abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 september 2010 @ 09:04:13 #126
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_86194342
Dat gele knopje druk je in niet heel makkelijk, maar arwen kan het zelf ook.
Dan schiet er een drinktuutje omhoog.
Is de dop helemaal van uit elkaar te halen, vaatwas bestendig.
Deze komt van de efteling, maar blokker heeft ze ook voor 6 euro ofzo :) ook met andere plaatjes erop.
Engaging Infinite Improbability Drive..
  woensdag 8 september 2010 @ 09:04:52 #127
24188 Belana
kloon van belana
pi_86194352
dank u _O_ ik ga NU de stad in ;)
stormy waters...
sailin'
pi_86194373
quote:
Op woensdag 8 september 2010 08:56 schreef Belana het volgende:
hema dus, ok, ga ik die weer uitproberen.
ik word er GEK van van die bekers, werkelijk waar!
ik overweeg om gewoon pakjes drinken te gaan kopen :@
ik gebruik geen bekers meer... ik kreeg steeds een natte tas terug...
ik ga voor de pakjes drinken :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 8 september 2010 @ 09:06:23 #129
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_86194382
Ik wil niet vervelend zijn, maar die pop-up bekers gingen bij Job net zo hard kapot. Ik heb hier twee van dat soort bekers liggen, waarbij het mechanisme in de dop stuk is gegaan en ze daardoor zijn gaan lekken. En dan is 6 euro toch wel ineens een hoop geld.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  woensdag 8 september 2010 @ 09:09:42 #130
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_86194451
quote:
Op woensdag 8 september 2010 09:06 schreef livelink het volgende:
Ik wil niet vervelend zijn, maar die pop-up bekers gingen bij Job net zo hard kapot. Ik heb hier twee van dat soort bekers liggen, waarbij het mechanisme in de dop stuk is gegaan en ze daardoor zijn gaan lekken. En dan is 6 euro toch wel ineens een hoop geld.
:o klasgenootje van Arwne die nogal tiert en smijt heeft hem al zovaak op de grond gegooid ( zijn eigen dan he) en die leeft nog steeds zonder lekker :o
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 8 september 2010 @ 09:10:04 #131
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_86194459
Bekers, blij dat ik ervanaf ben ;)

Christan neemt nu halveliterflesjes mee, met water. Die kan hij zelf bijvullen - hij drinkt het liefst gewoon water op school. En hij moet nog steeds veel drinken, voor zijn nieren, dus dit werkt goed.

Over nieren gesproken, we waren gisteren bij de uroloog en het gaat heel goed *O* In december nog een keer controle en ik vermoed dat we daarna nog maar eens per half jaar hoeven te komen.

Het nieuwe schoolritme begint een beetje te wennen, het lukt nu allemaal goed met de bussen. Hij heeft tot nu toe minder huiswerk dan vorig jaar dus dat vindt ie natuurlijk fijn :D Komt nog wel goed denk ik >:) Hij gaat nu ook weer op zijn gewone tijd naar bed, vorige week wilde hij er nog weleens vroeger induiken :z
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 8 september 2010 @ 09:10:38 #132
24188 Belana
kloon van belana
pi_86194471
ow -O- das dan weer minder goed nieuws livelink...
he verdorie, lastig dit...
een stapel goedkope is misschien toch nog het handigst dan. of pakjes.
stormy waters...
sailin'
  woensdag 8 september 2010 @ 09:11:05 #133
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_86194480
Fijn Rewimo *O*
  woensdag 8 september 2010 @ 09:13:43 #134
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_86194533
Ik heb dus problemen met die doppen van die pop-up bekers. Ze zijn ook snel heel vies en als ze vallen, valt die dop kapot. Maar ik zie nu wel dat ze bij Mepal losse doppen en veertjes verkopen. Dus dat is dan wel weer een oplossing.

http://www.kampeergoed.nl(...)439a264d25e0f58dc301
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  woensdag 8 september 2010 @ 09:14:27 #135
24188 Belana
kloon van belana
pi_86194547
goed nieuws rewimo, das fijn!

Hier begint het schoolritme ook een beetje te wennen. Nou had Liam er geen moeite mee, maar Ezra toch wel eventjes, maar het lijkt nu beter te gaan. Vanmorgen was ie zelfs gezellig aan het kletsen met een jongetje toen ik terug kwam van Liam's klas om nog even te zwaaien. Das wel fijn om te zien, want maandag leit ik hem dus huilend achter en dat is echt niet fijn :N
stormy waters...
sailin'
  woensdag 8 september 2010 @ 09:16:03 #136
24188 Belana
kloon van belana
pi_86194580
quote:
Op woensdag 8 september 2010 09:13 schreef livelink het volgende:
Ik heb dus problemen met die doppen van die pop-up bekers. Ze zijn ook snel heel vies en als ze vallen, valt die dop kapot. Maar ik zie nu wel dat ze bij Mepal losse doppen en veertjes verkopen. Dus dat is dan wel weer een oplossing.

http://www.kampeergoed.nl(...)439a264d25e0f58dc301
ja maar die zijn dan ook weer 3 euro per stuk :o

Ik geloof dat ik maar pakjes drinken ga kopen, want we zijn net 2 weken met school bezig en ik heb alweer 4 bekers versleten, das toch niet normaal...
stormy waters...
sailin'
  woensdag 8 september 2010 @ 09:20:05 #137
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_86194667
Damn :o
  Licht Ontvlambaar woensdag 8 september 2010 @ 09:21:34 #138
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_86194710
Isa doet al ruim twee jaar met haar twee mepalbekers. Maar die hebben nog nooit een vaatwasser van binnen gezien, dus het zal er toch ook wel mee te maken hebben.

Ze draait lekker op school, voor zover dat kan na twee dagen :P En ze gaat op ballet :o :P
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  † In Memoriam † woensdag 8 september 2010 @ 09:23:48 #139
37843 lady-wrb
kortaf
pi_86194756
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 09:43 schreef chacama het volgende:

En even een *zucht* Fleur was gisteren tot de conclusie gekomen dat als school weer begint, dat zwemles ook weer begint . Dus weer tranen. Pffff, wat zal ik blij zijn als ze dat diploma op zak heeft. Ze vind het verschikkelijk om er heen te gaan. Als ze er is, dan is er weer weinig aan de hand. Maar er naar toe geeft veel spanning. Hopelijk mag ze eind november afzwemmen.
wat vreselijk zielig ;(
is het echt noodzakelijk dat ze nu moet zwemmen?
luca was vreselijk in paniek om naar zwemles te gaan.
die heb ik gewoon tot 8 jaar met bandjes om laten modderen.
ineens was het over en had hij in een jaar 3 diploma's
nou moet ik zeggen dat ik hetzelfde had, toen ik 6 was.
nachtmerries als ik naar zwemles moest, en huilen op zwemles. en me verstoppen.
en mijn moeder maar iedere keer de badmeester waarschuwen dat ik er weer vandoor was.
vreselijk vond ik het dat ze maar niet begreep hoe bang ik was.
misschien ben ik dan een watje t als moeder, door mijn kind niet op zwemles te dwingen.
zelf heb ik er juist wel een fijn gevoel over, misschien juist door vroeger.
  † In Memoriam † woensdag 8 september 2010 @ 09:29:25 #140
37843 lady-wrb
kortaf
pi_86194875
quote:
Op woensdag 8 september 2010 09:16 schreef Belana het volgende:

[..]

ja maar die zijn dan ook weer 3 euro per stuk :o

Ik geloof dat ik maar pakjes drinken ga kopen, want we zijn net 2 weken met school bezig en ik heb alweer 4 bekers versleten, das toch niet normaal...
ik heb tot nu toe maar 1 beker weggemikt (en dat was omdat bob de bouwer erop stond en dat kon echt niet meer in groep 4 :+ ) maar hier heb ik geen enkel probleem met de bekers (en ik heb er 5)
pakjes gebruik ik eigenlijk alleen maar op de laatste dagen voor vakanties om zeker te zijn dat de beker niet op school blijft liggen. je wil niet weten hoe een beker ruikt na een weekje liggen :r om over de flora en fauna die er dan in leeft maar te zwijgen :X
  † In Memoriam † woensdag 8 september 2010 @ 09:31:53 #141
37843 lady-wrb
kortaf
pi_86194924
quote:
Op woensdag 8 september 2010 09:21 schreef Sjeen het volgende:
Isa doet al ruim twee jaar met haar twee mepalbekers. Maar die hebben nog nooit een vaatwasser van binnen gezien, dus het zal er toch ook wel mee te maken hebben.

die bekers van mij kennen alleen maar de vaatwasser en doen het nog steeds.
ik leg trouwens wel altijd de beker op zijn kant op het aanrecht, ruim voordat hij in de tas verdwijnt, om er absoluut zeker van te zijn dat hij niet lekt. ( maar het is me pas 1 keer overkomen, omdat ik hem niet helemaal dicht had gedraaid)
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 8 september 2010 @ 09:40:46 #142
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_86195080
Is Luca al een beetje gewend op school, lady-wrb? Hij heeft toch een nieuwe juf/meester (sorry, even vergeten wat ook alweer :@ )?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 8 september 2010 @ 09:45:02 #143
11682 Moonah
Jolie femme
pi_86195170
quote:
Op woensdag 8 september 2010 09:23 schreef lady-wrb het volgende:

misschien ben ik dan een watje t als moeder, door mijn kind niet op zwemles te dwingen.
Oh, ik vind dat helemaal niet wattig! Juist goed!

Chacama, weet je ook waarom Fleur zo opziet tegen de zwemles? Ik vind het ook erg zielig klinken. Ik er misschien ooit iets vervelends gebeurd? Zit er een 'naar' kind bij haar op les? Vindt ze het erg moeilijk? Sterkte hoor...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_86195471
quote:
Op woensdag 8 september 2010 09:23 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

nee hor, dan ben je helemaal niet wattig..
Het is dat Amber een waterratje is en ontzettend van zwemmen houdt. Ze vraagt op maandag al of ze vrijdag weer gaat zwemmen :D
Als ze het niks had gevonden had ik gewacht.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 8 september 2010 @ 10:06:40 #145
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_86195643
Ik heb hier altijd bekers van Zeeman/Action/zoiets voor 1,50 ofzo met afbeeldingen er op. Doen het prima.. en als ze stuk zijn koop ik een nieuwe :) Als ze te vaak gevallen zijn wil er wel eens een scheurtje in de dop komen en dan gaan ze weg. Ik kijk wel altijd 's morgens of ik ze goed heb dichtgedraaid (en of ik geen scheurtjes over het hoofd heb gezien) door ze even op z'n kop boven de gootsteen te houden voor ze de tas in gaan.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 8 september 2010 @ 10:11:59 #146
24188 Belana
kloon van belana
pi_86195751
ik had vorige week nog nieuwe bekers gekocht bij de action :') en ze lekten alle 2, wat ik ook deed
Ik heb ff pakjes gehaald, ik geef het op. Ik heb in 2 jaar tijd al wel 30 bekers versleten denk ik.
Ik heb daar geen geluk mee gewoon.
stormy waters...
sailin'
  woensdag 8 september 2010 @ 10:18:04 #147
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_86195901
Belana ik zweer bij pakjes Wicky of de multifruit vruchtensappakjes van de Lidl. Nooit meer gedoe. En die pop up tuitjes vind ik eng, stel dat ze op het knopje drukken als ze ze voor hun tanden houden? Dan knalt dat harde tuitje POK! tegen de tanden aan.
  woensdag 8 september 2010 @ 10:21:01 #148
24188 Belana
kloon van belana
pi_86195978
ja, ik heb er net naar staan kijken naar die bekers, ik vond het ook niks :N
Ik vind het milieutechnisch gezien minder leuk, maar ik ben aan de pakjes, ik blijf aan de gang.
stormy waters...
sailin'
pi_86196020
quote:
Op woensdag 8 september 2010 10:18 schreef Spuuglokje het volgende:
Belana ik zweer bij pakjes Wicky of de multifruit vruchtensappakjes van de Lidl. Nooit meer gedoe. En die pop up tuitjes vind ik eng, stel dat ze op het knopje drukken als ze ze voor hun tanden houden? Dan knalt dat harde tuitje POK! tegen de tanden aan.
Hier de pakjes van Hoogvliet of Aldi. Ik vind het wel prima zo :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 8 september 2010 @ 10:22:32 #150
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_86196021
Ja, wat dacht je dat het milieutechnisch scheelt dat je niet steeds nieuwe bekers koopt? 8-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')