quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 18:17 schreef Goddelijker het volgende:[..]
Hoezo heb je haar zelf niet even erop gewezen door middel van een afkeurende tik dat dat niet de bedoeling is? Van de week zei je nog dat je voor niemand bang bent en dan laat je nu over je heen lopen door haar en haar ouders.
Ik laat niet over me heen lopen, na een tijdje hadden ze hun telefoon uitgezet omdat ik de hele tijd zat te bellen en zij de hele tijd gingen ophangen

Maar ze bleven de hele tijd zeiken dat ik maar bij mijn verzekering geld moest gaan halen, en dat gaan we nu dus ook doen.. eerst aangifte en vervolgens verhaalt mijn verzekering het bij hun verzekering of op hun zelf.. En ik heb geen idee of het expres of perongelijk was maar na hun reactie zal ik er alles aan doen dat het als een expres door gaat en dat het op de persoon verhaald wordt en daarna er lekker inwrijven dat die peuk hun een maand inkomen heeft gekost

. Vriend wilde alvast een paar litertjes aceton opscharrelen om over hun auto heen te mikken maar dat gaat me dan weer te ver, al kriebelt het wel om gewoon te zeggen dat hij het zelf maar moet weten
Auteur: Anna Reactie: In het Engels ken ik daar een mooie uitdrukking voor....
Sud the fuck off... Twats...