Ik ook, dus dat maakt de keuze nog makkelijker.quote:
De pachtprijzen zijn echt héél hoog. Een kermisexploitant betaald echt wel 10.000 euro per dag voor een beetje een centrale plek. En dan de aanschaf en het onderhoud van zijn materiaal, personeel (wat vaak 's nachts opbouwt en afbreekt) vandaar.quote:Op donderdag 9 september 2010 08:34 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
zo lang als hij nu is, denk ik. de man die de rondleiding gaf, zei dat het net kon.
hij schatte luca trouwens op een jaar of 9 (uitgaande van zijn lengte)
afgelopen zondag ging ik met mijn kind naar de kermis.
vroeger moest ik hem de attracties inpraten en moest ik mee, zondag mocht ik alleen dokken, meneer ging alleen.
hij zat echt te stralen! heerlijk is dat toch!
alleen die prijzen zijn echt niet leuk meer. 5 euro om 3 minuten stom op een trampoline te mogen springen![]()
je zou het toch massaal moeten boycotten?
waarom moet zoiets nou zo bovengemiddeld veel kosten?
gewoon omdat het kan, denk ik, want hoe duur het ook is, er staat altijd een rij van hier tot aan de noordpool.
ik vind het moeilijk om te zeggen: dat mag niet, ik vind het gewoon te achterlijk duur, maar ik heb hem er wel op gewezen dat je voor 1 x springen 5 x in de botsautootjes kan, of 2 x in de octopus enzo.
maar ja, ik heb hem wel gezegd dat hij zelf mag kiezen en hij had 15 euro budget, dus......
Er wordt heel gedifferentieerd gewerkt, met veel eigen leerlijnen heb ik begrepen. Het is OGO onderwijs (ontwikkelingsgericht).quote:Op woensdag 15 september 2010 09:49 schreef Ahava het volgende:
Dat klinkt als een heel fijne school, Moonah! Ik kan me goed voorstellen dat je Thies daar graag naartoe laat gaan. Ik ben benieuwd hoe de school hun benadering vormgeeft in de hogere groepen.
Klinkt goed. Ik heb OGO eigenlijk alleen nog in de onderbouw gezien in de praktijk. Ik zou het zelf heel graag in de bovenbouw willen zien. Het liefst zou ik zo werken, maar ik weet niet goed hoe dat handen en voeten te geven. Bovendien moet de hele school dan zo werken en dat zit er bij ons nog niet in. We werken wel met veel eigen leerlijnen overigens! Maar alleen dat is nog niet OGO. Wie weet, ooit...quote:Op woensdag 15 september 2010 09:54 schreef Moonah het volgende:
[..]
Er wordt heel gedifferentieerd gewerkt, met veel eigen leerlijnen heb ik begrepen. Het is OGO onderwijs (ontwikkelingsgericht).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |