Helemaal mee eens! Klasse dat ze het hebben geredquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:18 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Niet dat ik nou zo`n Ajax fan (uber understatement) maar dit is wel goed voor het Nederlandse voetbal![]()
wtffffffffffffffffffff ik ga even 5 minuten de kamer uit en ik mis weeeeeeeer een toffe plaat (nouja gelukkig had ik em vandaag al gehoord op mn mp3)quote:
^^. Idem hier. Heb het eigenlijk nooit leuk gevonden. Stom bandje die met een hoop gekrijs hard/stoer probeert over te komen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:05 schreef Jannekje7 het volgende:
Ben 30stm een beetje zat eigenlijk...
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:06 schreef Dagoduck het volgende:
Waar kan ik LCD Soundsystem - Daft Punk is playing @ my house. live @ lowlands 2010 vinden?
Ex-dinnetje is helemaal gek van hen, ben met haar naar een concert geweest. Was toch best leuk hoorquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
^^. Idem hier. Heb het eigenlijk nooit leuk gevonden. Stom bandje die met een hoop gekrijs hard/stoer probeert over te komen.
Ah, nou gelukkig dat het leuk was want ik kan me daar eigenlijk weinig bij voorstellenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:09 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ex-dinnetje is helemaal gek van hen, ben met haar naar een concert geweest. Was toch best leuk hoor
Nouja, t was sowieso heel leuk om haar zo happy te zien. Het publiek (voornamelijk pubers) was ook zeeeer vermakelijk. Bovendien hing er gewoon wel een fijne sfeer, dat helptquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, nou gelukkig dat het leuk was want ik kan me daar eigenlijk weinig bij voorstellen
hier wel het hele concert: http://lowlands.vpro.nl/i(...)1372E9596630CB5.htmlquote:
Prima vermaakt dusquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:12 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Nouja, t was sowieso heel leuk om haar zo happy te zien. Het publiek (voornamelijk pubers) was ook zeeeer vermakelijk. Bovendien hing er gewoon wel een fijne sfeer, dat helpt
Cool! Bij 27 minuten begint t nummer..quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://lowlands.vpro.nl/video.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |