Nou!quote:Zwolle heeft een middeleeuws centrum, een ruim winkelaanbod, uitstekende hotels en restaurants en mooie parken, en heeft de bezoeker dus een hoop te bieden. Genieten van culinaire hoogstandjes, gezellig winkelen, cultuur snuiven in de musea en de eeuwenoude steegjes, wandelen in een van de parken of een bruisend evenement bezoeken. Zwolle heeft alles wat je van een eigentijdse stad verwacht, zonder dat de intimiteit van het verleden verloren is gegaan.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:16 schreef Vanyel het volgende:
. Lief houdt bijvoorbeeld ook van koffiedrinken in winkelcentrum Overvecht om te kijken naar het grappige volk dat daar rondloopt en ik vergezel haar met plezier bij dat soort uitjes.
Is het ook! Maar ook wel prettig op een bepaalde manier.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:55 schreef wonderer het volgende:
Ik besefte toen ik tussen home depot en best buy liep, dat ik seks en liefde heb losgekoppeldBest een vreemde gewaarwording.
Ik vraag me af of het door mijn RPG karakters komt, die gaan vreemd bij het levenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:03 schreef Brittie het volgende:
[..]
Is het ook! Maar ook wel prettig op een bepaalde manier.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het door mijn RPG karakters komt, die gaan vreemd bij het leven
Zwolle isquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:09 schreef Vanyel het volgende:
Daar waren we nog nooit geweest
Het begon allemaal met een hotel in een watertoren dat er wel gaaf uitzag en heel toevallig in Zwolle lag. Toen ging ik denken Librije hoera en eigenlijk boeit het ons helemaal niet waar we heen gaan, als het maar niet in Utrecht of Amsterdam is. En geen Limburg, want dan krijg je die morele verplichting om familie op te zoeken. Tja, Zwolle dus.
Geen leuke stad?
Ik over kabouters met navelpiercings, en jij?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:10 schreef lezzer het volgende:
Mhoehaa, ik heb heftig gedroomd zeg. Zal wel te maken hebben met mijn carričreswitch.
Nee, over mensen van vroeger van wie ik denk dat ze al 20 jaar dood zijn, mijn familie, heel hard huilen en zware tochten door winkelcentra op zoek naar mensen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:11 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik over kabouters met navelpiercings, en jij?
Waarom het dan zo leuk is natuurlijk!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groenste stad van Nederland en Europa, en dan niet door een joekel van een park maar door het groen te spreiden, en het verschillende functies te geven.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:04 schreef Vanyel het volgende:
Beargumenteer je vooroordeel eens.
Mogge
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:54 schreef lezzer het volgende:
Ik moet die zin telkens opnieuw lezen, ik snap het nog niet namelijkIemand moest gechanteerd worden. Een straatschoffie werd gecharterd om die meneer in genante positie te brengen, nl met een minderjarige mond aan zijn piemel. Vervolgens worden daar foto's van gemaakt. Het jochie krijgt dan een paar fikse klappen en een enge sadist houdt een lucifer bij zijn haartjes. Jochie verandert overigens op dat moment van donker dikkige straatschoffie in engelachtig blondje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoals ik zei, naar!
Sitethief je weet t goed te verkopen.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Ik ook! Maar ik heb geen carriereswitch gepland... dus is wel raarquote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:10 schreef lezzer het volgende:
Mhoehaa, ik heb heftig gedroomd zeg. Zal wel te maken hebben met mijn carričreswitch.
I dunnoquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:09 schreef lezzer het volgende:
Hardcore ontslag? Is dat wat ik ga doen?
Yeah, het is bijzonderder als ik "normaal" droom. Ik heb ook allerlei terugkerende elementen: een auto die niet goed remt (hij remt wel, maar heel langzaam), roken, maar niet over mijn longen want dat is slecht, ik heb vlagen waarbij mijn hoektand rechtsonder loskomt en uitvalt, zo af en toe ruk ik me af, en het allergrappigste, ik begin ook passabel te worden in mijn dromen nuquote:
Oh, de Curve? Is die in NL te krijgen?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:54 schreef lezzer het volgende:
[..]
3 dvd's en 2 bladen (curve en diva)
Dat zou te veel tijd en moeite kosten, het zijn gewoon dingen die verweven zijn met wie ik ben en wat ik heb meegemaakt. Bijvoorbeeld die hoektand: als kind ben ik op mijn bek gegaan en zijn mijn voortanden afgebroken. Sindsdien heb ik een soort van trauma wat betreft tanden. En het is die ene hoektand omdat die bij tijd en wijle pijn doet, dus daar is mijn brein op gefocust.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:20 schreef Vanyel het volgende:
Maar de achtergrond ga je vast niet met ons delen?
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:24 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
de eerste drie seconden ofzo. ZO LIEVVV
HoiHOI.
Via Vrolijk.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:24 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Oh, de Curve? Is die in NL te krijgen?![]()
Hebben.
Oh, da's een boekhandel! Dat wist ik niet! Even rondneuzen op de site.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:34 schreef lezzer het volgende:
[..]
Via Vrolijk.
Maar ik ga een abo nemen, dat schijnt te kunnen
Zo zou de zijaanzij moeten zijn
Het is wat lichter dan de Z|Z in mijn ervaring, beetje als de Viva maar dan voor een lesBisch publiek.quote:
Precies. Wat ik altijd zeg dat de ZaZ zou moeten zijn. Een lesbische Libelle/Vivaquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:56 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Het is wat lichter dan de Z|Z in mijn ervaring, beetje als de Viva maar dan voor een lesBisch publiek.
Ik rook niet, vind het ook intens smerig, maar soms kan het best "stoer" zijn. Maar in mijn dromen ben ik me ervan bewust hoe ongezond het is, dus zuig ik de rook in mijn mond, en niet in mijn longenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:55 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik droom ook altijd dat mijn tanden uitvallen en ik rook. Dan heb ik 's morgens altijd zin in een sigaret.
Vroeger droomde ik altijd dat een vampier me kwam halen in mijn bed, maar mijn ouders waren al dood, dus toen ging ik in de kartonnen muur zitten. Daar lag dan altijd een dode lerares() en dan keek ik door een luikje(wat leek op zo'n handvat van een kartonnen doos). Net als hij me beet werd ik wakker.
Er is ook een nieuw algemeen homoblad: Proud. Ik heb het (gratis) binnen maar nog niet gelezen. Ziet er wel tof uit. Zal es kijken hoe groot het vrouwengehalte is.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:57 schreef lezzer het volgende:
[..]
Precies. Wat ik altijd zeg dat de ZaZ zou moeten zijn. Een lesbische Libelle/Viva
Ghehe, ja. En er is een rubriek waar lezeressen brieven of vragen kunnen insturen en dan reageert een stel op die ingezonden stukken. De dames zijn genaamd Lipstick & Dipstick, de ene is een femme, de ander een butch en ze hebben hele grappige en vooral verschillende meningenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:10 schreef Vanyel het volgende:
Curve heeft dus minder extreem veel interviews met mensen die totaal niet interessant maar heel toevallig gay zijn en meer gezellig gekeuvel en ingezonden briefachtigheden?
Klinkt aangenaam!
Jaa, die ken ik. Ze hebben een leuke blog. Everyone is gay vind ik ook leuk om te lezen, die doen ongeveer hetzelfde. Een van hen is trouwens ook die ene van 'lesbians who look like Justin Bieber'.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:21 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Ghehe, ja. En er is een rubriek waar lezeressen brieven of vragen kunnen insturen en dan reageert een stel op die ingezonden stukken. De dames zijn genaamd Lipstick & Dipstick, de ene is een femme, de ander een butch en ze hebben hele grappige en vooral verschillende meningen
EDIT: Oh, oh, en: toffe tot monoloog verbouwde interviews, in het Feb nummer stond er een met Andrea Gibson
Daarom lees ik ook zo graag de Metro. Altijd fijne brieven!quote:
Jaaa, die videoblogs van Everyone is gay zijnquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:39 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Jaa, die ken ik. Ze hebben een leuke blog. Everyone is gay vind ik ook leuk om te lezen, die doen ongeveer hetzelfde. Een van hen is trouwens ook die ene van 'lesbians who look like Justin Bieber'.
quote:
Iedereen in tranenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:18 schreef Bakfiets. het volgende:
JA POE HE. Post ik eens een mooi liedje, steek ik het topic dood.
Ik vind ook altijd dat mensen heel veel missen als ze mijn muziek niet luisterenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:19 schreef wonderer het volgende:
Jullie missen zo veel! Of misschien hebben jullie WEL emoties en hoeven jullie het niet met surrogaat zoals dat te doen, dat kan ook :'0
Zooo aso dat!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:40 schreef Brittie het volgende:
Goeiemorgen. Wat een schijtweer. En dan heb je ook nog van die automobilisten die expres door plassen gaan rijden als ik nietsvermoedend voor het stoplicht sta. Net alsof ik nog niet genoeg doorweekt was. Bah.
HOI.quote:
Waar?quote:
Moet je ook de filmpjes kijkenquote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:24 schreef skunkasaur het volgende:
Oh en:
de eerste drie seconden ofzo. ZO LIEVVV
HoiHOI.
Döör bint mi'j de stienen nog eigenquote:
naa wittikutwir !quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:20 schreef Brittie het volgende:
[..]
Agge wittoch da da niej gin gehemtaol is jong.
Niets leukers dan Lezzer opnaaienquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:11 schreef Vanyel het volgende:
Kom meisjes, wel een beetje lief zijn voor elkaar
Ik versta het allemaal wel, dat is niet het probleem. Ik vind elk dialect gewoon lelijker dan gewoon Nederlands. En ja er is een verschil tussen een accent en een dialect.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:21 schreef Vanyel het volgende:
Wat een onzin (dat tweede dan). Niet alles wat jij niet verstaat klinkt nergens naar. Er is ook nogal een verschil tussen dialect en 'plat'.
Maar er zijn er genoeg die in het dagelijks leven zonder dialect praten. Slechts met een accent.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:35 schreef lezzer het volgende:
er zijn niet echt veel mensen die echt abn praten hoor![]()
Hehe, ik vind dialecten meestal niet mooi, maar wel hilarischquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:26 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik versta het allemaal wel, dat is niet het probleem. Ik vind elk dialect gewoon lelijker dan gewoon Nederlands. En ja er is een verschil tussen een accent en een dialect.
Waar kom jij vandaan? Ik heb wel eens eerder mensen horen zeggen dat ze geen accent hadden, maar dat is meestal gewoon omdat ze door gewenning niet doorhebben dat hun eigen Nederlands nou niet echt accentloos is.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:52 schreef wonderer het volgende:
Niemand bij ons thuis had een accent, laat staan dialect.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |