Das lief, maar ik heb al een complete boekenmuurquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:43 schreef Chinless het volgende:
Ik heb anders ook wel een mooie boekenkast voor je?
Als ik hem zonder noppenfolie in een envelop doe wel.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:02 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Harry Potter & de Gevangene van Azkaban - J.K. Rowling Folie is losgeraakt van de kaft. ¤2,50
Past deze door de brievenbus? Hoe erg beschadigd?
Het is ook een erg mooi boekquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:42 schreef TJDoornbos het volgende:
De Engelse patient - Michael Ondaatje puur en alleen uit nieuwschierigheid waar mn moeder het altijd over had.
Hmm, ik denk dat sommige stukken wat lastig zijn voor kinderen. Ik vond het een erg mooi boek, ook toen ik al wat ouder was, dus ik kan je wel aanraden om het eens te lezen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:57 schreef MissLuna het volgende:
De wereld van Sofie - Jostein Gaarder is in principe een kinderboek toch? Heb het vroeger nooit gelezen, ben wel benieuwd gezien het onderwerp. Wat vond jij ervan?
quote:
et zijn nogal dikke boeken die niet door de brievenbus kunnen, dus je zou dan ¤6,75 kwijt zijn aan verzenden. Als ik jou was zou ik kijken of er meer voor je bij is, zodat het wat voordelig wordtquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:13 schreef omearos het volgende:
Mysterieus maar waar - Charles Berlitz Voormalig bibliotheekboek ¤1,00
Wereld vol wonderen - Charles Berlitz Voormalig bibliotheekboek ¤1,00
Jazeker, een heleboel zelfs!quote:En zitten er nog thrillers of detectives tussen?
Tja, het is er drie jaar geleden na een verbouwing allemaal zó in gezet en ik heb nooit echt de tijd gehad/genomen om er iets aan te doen. Wel zijn er na verjaardagen en boekenmarkten steeds meer boeken bijgekomen, dus ik was het overzicht totaal kwijt.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:15 schreef DragonFire het volgende:
Die foto haha.
Ik denk dat alles best in de kast past, maar je moet wel even opruimen dan
Veel succes met je verkopen.
Gratis topic kick van mij.
Als iemand dat graag wil, vind ik het prima, maar zeker de hardcover boeken zullen er niet beter op wordenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:24 schreef Marrije het volgende:
Voor brievenbuspost mag het niet dikker zijn dan 3,2 cm, maar misschien kun je dan een boek open klappen? Wie weet had je dat zelf ook al bedacht
Lijkt me prima! Ik PM je over de verder afhandelingquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:31 schreef omearos het volgende:
Mysterieus maar waar - Charles Berlitz Voormalig bibliotheekboek ¤1,00
Wereld vol wonderen - Charles Berlitz Voormalig bibliotheekboek ¤1,00
Het Shakespeare-geheim - Carrell, J.L. Nieuwprijs: ¤19,95 Nu ¤ 10,00
De lijst van 7 - Mark Frost voormalig bibliotheekboek ¤1,00
De scorpio obsessie - Robert Ludlum ¤5,00
Codenaam Gemini - Richard Steinberg Nieuwprijs: ¤17,99 Nu: ¤ 5,00
Rekensommetje zegt 30 euro incl. verzendkosten
Maar natuurlijk:quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:13 schreef synnath het volgende:
Ik wil graag al je boeken onder 10 euro kopen. Kun je de ISB nummers even posten?
SPOILER: Mijn interesse, even snel uit de lijst met boeken onder 10,- euro :@ ->Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Uiteraard, ik sluit netjes achteraan in de rijquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:57 schreef Muck het volgende:
Sal, ik wacht even af wat synnath doet anders zijn ze voor jou
Allemaal voor 100 euro incl ?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:57 schreef Muck het volgende:
Sal, ik wacht even af wat synnath doet anders zijn ze voor jou
Vanavond stond daar nog 120, dat lijkt me schappelijker, zeker aangezien een verzekerde verzending ¤12,95 kostquote:
Uhuhquote:
quote:Op woensdag 1 september 2010 18:52 schreef TJDoornbos het volgende:
Heb jij nog nieuwe boeken uit je kast gehaald die we kunnen kopen?
Nee, ik ben afgelopen week veel te druk geweestquote:
quote:
Misschien moetten jullie dat zaterdag gezellig samen doen? Gezellig afspreken, bakkie Thee erbij... Wie weet..quote:Op donderdag 2 september 2010 22:36 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee, ik ben afgelopen week veel te druk geweest
Wie weet volgende week meer!
Koffie, was het toch?quote:Op donderdag 2 september 2010 22:39 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
[..]
Misschien moetten jullie dat zaterdag gezellig samen doen? Gezellig afspreken, bakkie Thee erbij... Wie weet..
Dank je! (ook voor je PMquote:Op donderdag 2 september 2010 22:12 schreef Muck het volgende:
Omdat ik niets meer van synnath verneem, ga ik een mooi pakket samenstellen voor Sally
Ai!quote:Op donderdag 9 september 2010 18:39 schreef margareth1 het volgende:
Hallo, ik had de hele serie boeken van Bertrice Small compleet, nu had ik een boek uitgeleend aan mijn moeder en haar Rottweiler heeft het "gelezen"nu ben ik dus op zoek naar een nieuw exemplaar omdat het niet meer te lezen is, u heeft dit deel, Betoverend als de Dageraad, zou ik het van u mogen overnemen?
per pm kan alles.quote:Op maandag 13 september 2010 10:48 schreef margareth1 het volgende:
Oh dat is verder weg dan gehoopt, zou u het dan toch naar me willen toezenden? Hoe kan ik u de gegevens doorgeven en u mij u gegevens zonder dat alles voor iedereen te zien is?
Kickje!quote:Op donderdag 2 september 2010 22:12 schreef Muck het volgende:
Omdat ik niets meer van synnath verneem, ga ik een mooi pakket samenstellen voor Sally
TY! Inmiddels al 2 PM's terugquote:
Bagger? Ikke? Je hebt de verkeerde voor je.....quote:
je bent van hetzelfde soort als JJDJ1984quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:43 schreef sanger het volgende:
[..]
Bagger? Ikke? Je hebt de verkeerde voor je.....
Jij eerder. Zelfde dorp, zelfde familie etc.....quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:11 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
je bent van hetzelfde soort als JJDJ1984
Dat is prima, ik PM je over de afhandelingquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:45 schreef sanger het volgende:
Scorpio obsessie - Robert Ludlum
Het Medusa ultimatum - Robert Ludlum
Het Halidon komplot - Robert Ludlum
Het Holcroft pact - Robert Ludlum
Voor ¤15 excl. verzenden?
Is dat die toeslag die ik altijd declareer bij FOK!sport?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:00 schreef JJdJ1984 het volgende:
Je moet wel even een sangertoeslag berekenen
PM en geld onderwegquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:46 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat is prima, ik PM je over de afhandeling
Bedanktquote:
ik ben niet geboren in het dorp waar JJDJ geboren is.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:29 schreef sanger het volgende:
[..]
Jij eerder. Zelfde dorp, zelfde familie etc.....
Zo, dat was me even een berg editten aangezien je uit de edithistorie alleen de tekst kan kopiëren zonder UBB-code. Maar volgens mij klopt het allemaal weer!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:29 schreef Muck het volgende:
[..]
Bedankt
Je hebt alleen de oude lijst weggehaald, dat was niet de bedoeling... zou je deze weer terug willen zetten?
De nieuwe lijst is alleen maar een aanvulling namelijk!
Wijk bij Duurstede, dus omgeving Utrecht. Ook ben ik regelmatig in Rotterdamquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:35 schreef A-ce het volgende:
Welke omgeving woon je, je hebt trouwens pm :-)
Maar je woont er nu wel tochquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:52 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik ben niet geboren in het dorp waar JJDJ geboren is.
Jammer is dat hequote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:09 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
hij woont waar ik geboren ben. Ik woon niet in Amsterdam
jij kan niet lezenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:07 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ik niet maar daar zit ik ook niet op te wachten
Oh bedanktquote:
Lastig hoor, op een internetforum....quote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:32 schreef sanger het volgende:
[..]
Lastig hoor, op een internetforum....
Dat heb ik op 5/10 om 20.54 al gedaan, maar hij is nogmaals verzondenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:53 schreef A-ce het volgende:
[..]
Wil je dan ff nog reageren op mijn pm ;-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |