quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:06 schreef lamers het volgende:
Naam en naam van de schilder
[ afbeelding ]
quote:is een Taiwanese constructeur van fietsen (racefietsen, stadsfietsen en mountainbikes).
werd in 1972 opgericht. Het was de officiële fietsenleverancier van het Duitse ProTour-team T-Mobile Team en ook de Spaanse wielerploeg O.N.C.E. reed op
fietsen. Daarnaast levert het ook fietsen aan kleinere ploegen zoals het Taiwanese
Asia Racing Team. Voor 2009 zal
fietsen leveren voor de wielerploeg van Rabobank. In 2002 produceerde
wereldwijd 4,7 miljoen fietsen.
Behalve in Taiwan, heeftfietsfabrieken in de Volksrepubliek China en in Nederland (Lelystad).
tomtomaat +1quote:
Ironman? Zo ja, 3,8 zwemmen, 180 fietsen en 42,195 lopen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:56 schreef Aalbers het volgende:
wat zijn de afstanden van de officiele triathlon?
netjes!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ironman? Zo ja, 3,8 zwemmen, 180 fietsen en 42,195 lopen.
Dat was inderdaad Roland Ratzenbergerquote:
Ik denk dat dat de rederij isquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Townsend Thoresen?
Harald of Free Enterprise
Je mag niet edittenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Townsend Thoresen?
Harald of Free Enterprise
Nee dus. Zie de OP.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja PI.
En ik heb het er bij geedit, dat mag helemaal niet he.
Zo rustig maar hoorquote:
Ik ben rustig.quote:
Goed dacht ikquote:
Ken je minister André Flahaut (leidde vroeger Defensie in België)?quote:
Geen idee, ben geen Belgquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ken je minister André Flahaut (leidde vroeger Defensie in België)?
Die charterde een legerhelikopter om ergens 'An Inconvenient Truth' bij te wonen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |