Dat eerste dacht ik ook, maar ik ben bang dat dat heel bedreigend is voor Sjefke, als je in een bench zit met een andere kater er los bijquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:33 schreef Greys het volgende:
Kan je Nelis binnen roepen? En dan even aan de bench laten snuffelen ofzo?
Heb je al een Feliway stekker er in of komt dat van de week? Ik denk dat je ze het beste maar zo snel mogelijk aan elkaar kunt laten zien. Heb je eigenlijk een kattenluik? Of doe je altijd zelf de deur open voor Nelis? Het is ff zaak dat Sjef er niet al heel snel achteraan kan stiefelen naar buiten
Nelis he, Sjefke nietquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:35 schreef Papabear het volgende:
Naar buiten? Laat Prup het maar niet horen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ook. Hij heeft heel hard tegen me geklaagd tijdens de autorit, dus dat is een goed begin
Een uur, en ook nog even filequote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Moest je ver?
Doet me denken aan de kat van mn tante, die twee dagen heeft zitten krijsen in de auto vanuit Spanje naar NL , die moesten ze bij de grens drogeren omdat ze haar illegaal smokkelden destijds![]()
En die kat is 19 geworden, en mn oom heeft 19 jaar lang dat gekrijs nagedaan
Sjefke en Nelis klinkt wel jaquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:41 schreef 3rdRock het volgende:
mooi om te lezen dat Sjefke zo snel onderdak heeft gevonden. hoop dat ie het kan vinden met Nelis. Vind de namen iig al bij elkaar passen
Nou ja, als je de bench open laat, dan is het mss juist een veilig gevoel voor Sjefke, ipv in een open ruimte?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:43 schreef tombolafan het volgende:
Okee, Nelis is nog buiten, maar Sjefke komt gewoon zn bench niet uit
Ik wacht wel tot ie eruit is, want zoals ik al zei; het lijkt me eng om in een "kooi" te zitten als je een andere kat ontmoet
Nelis staat nu op het raamkozijn te miauwen
Dan laat hem maar lekker in zijn bench zitten.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:43 schreef tombolafan het volgende:
Okee, Nelis is nog buiten, maar Sjefke komt gewoon zn bench niet uit
Ik wacht wel tot ie eruit is, want zoals ik al zei; het lijkt me eng om in een "kooi" te zitten als je een andere kat ontmoet
Nelis staat nu op het raamkozijn te miauwen
Jij moet niet zo snel typen jij hondenmens.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ja, als je de bench open laat, dan is het mss juist een veilig gevoel voor Sjefke, ipv in een open ruimte?
En dan kun je ook snel ingrijpen mocht dat nodig blijken.
Kun je ze als het niet gelijk goed gaat samen in aparte ruimtes zetten?
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Een uur, en ook nog even file
Maar het was wel echt geklets, als ik iets zei antwoordde hij
Ja, eventueel kan Nelis in mijn slaapkamer. Maar op zich is mijn huis groot genoeg (en met genoeg verstopplekken) om elkaar te ontlopen, daar was Draakje ook goed inquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ja, als je de bench open laat, dan is het mss juist een veilig gevoel voor Sjefke, ipv in een open ruimte?
En dan kun je ook snel ingrijpen mocht dat nodig blijken.
Kun je ze als het niet gelijk goed gaat samen in aparte ruimtes zetten?
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan laat hem maar lekker in zijn bench zitten.Daar zal hij zich nu het veiligst voelen.
Hij is zijn koplampen vergeten uit te zetten op de 1e foto...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:49 schreef Papabear het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Veilig plekkie
Ja, misschien wel fijner om te wennen, maar ik denk dat het makkelijker is om Nelis te pakken en in de slaapkamer te zetten dan Sjefkequote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:50 schreef oh-oh het volgende:
Mocht je ze apart moeten zetten ( ze zijn beiden andere katten gewend dus wellicht valt dat reuze mee ) dan zou ik Sjefke in de slaapkamer zetten voorlopig, een kleine ruimte waar hij mss sneller aan kan wennen?
En als Nelis gewend is om bij je te slapen 's nachts wisselen, zodat Sjefke in de nacht op zn gemak op expeditie kan door de rest van het huis?
Dat is een zij (in de bench van Sjefke)quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:51 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Hij is zijn koplampen vergeten uit te zetten op de 1e foto...
Nee, die is ineens de hort opquote:
Held!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:51 schreef tombolafan het volgende:
Oeh, op het moment dat ik naar buiten loop om te kijken waar Nelis is, is ie uit de bench ge(s)lopen
Die van mij doen het heel goed op foooooood!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:54 schreef oh-oh het volgende:
Ow ja, ik vergeet altijd dat je niet alle katten zomaar ff kan roepen
Je kan ze best roepen hoorquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:54 schreef oh-oh het volgende:
Volgens mij kun je het ze wel leren, maar duurt dat heel langquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:54 schreef oh-oh het volgende:
Ja maar of ze komen is een tweedequote:
sjefke reageerd ook op zijn naam en fokke en sukke deden dat ook,quote:
Als ik ze roep voor eten dan komen ze meteen, als ik 's avonds de tuindeur dicht wil doen en ze binnen wil roepen dan zijn ze ineens wat minder goedhorendquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:58 schreef prupke het volgende:
[..]
sjefke reageerd ook op zijn naam en fokke en sukke deden dat ook,
Alleen nol die doet net alsof hij oostindisch doof is (en met name als hij iets uitgevreten had)
Komt vast goedquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:00 schreef tombolafan het volgende:
[ afbeelding ]
Nog in de bench
Nelis komt thuis (ik ben helemaal zenuwachtig)
Maakt toch niet uit, hij heeft hem gevonden en hopelijk vindt hij het voor nu een lekker plekkie.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:58 schreef tombolafan het volgende:
Ik weet nu alleen niet of ie in de kattenbak zit omdat ie iets moet, of omdat ie dat herkent als veilig
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:01 schreef tombolafan het volgende:
Natuurlijk; ik half in de stress van "wat zal er gebeuren";
Nelis heeft niet eens door dat er een andere kat is![]()
Bwahahahahaha!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:01 schreef tombolafan het volgende:
Natuurlijk; ik half in de stress van "wat zal er gebeuren";
Nelis heeft niet eens door dat er een andere kat is![]()
Nu net jaquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bwahahahahaha!![]()
Al zal hij er vast ooit wel achter komen.
Hij keek ook echt zo van: HUH!?quote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit, hij heeft hem gevonden en hopelijk vindt hij het voor nu een lekker plekkie.![]()
Ik krijg spontaan flashbacks van Greys en haar eerste dagen met Boor. Alleen deze keer is het allemaal iets minder onwetend en hyper.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |