Gaaaaastquote:
Zuurkool, duh!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:54 schreef kanovinnie het volgende:
Ik vraag me af wie er een tr gaat maken
Topic Report.quote:
schoonmaak zequote:
Moet je is in willekeurige topics postenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:55 schreef Wortelheld het volgende:
[..]
![]()
dat is nog is een lange kat van 17700 pixels
SEX en PUB.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:06 schreef Wortelheld het volgende:
ben ik ook al mee bezig
moet mezelf nog even overal tussen proppen
Wat?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:03 schreef kanovinnie het volgende:
Bart, andere avatar nu? Wel toch?
Jij hebt toch een andere avatar?quote:
Nee?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jij hebt toch een andere avatar?
Mij waren de bewegende plaatjes niet opgevallen ofzoquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee?Ik heb deze al sinds 14/11/2008 18:18
Ram je na elke F5 op ESC ofzo?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mij waren de bewegende plaatjes niet opgevallen ofzo
Ja, heb je dr problemen mee? ik wil geen aanval krijgen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ram je na elke F5 op ESC ofzo?![]()
Na klar jongeee!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:36 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja, heb je dr problemen mee? ik wil geen aanval krijgen.
Ja, en nu echt?quote:
TOFFFFFFFFFFFFFquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:54 schreef Hyman het volgende:
[..]
Stopt de beweging van alle avatars jongeuh!
persoon opzoeken, en vriendelijk noch dringend vragen waar dat telefoontje voor nodig wasquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:09 schreef kanovinnie het volgende:
Vaag, ben net gebeld door een nummer uit alkmaar. Nummer is nergens op internet terug te vinden.
Eh, duh.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:01 schreef naatje_1 het volgende:
Luna, waarom post jij eigenlijk niet in de klb sc?
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:12 schreef MarkM het volgende:
Naatje, spuit gewoon in Nanda je zaadje.
Verzendkosten zijn ook ruim 2 euro.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:26 schreef DeLuna het volgende:
Pfff, ik verkoop dus mijn oude schoolboeken. Nieuwprijs is 31,55, wil hij hem hebben voor 15 euro, terwijl het boek eigenlijk nog nieuw is.![]()
Ik zeg, 20 euro inclusief verzendkosten.
Ja, kun je nagaan, dan hou ik nog maar 18 euro over.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:26 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Verzendkosten zijn ook ruim 2 euro.
Wie daar komen dan uit PUB?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:29 schreef naatje_1 het volgende:
Maar, luna, waarom post jij niet in KLB SC? Ik weet zeker dat ze net zo zijn als hier, aangezien de helft uit PUB afkomstig is
Mede omdat ik dan 3 SC's moet gaan bijhouden. Geen zin in.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:29 schreef naatje_1 het volgende:
Maar, luna, waarom post jij niet in KLB SC? Ik weet zeker dat ze net zo zijn als hier, aangezien de helft uit PUB afkomstig is
Ga weg uit TAL SCquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mede omdat ik dan 3 SC's moet gaan bijhouden. Geen zin in.
Ja /care. Ik ga me niet door jou laten vertellen of ik met kneuzen om mag gaan of niet.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ga weg uit TAL SCDaar zit zeurkool en nog meer van dat soort kneusjes
Dus jij vind lamon. en AP baas?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja /care. Ik ga me niet door jou laten vertellen of ik met kneuzen om mag gaan of niet.
Kneus.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mozy, Chai, Tlicious, Japsnars doet beide, en ik doe ook beide
Lamon en AP? Die heb ik echt nog nooit in TAL SC gezien, dus ik weet niet waar je het over hebt.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dus jij vind lamon. en AP baas?
Dat zijn de 2 grootste kneuzen die er rondzwerven die er rondzwerven op FOK! en AP postte hier, trouwens, lamon ookquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Lamon en AP? Die heb ik echt nog nooit in TAL SC gezien, dus ik weet niet waar je het over hebt.
Zeroku post daar.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:04 schreef Hyman het volgende:
[..]
Wat valt daar nou te slowchatten danbeetje lullen over talenten
?
Beweer je nou dat ik Lamon en AP niet ken? Echt naatje, jij moet eens uit je SC hok komen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat zijn de 2 grootste kneuzen die er rondzwerven die er rondzwerven op FOK! en AP postte hier, trouwens, lamon ook
Jij moet echt uit je SC hokje uitkomen en de wijde FOK!wereld verkennen
Voor een topsporter? Matigquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:56 schreef DeLuna het volgende:
Ik had trouwens een sportmedisch onderzoek vandaag. Kwam o.a. dit uit:
U bent in staat om in 1 seconde 4.1 liter uit te blazen. Dat is 108% van de verwachte waarde. Prima 1 seconde waarde. U bent in staat meer lucht in 1 seconde uit te blazen dan de gemiddelde Nederlander.
![]()
Ik ken ze in het echt ook niet hoorquote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Beweer je nou dat ik Lamon en AP niet ken? Echt naatje, jij moet eens uit je SC hok komen.
En volgens die arts had ik een schoolslag lichaamsbouw. Terwijl dat mijn slechtste slag is. Gekkerd.quote:
Ik post overalquote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Beweer je nou dat ik Lamon en AP niet ken? Echt naatje, jij moet eens uit je SC hok komen.
Mijn PH al eens bekeken? Ik post ook bijna overal, dus wat is je punt?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik post overalAlleen niet in TAL SC
Nee.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:08 schreef xyzyx het volgende:
Is t normaal om een peuk uit te drukken tegen t plafond van een auto?
2 seconden bekeken, en ik ben niet overtuigdquote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mijn PH al eens bekeken? Ik post ook bijna overal, dus wat is je punt?
Dacht ik ook.. Belde daarom maar ff de ouders van dat figuur dat het wel normaal vond, kreeg ik te horen dat ik geen 'kinderen' (van 16) met adhd in mijn auto moest laten roken en dat ik t zelf maar naar onze eigen verzekering moesten gaan.. Die zeiden aangifte doen van vernieling en vrijdag hebben we een afspraak bij de pliesiequote:
Je gaat wel om met jonkies zeg.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:11 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Dacht ik ook.. Belde daarom maar ff de ouders van dat figuur dat het wel normaal vond, kreeg ik te horen dat ik geen 'kinderen' (van 16) met adhd in mijn auto moest laten roken en dat ik t zelf maar naar onze eigen verzekering moesten gaan.. Die zeiden aangifte doen van vernieling en vrijdag hebben we een afspraak bij de pliesie
Sowieso, roken in de autoquote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:11 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Dacht ik ook.. Belde daarom maar ff de ouders van dat figuur dat het wel normaal vond, kreeg ik te horen dat ik geen 'kinderen' (van 16) met adhd in mijn auto moest laten roken en dat ik t zelf maar naar onze eigen verzekering moesten gaan.. Die zeiden aangifte doen van vernieling en vrijdag hebben we een afspraak bij de pliesie
Ik houd ervan om te discussiëren en ik probeer te hosselen voor de KLB SC, maar het heeft zo te zien geen suc6quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:10 schreef Goddelijker het volgende:
Naatje, jij maakt je ook wel erg zorgen over overbodige dingen hè?
Was t huppelkutje van een vriend van mijquote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:11 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Je gaat wel om met jonkies zeg.
Je ziet het hè.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik houd ervan om te discussiëren en ik probeer te hosselen voor de KLB SC, maar het heeft zo te zien geen suc6
Waarom laat je mensen dan ook in je auto roken?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:13 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Was t huppelkutje van een vriend van mij![]()
Die mag binnenkort ff 1500 euro bij elkaar neuken
Ik laat daarom ook niemand roken in de auto, snapte ook niet wat dat figuur met een peuk deed want ik had gezegd dat er niet gerookt mocht worden.. naja afentoe een vriend die wel normaal zijn peuk kan vasthouden.. neutraliseert de andere geuren in de autoquote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:12 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Sowieso, roken in de auto
Hoe lang het heeft geduurd voor die lucht uit mijn auto was![]()
Laat ik niet toe, ik merkte het alleen niet en toen hoorde ik dik gelach achterin en zat er een gat in het plafonquote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:13 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Waarom laat je mensen dan ook in je auto roken?
Hoezo heb je haar zelf niet even erop gewezen door middel van een afkeurende tik dat dat niet de bedoeling is? Van de week zei je nog dat je voor niemand bang bent en dan laat je nu over je heen lopen door haar en haar ouders.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:15 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Laat ik niet toe, ik merkte het alleen niet en toen hoorde ik dik gelach achterin en zat er een gat in het plafon
Ga eens een leven krijgen, man. Ik ga me echt niet druk maken over waar ik post en met wie ik post.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
2 seconden bekeken, en ik ben niet overtuigd
Kun je nagaan wat voor een zielige boel het daar is.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:21 schreef naatje_1 het volgende:
Maar wacht, luna is al bezet, dus die wilden ze toch niet in de KLB SC
Ik zou ook snel weggaan als ik jou wasquote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:23 schreef naatje_1 het volgende:
Tuurlijk wilden ze luna wel, hoe meer zielen hoe meer vreugd, maar dit was niet de goeie om te hosselen, maargoed, ik ben weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |