quote:
'It's amaaaaaaaaaaaaaaazing!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij keek ook echt zo van: HUH!?
Echt, wat een kneus he...Op die bak aflopen alsof ie niet net had geroken dat er een kat in dat draagmandje had gezeten, en echt, die kop ging in de bak, en er meteen weer uit van "WOW! NOG EEN KAT!
"
Als ik loop te aaaaaaaaaaaah-en dan weet mn vriendje gelijk dat ik poeskjes op fok aan het kijken benquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:14 schreef Greys het volgende:
Ik krijg altijd zo'n vreselijk klef en tikkie emo gevoel van zulke topics![]()
FOK! (en Tombo!) op z'n best!
ik zat ook half te huilen toen Nelis zo lief "niks deed"quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:14 schreef Greys het volgende:
Ja he?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:14 schreef Greys het volgende:
Of kaas?quote:
Ahhhh wat lief hoe Nelis doetquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nu net ja
Hij zag het mandje al, en ineens ook de nieuwe kattenbak...
Hee, een nieuwe bak!
[ afbeelding ]
Huh?
[ afbeelding ]
Hoi, ik ben Nelis![]()
[ afbeelding ]
Te dichtbij? Zo dan?![]()
[ afbeelding ]
Nelis is cool![]()
Hij gaat af en toe kijken naar Sjefke, maar helemaal geen gegrom/geblaas/dikke staart, bij alletwee niet
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij keek ook echt zo van: HUH!?
Echt, wat een kneus he...Op die bak aflopen alsof ie niet net had geroken dat er een kat in dat draagmandje had gezeten, en echt, die kop ging in de bak, en er meteen weer uit van "WOW! NOG EEN KAT!
"
Ik ging net even voor de bak zitten, maar dat vindt hij engquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:35 schreef Greys het volgende:
Hoe bang is Sjefke momenteel denk je?
Zou je hem al stiekem een beetje kunnen kriebelen in die bak, beetje trutten enzo?
Of is hij daar nog te bang voor?
Aw ja, hij is er ook nog maar net natuurlijk. Weet je wat ik denk? Dat Nelis er wel voor zorgt dat ie snel gewend isquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ging net even voor de bak zitten, maar dat vindt hij eng
Hij heeft nog nooit naar iemand geklauwd of gebeten...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ging net even voor de bak zitten, maar dat vindt hij eng
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:53 schreef prupke het volgende:
[..]
Hij heeft nog nooit naar iemand geklauwd of gebeten...
Ws als je hem ff aan je hand laat ruiken kan je hem zo achter zijn oortjes kroelen
Is het ergste wat ik heb moeten doen in mijn leven idd.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:50 schreef Symphonic het volgende:
Wat verschrikkelijk tof dat Sjefke goed terecht is gekomen
Ik heb zomaar het gevoel dat het helemaal goed komt bij Tombo
en prupke, wat verschrikkelijk kut dat je ze weg moest doen. Het waren zulke lieve katten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |