijze jager (deel 1) en hij had een G ! (vergelijkbaar met een 9) Ik ben zo trots op hem !
We hadden verwacht dat hij nu meer gemiddeld ging scoren (voldoende of voldoende/goed) maar hij blijft thuiskomen met G en ZG.
Zo te lezen klikt het beter met deze juf dan met de vorige meester. Wat fijn. Wat zullen jullie je beiden opgelucht voelen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:18 schreef lady-wrb het volgende:
en ik heb een goed gesprek gehad met de nieuwe juf !
nou weet je, juf zei zelf al gemerkt te hebben dat luca anders in elkaar steekt. ze kwam met ideeën en haalde een geval van vorig jaar aan waarbij een jongen met een rugzakje begeleid werd en of dat niets voor luca was.quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:06 schreef Moonah het volgende:
[..]
Zo te lezen klikt het beter met deze juf dan met de vorige meester. Wat fijn. Wat zullen jullie je beiden opgelucht voelen.
ik wil een blaasontsteking idd wel ff uitsluiten.quote:Op maandag 20 september 2010 14:09 schreef Rewimo het volgende:
Ben je bang dat ze blaasontsteking heeft, Vicky? Dat plekje klinkt wel vreemd.
chaca, lekker geshopt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |