ik gebruik geen bekers meer... ik kreeg steeds een natte tas terug...quote:Op woensdag 8 september 2010 08:56 schreef Belana het volgende:
hema dus, ok, ga ik die weer uitproberen.
ik word er GEK van van die bekers, werkelijk waar!
ik overweeg om gewoon pakjes drinken te gaan kopen
quote:Op woensdag 8 september 2010 09:06 schreef livelink het volgende:
Ik wil niet vervelend zijn, maar die pop-up bekers gingen bij Job net zo hard kapot. Ik heb hier twee van dat soort bekers liggen, waarbij het mechanisme in de dop stuk is gegaan en ze daardoor zijn gaan lekken. En dan is 6 euro toch wel ineens een hoop geld.
ja maar die zijn dan ook weer 3 euro per stukquote:Op woensdag 8 september 2010 09:13 schreef livelink het volgende:
Ik heb dus problemen met die doppen van die pop-up bekers. Ze zijn ook snel heel vies en als ze vallen, valt die dop kapot. Maar ik zie nu wel dat ze bij Mepal losse doppen en veertjes verkopen. Dus dat is dan wel weer een oplossing.
http://www.kampeergoed.nl(...)439a264d25e0f58dc301
wat vreselijk zieligquote:Op vrijdag 3 september 2010 09:43 schreef chacama het volgende:
En even een *zucht* Fleur was gisteren tot de conclusie gekomen dat als school weer begint, dat zwemles ook weer begint . Dus weer tranen. Pffff, wat zal ik blij zijn als ze dat diploma op zak heeft. Ze vind het verschikkelijk om er heen te gaan. Als ze er is, dan is er weer weinig aan de hand. Maar er naar toe geeft veel spanning. Hopelijk mag ze eind november afzwemmen.
ik heb tot nu toe maar 1 beker weggemikt (en dat was omdat bob de bouwer erop stond en dat kon echt niet meer in groep 4quote:Op woensdag 8 september 2010 09:16 schreef Belana het volgende:
[..]
ja maar die zijn dan ook weer 3 euro per stuk
Ik geloof dat ik maar pakjes drinken ga kopen, want we zijn net 2 weken met school bezig en ik heb alweer 4 bekers versleten, das toch niet normaal...
die bekers van mij kennen alleen maar de vaatwasser en doen het nog steeds.quote:Op woensdag 8 september 2010 09:21 schreef Sjeen het volgende:
Isa doet al ruim twee jaar met haar twee mepalbekers. Maar die hebben nog nooit een vaatwasser van binnen gezien, dus het zal er toch ook wel mee te maken hebben.
Oh, ik vind dat helemaal niet wattig! Juist goed!quote:Op woensdag 8 september 2010 09:23 schreef lady-wrb het volgende:
misschien ben ik dan een watje t als moeder, door mijn kind niet op zwemles te dwingen.
zelf heb ik er juist wel een fijn gevoel over, misschien juist door vroeger.
nee hor, dan ben je helemaal niet wattig..quote:Op woensdag 8 september 2010 09:23 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
misschien ben ik dan een watje t als moeder, door mijn kind niet op zwemles te dwingen.
zelf heb ik er juist wel een fijn gevoel over, misschien juist door vroeger.
Hier de pakjes van Hoogvliet of Aldi. Ik vind het wel prima zoquote:Op woensdag 8 september 2010 10:18 schreef Spuuglokje het volgende:
Belana ik zweer bij pakjes Wicky of de multifruit vruchtensappakjes van de Lidl. Nooit meer gedoe. En die pop up tuitjes vind ik eng, stel dat ze op het knopje drukken als ze ze voor hun tanden houden? Dan knalt dat harde tuitje POK! tegen de tanden aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |