abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85699057
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 18:12 schreef Vanyel het volgende:
Hoe nieuw lesbisch beeld?
3 dvd's en 2 bladen (curve en diva)
  woensdag 25 augustus 2010 @ 19:11:11 #52
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_85699686
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 18:13 schreef Vanyel het volgende:
Ow hallo W. Doe jij dat altijd?
Yeah, het is bijzonderder als ik "normaal" droom. Ik heb ook allerlei terugkerende elementen: een auto die niet goed remt (hij remt wel, maar heel langzaam), roken, maar niet over mijn longen want dat is slecht, ik heb vlagen waarbij mijn hoektand rechtsonder loskomt en uitvalt, zo af en toe ruk ik me af, en het allergrappigste, ik begin ook passabel te worden in mijn dromen nu ;)
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_85699748
Ah, stikvol met typische droomsymbolen dus ;)
  woensdag 25 augustus 2010 @ 19:17:43 #54
71919 wonderer
pi_85699903
Oh ja, en als ik besloten heb om naar de kapper te gaan, droom ik daar ook over.

En de symbolen mogen wel typisch zijn, ik betwijfel of de uitleg zal kloppen. Ik weet precies waarom ik vanalles droom en die droomboeken zitten daar altijd ver uit de buurt.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
pi_85700020
Maar de achtergrond ga je vast niet met ons delen?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_85700125
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 18:54 schreef lezzer het volgende:

[..]

3 dvd's en 2 bladen (curve en diva)
Oh, de Curve? Is die in NL te krijgen? :o
Hebben.

Oh en:
de eerste drie seconden ofzo. ZO LIEVVV
HoiHOI. O+
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
  woensdag 25 augustus 2010 @ 19:26:21 #57
71919 wonderer
pi_85700196
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 19:20 schreef Vanyel het volgende:
Maar de achtergrond ga je vast niet met ons delen?
Dat zou te veel tijd en moeite kosten, het zijn gewoon dingen die verweven zijn met wie ik ben en wat ik heb meegemaakt. Bijvoorbeeld die hoektand: als kind ben ik op mijn bek gegaan en zijn mijn voortanden afgebroken. Sindsdien heb ik een soort van trauma wat betreft tanden. En het is die ene hoektand omdat die bij tijd en wijle pijn doet, dus daar is mijn brein op gefocust.

De droomuitleg is dan dat je seksueel gefrustreerd bent of zo... :N

Overigens zijn mijn autodromen nogal veranderd. Vroeger reed ik auto en hoopte ik dat ik niet werd aangehouden omdat ik helemaal geen rijbewijs had (op de een of andere manier wist ik wel hoe ik moest rijden). Tijdens mijn rijlessen leerde ik rijden (met een instructeur naast me) en nu heb ik dus dat rem-gedoe, omdat mijn Volvo nogal raar remt (je moet het rempedaal ver indrukken). Een poosje terug zei ik tegen Brad (in mijn droom dus): "geen wonder dat ik er steeds over droom, het gebeurt in het echt ook" :')
  woensdag 25 augustus 2010 @ 19:27:31 #58
71919 wonderer
pi_85700250
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 19:24 schreef skunkasaur het volgende:

[..]
de eerste drie seconden ofzo. ZO LIEVVV
HoiHOI. O+
:D
hoiHOI!
pi_85700485
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 19:24 schreef skunkasaur het volgende:

[..]

Oh, de Curve? Is die in NL te krijgen? :o
Hebben.
Via Vrolijk.
Maar ik ga een abo nemen, dat schijnt te kunnen :)
Zo zou de zijaanzij moeten zijn :Y
pi_85701094
Wat is zo leuk aan de curve?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_85701177
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 19:50 schreef Vanyel het volgende:
Ik ga het eerst maar eens lezen :P
Ik heb het alleen vluchtig doorgebladerd...
pi_85701284
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 19:34 schreef lezzer het volgende:

[..]

Via Vrolijk.
Maar ik ga een abo nemen, dat schijnt te kunnen :)
Zo zou de zijaanzij moeten zijn :Y
Oh, da's een boekhandel! Dat wist ik niet! Even rondneuzen op de site. :D
Ja, Curve leest zo lekker weg. Ik heb er nog eentje, van februari geloof ik, ik pak 'm nog wel es. :)
  woensdag 25 augustus 2010 @ 19:55:28 #63
309079 Bakfiets.
Kaleidoscopisch glibberpaard.
pi_85701306
Ik droom ook altijd dat mijn tanden uitvallen en ik rook. Dan heb ik 's morgens altijd zin in een sigaret. :')
Vroeger droomde ik altijd dat een vampier me kwam halen in mijn bed, maar mijn ouders waren al dood, dus toen ging ik in de kartonnen muur zitten. Daar lag dan altijd een dode lerares( }) ) en dan keek ik door een luikje(wat leek op zo'n handvat van een kartonnen doos). Net als hij me beet werd ik wakker. :)
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
pi_85701323
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 19:50 schreef Vanyel het volgende:
Het is wat lichter dan de Z|Z in mijn ervaring, beetje als de Viva maar dan voor een lesBisch publiek.
pi_85701380
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 19:56 schreef skunkasaur het volgende:

[..]

Het is wat lichter dan de Z|Z in mijn ervaring, beetje als de Viva maar dan voor een lesBisch publiek.
Precies. Wat ik altijd zeg dat de ZaZ zou moeten zijn. Een lesbische Libelle/Viva
  woensdag 25 augustus 2010 @ 19:58:47 #66
71919 wonderer
pi_85701444
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 19:55 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik droom ook altijd dat mijn tanden uitvallen en ik rook. Dan heb ik 's morgens altijd zin in een sigaret. :')
Vroeger droomde ik altijd dat een vampier me kwam halen in mijn bed, maar mijn ouders waren al dood, dus toen ging ik in de kartonnen muur zitten. Daar lag dan altijd een dode lerares( }) ) en dan keek ik door een luikje(wat leek op zo'n handvat van een kartonnen doos). Net als hij me beet werd ik wakker. :)
Ik rook niet, vind het ook intens smerig, maar soms kan het best "stoer" zijn. Maar in mijn dromen ben ik me ervan bewust hoe ongezond het is, dus zuig ik de rook in mijn mond, en niet in mijn longen :')

Over vampiers heb ik nog nooit gedroomd, geloof ik. Zelfs niet nu een van de RPG-verhalen over vampiers gaat. Best jammer, een van mijn personages is echt helemaal mijn type :')
  woensdag 25 augustus 2010 @ 20:00:26 #67
71919 wonderer
pi_85701515
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 19:57 schreef lezzer het volgende:

[..]

Precies. Wat ik altijd zeg dat de ZaZ zou moeten zijn. Een lesbische Libelle/Viva
Er is ook een nieuw algemeen homoblad: Proud. Ik heb het (gratis) binnen maar nog niet gelezen. Ziet er wel tof uit. Zal es kijken hoe groot het vrouwengehalte is.
pi_85701937
Curve heeft dus minder extreem veel interviews met mensen die totaal niet interessant maar heel toevallig gay zijn en meer gezellig gekeuvel en ingezonden briefachtigheden?
Klinkt aangenaam!
pi_85702393
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 20:10 schreef Vanyel het volgende:
Curve heeft dus minder extreem veel interviews met mensen die totaal niet interessant maar heel toevallig gay zijn en meer gezellig gekeuvel en ingezonden briefachtigheden?
Klinkt aangenaam!
Ghehe, ja. En er is een rubriek waar lezeressen brieven of vragen kunnen insturen en dan reageert een stel op die ingezonden stukken. De dames zijn genaamd Lipstick & Dipstick, de ene is een femme, de ander een butch en ze hebben hele grappige en vooral verschillende meningen :)

EDIT: Oh, oh, en: toffe tot monoloog verbouwde interviews, in het Feb nummer stond er een met Andrea Gibson O+
pi_85702515
Nah, hebben dan.
Maarja, regelen...
pi_85702953
Briefachtigheden O+
  woensdag 25 augustus 2010 @ 20:39:20 #72
309079 Bakfiets.
Kaleidoscopisch glibberpaard.
pi_85703134
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 20:21 schreef skunkasaur het volgende:

[..]

Ghehe, ja. En er is een rubriek waar lezeressen brieven of vragen kunnen insturen en dan reageert een stel op die ingezonden stukken. De dames zijn genaamd Lipstick & Dipstick, de ene is een femme, de ander een butch en ze hebben hele grappige en vooral verschillende meningen :)

EDIT: Oh, oh, en: toffe tot monoloog verbouwde interviews, in het Feb nummer stond er een met Andrea Gibson O+
Jaa, die ken ik. Ze hebben een leuke blog. Everyone is gay vind ik ook leuk om te lezen, die doen ongeveer hetzelfde. Een van hen is trouwens ook die ene van 'lesbians who look like Justin Bieber'.
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
pi_85703470
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 20:35 schreef lezzer het volgende:
Briefachtigheden O+
Daarom lees ik ook zo graag de Metro. Altijd fijne brieven!
  woensdag 25 augustus 2010 @ 20:58:56 #74
71919 wonderer
pi_85703892
pi_85704227
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 20:39 schreef Bakfiets. het volgende:

[..]

Jaa, die ken ik. Ze hebben een leuke blog. Everyone is gay vind ik ook leuk om te lezen, die doen ongeveer hetzelfde. Een van hen is trouwens ook die ene van 'lesbians who look like Justin Bieber'.
Jaaa, die videoblogs van Everyone is gay zijn O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')