Weet ik, voor 1500 euro kun je veel lol maken en reken maar dat ik die lol zal hebben als ik straks zelf dat dak moet dokken.. Al is dat wel het laatste wat ik van plan benquote:
Heb je hem in je mond en probeer je het filter aan te steken?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
Er bestaat een foto van mij waar ik een sigaret in mijn hand heb.
Van mij ook en nu?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
Er bestaat een foto van mij waar ik een sigaret in mijn hand heb.
Ga je doodquote:
Als je oud, lelijk en verlept bent mag ik hopenquote:
Kan je vriend ze niet in elkaar kickboxeren?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:11 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik laat niet over me heen lopen, na een tijdje hadden ze hun telefoon uitgezet omdat ik de hele tijd zat te bellen en zij de hele tijd gingen ophangen
Maar ze bleven de hele tijd zeiken dat ik maar bij mijn verzekering geld moest gaan halen, en dat gaan we nu dus ook doen.. eerst aangifte en vervolgens verhaalt mijn verzekering het bij hun verzekering of op hun zelf.. En ik heb geen idee of het expres of perongelijk was maar na hun reactie zal ik er alles aan doen dat het als een expres door gaat en dat het op de persoon verhaald wordt en daarna er lekker inwrijven dat die peuk hun een maand inkomen heeft gekost. Vriend wilde alvast een paar litertjes aceton opscharrelen om over hun auto heen te mikken maar dat gaat me dan weer te ver, al kriebelt het wel om gewoon te zeggen dat hij het zelf maar moet weten
Kijk, weer gewoon vroeg. Zoals het hoortquote:
Alhoewel het weer 4 uur is geworden.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 07:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kijk, weer gewoon vroeg. Zoals het hoort
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 07:31 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Alhoewel het weer 4 uur is geworden.
Ja, natte sokken omdat mijn paraplu niet zo heel groot isquote:
Op werk zitten met een katerquote:Op donderdag 26 augustus 2010 07:46 schreef Stroopwafels het volgende:
Naar school toe.
Met de bus uiteraard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |