Nee hoor ik vroeg me alleen af of het niet te koop was in het durpje naast julliequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Das nogal een eindje fietsen, en het heeft gegoten de afgelopen dagen![]()
Zo gek is het toch niet dat je dan iets via internet bestelt, lijkt me?
Wellicht, maar dat is dus 8km fietsen door de moesson.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee hoor ik vroeg me alleen af of het niet te koop was in het durpje naast jullie
Ik las "ruitershop"quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Want Mera is even met de routershop aan het bellen![]()
vroegah had je toch van die postkantoorloketten in een winkelquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:13 schreef Toverheks het volgende:
nadat we naar postkantoren hadden gezocht maar dat bestaat niet meer moet je nu gewoon bij de bruna of primira doen, ach waar is de tijd van vroeger gebleven
gewoon doen!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Gaat 'm niet worden geloof ik met de modem/router van Haks, en ik durf geen DIG topic meer te openen omdat ik al heul voor lul sta
Het probleem zit 'm simpelweg in het feit dat ik per ongeluk het verkeerde heb zitten bestellen en dat ik nu op allerlei onhandige manieren probeer toch mijn zin te krijgen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:36 schreef spuitje het volgende:
Kennen ze in Nederland niet zo iets als een Live-box?? Ik zit met verbazing de verhalen te lezen en denk: waar gaat dit over???
Dat is gewoon een hippe (merk)naam voor een router.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:36 schreef spuitje het volgende:
Kennen ze in Nederland niet zo iets als een Live-box?? Ik zit met verbazing de verhalen te lezen en denk: waar gaat dit over???
Wij hebben dus inderdaad een Live-box, daar hangen momenteel twee desk-tops aan, 3 lap-tops en 2 iPhones. De laptops en iPhones uiteraard draadloos.
quote:
Rem komt net online, wtf doet die gast allemaal!?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ow, Remlof had ook nog wat te zeggen in het vorige topic:
[..]
Huh wut?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Rem komt net online, wtf doet die gast allemaal!?
Maar doet het welquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat is gewoon een hippe (merk)naam voor een router.
en daar kom je nu pas mee, lekker daar hebben Mera&Ian nu niks aanquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je moet ook gewoon de router/modem gebruiken die je bij je internetabo krijgt, een los ding configureren = hell.
Eigenlijk een gateway.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat is gewoon een hippe (merk)naam voor een router.
En wat als je geen router bij je internetABBO krijgt?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je moet ook gewoon de router/modem gebruiken die je bij je internetabo krijgt, een los ding configureren = hell.
Dan koop je fatsoenlijk spul en als je het er wel bij zou krijgen dan ook.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En wat als je geen router bij je internetABBO krijgt?
Getting oldquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan koop je fatsoenlijk spul en als je het er wel bij zou krijgen dan ook.
kan jij Ian niet ff helpen in pm hoe alles moet, jij hebt toch verstand van die dingen, ja sorry dat ik het zomaar even roepquote:
Ow ja, dat wou ik ook doen, maar toen moest ik eerst de vaatwasser nog inpakken en ben ik het vergetenquote:
vaatwasser inpakkenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja, dat wou ik ook doen, maar toen moest ik eerst de vaatwasser nog inpakken en ben ik het vergeten
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vaatwasser inpakkenga je dan op stap met je vaatwasser, en hoi kally
Remlofffffffffffffff waar neem jij je vaatwasser mee naar toequote:
Vaatwasser had hij zaterdag ook bij zich hoorquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Remlofffffffffffffff waar neem jij je vaatwasser mee naar toe
Dan verkopen ze er wel een bij, die is alsnog voorgeconfigureerd vaak. Als dat ook niet, bij welke provider zit je dan>quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:50 schreef Ian_Nick het volgende:
En wat als je geen router bij je internetABBO krijgt?
Yep!quote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Vaatwasser had hij zaterdag ook bij zich hoor
ga nou pas inpakken als je wat gehoord hebt of zeg ik nu iets raars.quote:
Liesje drinkt toch niet want ze moet zich op haar huiswerk concentreren lees ikquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Binnenkort weer dronken worden met Liesje
nee joh ik doe elke week een beetje ipv dat ik straks ineens alles moet doen. Want daar heb ik geen energie genoeg voor...Alles met beleid en dan hoef ik straks niet te gaan stressen ten koste van mn gezondheidquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ga nou pas inpakken als je wat gehoord hebt of zeg ik nu iets raars.
en D-K gelukkig beetje opgeknapt
Ja, dan ken je Liesje nietquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Liesje drinkt toch niet want ze moet zich op haar huiswerk concentreren lees ik
Gezellig, heb er zin in!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Binnenkort weer dronken worden met Liesje
En het meeste kan echt wel in dozen bij jouquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee joh ik doe elke week een beetje ipv dat ik straks ineens alles moet doen. Want daar heb ik geen energie genoeg voor...Alles met beleid en dan hoef ik straks niet te gaan stressen ten koste van mn gezondheid
Een mens moet ook ontspannen heksje!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Liesje drinkt toch niet want ze moet zich op haar huiswerk concentreren lees ik
Nee, we pakken beetje bij beetje in! Dat scheelt straks stressen als ik weer colleges heb. En dat opknappen is afwachten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ga nou pas inpakken als je wat gehoord hebt of zeg ik nu iets raars.
en D-K gelukkig beetje opgeknapt
Het meeste kan met de dar meequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:29 schreef Kally het volgende:
[..]
En het meeste kan echt wel in dozen bij jou
Eerst even wachten tot ze vorige zooi hebben opgehaald!quote:
Bij ziggo kreeg ik wel een modem maar geen router.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mijn ouders hebben veel te veel betaald voor hun meegeleverde router! Het was gewoon een b-merk geval met een ziggo-logo.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Bij ziggo kreeg ik wel een modem maar geen router.
Dus heb ik zelf een wireless router gekocht, voor een paar tientjes, en die was zo'n beetje plug&play. Super makkelijk.
En tien meter verderop haal ik nog 15mbps (heb een abo van 22mbps). Dus het hoeft niet duur en moeilijk te zijn.
Klopt, die "aanbiedingen" van Ziggo zijn geldklopperij.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben veel te veel betaald voor hun meegeleverde router! Het was gewoon een b-merk geval met een ziggo-logo.![]()
Gewoon zelf een routertje kopen ja!
Dat doet er niet toe. Hier staat gewoon ook aan een voormalig UPC modem een cheap-o router. Zo moeilijk is een router instellen ook niet meer tegenwoordig!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:56 schreef Marrije het volgende:
Maar als er dan wat mee is dan wordt ie niet door Ziggo ondersteund, omdat ze niet in de papieren terug kunnen vinden dat je m via hun hebt
Bij caiway 49.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:53 schreef Gert het volgende:
Klopt, die "aanbiedingen" van Ziggo zijn geldklopperij.
Hetzelfde geldt voor die CI+ module waar pietje het laatst over had: die kun je in een slot in je TV schuiven waardoor je geen losse decoder meer nodig hebt. Ik kon die module bij Ziggo bestellen. Maar twee electronicazaken hier in de buurt hadden 'm ook, voor een tiéntje goedkoper (¤69 ipv ¤79), en inclusief "Ziggo-approved" sticker op de verpakking.![]()
Huh wut?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vaatwasser inpakkenga je dan op stap met je vaatwasser, en hoi kally
Das niet niksquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:22 schreef Deisyy het volgende:
Maar even een nieuwe accuoplader voor mijn laptop besteld.
45 piek
Nee dat was voorspeld. Eerst wordt de pijn minder, dan heeft hevig, ik mag morfine gebruiken er tegen, en dan moet de pijn minder dan zijn dan voor de injectie als het meezit!quote:
O dan had ik je vanmiddag verkeerd begrepenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee dat was voorspeld. Eerst wordt de pijn minder, dan heeft hevig, ik mag morfine gebruiken er tegen, en dan moet de pijn minder dan zijn dan voor de injectie als het meezit!
Gewoon afwachten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O dan had ik je vanmiddag verkeerd begrepen![]()
Sterkte dan toch nog maar weer
Maar elke keer denken dat je gestoken wordt ook nietquote:
Vraag je dat nu D_K?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:28 schreef hondjes het volgende:
Moet er niet gewoon een..splitter...tussen.
Die ontploft een jaar sneller!quote:
Zo hadden wij vroeger 2 konijnen...en die hadden de telefoondraad zo door gebeten dat wij wel naar buiten konden bellen maar niet meer gebeld konden wordenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar elke keer denken dat je gestoken wordt ook niet![]()
Ik denk dat 1 van de katjes het gedaan heeft, Tom, die is nl,. ook dol op iPod-oortjes, hij heeft al 3 paar opgevroten
Hij is Ziggo-approved!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:56 schreef Marrije het volgende:
Maar als er dan wat mee is dan wordt ie niet door Ziggo ondersteund, omdat ze niet in de papieren terug kunnen vinden dat je m via hun hebt
Haha, chickie hier verzuchtte ook al wanneer het nieuwe seizoen nu eens begint.quote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zo hadden wij vroeger 2 konijnen...en die hadden de telefoondraad zo door gebeten dat wij wel naar buiten konden bellen maar niet meer gebeld konden wordeneer dat mijn moeder dat door had waren we weken verder
Jah....Ik wil ook nwe....nu maar naar net 5 verhuisdquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Haha, chickie hier verzuchtte ook al wanneer het nieuwe seizoen nu eens begint.
Zomer-reces in Hilversum duurt ook echt de volle zomer, en knaagt bovendien nog wat van de lente af. Luie hebzuchtige teringflikkers.
Ja, een tijd geleden! Ineens heel wat minder herrie in de keuken!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Herrie is toch aardig wat afgevallen?
Lekker rustig.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zo hadden wij vroeger 2 konijnen...en die hadden de telefoondraad zo door gebeten dat wij wel naar buiten konden bellen maar niet meer gebeld konden wordeneer dat mijn moeder dat door had waren we weken verder
Ik lees elke keer "Hasselhoff"quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Lekker rustig.
Soms wil je ook niet gestoord worden.
Mijn moeder belt altijd eerst de vaste lijn. Daar hebben we geen antwoordapparaat op staan en ze laat het ding he-le-maal uitrinkelen. Dat betekent dus dat-ie dan een keer of twintig overgaat.
Dan belt ze de mobiel van mijn vriendin.
Daarna die van mij.
En ik krijg dan als laatste in de rij ook altijd een voicemail, dat wij "toch altijd zo lastig te bereiken zijn". En als ze in een venijnige bui is dan voegt ze daar nog quasi-bezorgd aan toe dat ze hoopt dat er niets met ons is.
lekker....ff relaxen en proberen je hoofd rustig te krijgenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:40 schreef Deisyy het volgende:
We gaan toch maar een 'onder-voorbehoud' weekje Zuid-Frankrijk regelen voor in de herfstvakantie
Het is het huis van mijn schoonzus, zij zijn dan in hun andere huis, dus mocht het toch niet doorgaan, dan is het niet zo erg.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
lekker....ff relaxen en proberen je hoofd rustig te krijgen
Je weet het niet....Misschien kan dat alsnog....quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is het huis van mijn schoonzus, zij zijn dan in hun andere huis, dus mocht het toch niet doorgaan, dan is het niet zo erg.
Ik had zo gehoopt dat ik er met mijn zussen een weekje heen zou kunnen, maar dat zit er denk ik niet in
Kun je de rest vanaf nu overslaan.quote:
Ik hoop dat je er toch een beetje van kunt genieten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:40 schreef Deisyy het volgende:
We gaan toch maar een 'onder-voorbehoud' weekje Zuid-Frankrijk regelen voor in de herfstvakantie
Zo slim is Ian toch wel?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:28 schreef hondjes het volgende:
Moet er niet gewoon een..splitter...tussen.
Concurrentie voor de iPad.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:45 schreef hondjes het volgende:
http://www.telegraaf.nl/d(...)tember__.html?p=17,1
JIAN....met webcam
Ik klikte echt heul hoopvolquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:45 schreef hondjes het volgende:
JIAN....met webcam
Ipad heeft geen video gesprek.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Concurrentie voor de iPad.
Heb je er al 1 hondjes?
Lekker weer is niet het allerbelangrijkste, maar wel heel lekker en als ik echt snel weer in NL wilt zijn is dat ook binnen een dag te doen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Kun je de rest vanaf nu overslaan.
Wel Zuid-Zuid-Frankrijk doen heur! Tenzij lekker weer niet het allerbelangrijkste is en je snel weer in NL wilt kunnen zijn.
Jonguuhhs, het heeft op zich weinig met dom-/slimheid te makenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zo slim is Ian toch wel?
Bij de nieuwste hoeft dat niet meer trouwens. Kan je gewoon je telefoonkabel in 't apparaat stoppen.
Dat is wel lekker voor jou voor als je hier en daar zitquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:53 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ipad heeft geen video gesprek.
Maar deze Samsung wel![]()
![]()
Gewoon doen Dees, als alles een beetje stabiel is.even jezelf opladenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker weer is niet het allerbelangrijkste, maar wel heel lekker en als ik echt snel weer in NL wilt zijn is dat ook binnen een dag te doen.
Enjoy en slaap lekker voor straksquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:55 schreef Laysa het volgende:
Ik ga alvast slapen...Ik wil Cold case in bed kijken...Tjuus tot morgen
jonguuuuuuuh, okquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
Jonguuhhs, het heeft op zich weinig met dom-/slimheid te maken![]()
We snappen nu heus wel hoe het werkt en moet enzo, hebben gewoon in een oververmoeide status het verkeerde apparaatje besteld, alsof dat nooit iemand gebeurt? Ja we weten dat er een router moet komen en ja we weten dat dat niet duur hoeft te zijn en liefst Ziggo approved en niet bij Ziggo want dat is duur.![]()
Maar Heksje was zo lief om ons een apparaatje te sturen dat ze nog over hadDus nu proberen we uit te zoeken of dat ook werkt want voor een gegeven paard hoef je misschien helemaal niet naar een ruitershop.
Slaap lekker Laysa en sterkte voor de Kardinaal, hoop dat de pijn draaglijk is. Maar goed, je hebt genoeg spul in huis om een olifant onder zeil te krijgen dus dat gaat vast lukkenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:55 schreef Laysa het volgende:
Ik ga alvast slapen...Ik wil Cold case in bed kijken...Tjuus tot morgen
Mijn zus heeft dan een maand vrijaf van behandelingen, dus tja.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:56 schreef hondjes het volgende:
[..]
Gewoon doen Dees, als alles een beetje stabiel is.even jezelf opladen
Ben jij inmiddels helemaal opgeknapt?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Slaap lekker Laysa en sterkte voor de Kardinaal, hoop dat de pijn draaglijk is. Maar goed, je hebt genoeg spul in huis om een olifant onder zeil te krijgen dus dat gaat vast lukken.
Ja hoor, geen klachten hier, bedanktquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben jij inmiddels helemaal opgeknapt?
Soms is het hier net een ziekenboeg![]()
Da's ook weer zo. En het kan echt nog heerlijk weer zijn in Zuid-Frankrijk in de vroege herfst. Nog los van dat het er op zó veel plaatsen zó mooi is.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker weer is niet het allerbelangrijkste, maar wel heel lekker en als ik echt snel weer in NL wilt zijn is dat ook binnen een dag te doen.
Ik hoor dat vooral heel veel mannen zeggen en ook nog "mooi land, maar jammer dat er zoveel Fransen wonen"quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's ook weer zo. En het kan echt nog heerlijk weer zijn in Zuid-Frankrijk in de vroege herfst. Nog los van dat het er op zó veel plaatsen zó mooi is.![]()
Alleen dat Frans hè...
Maar daar zijn vooral vrouwen het vaak niet mee eens. Die vinden het mooi / erotisch / warm. Unfaßbar!!!
Begint irritant te worden hè, dat gedoe alsof jullie totale no-no's zijn.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Jonguuhhs, het heeft op zich weinig met dom-/slimheid te maken![]()
We snappen nu heus wel hoe het werkt en moet enzo, hebben gewoon in een oververmoeide status het verkeerde apparaatje besteld, alsof dat nooit iemand gebeurt? Ja we weten dat er een router moet komen en ja we weten dat dat niet duur hoeft te zijn en liefst Ziggo approved en niet bij Ziggo want dat is duur.![]()
Maar Heksje was zo lief om ons een apparaatje te sturen dat ze nog over hadDus nu proberen we uit te zoeken of dat ook werkt want voor een gegeven paard hoef je misschien helemaal niet naar een ruitershop.
Das een gepeperde blunderquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Begint irritant te worden hè, dat gedoe alsof jullie totale no-no's zijn.![]()
En nu je het toch zegt... natúúrlijk blunderen we allemaal wel eens. Biecht op, allen!
OK, ik begin, met eentje die nog vrij recent is: twee treinretours Berlijn bestellen waarbij ik één van de data verkeerd had ingevuld en non-refundable bovendien. Twee nieuwe tickets moeten bestellen. En dat voor de trein naar Duitsland!
Meant to be.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:16 schreef Gert het volgende:
[..]
En nu je het toch zegt... natúúrlijk blunderen we allemaal wel eens. Biecht op, allen!
OK, ik begin, met eentje die nog vrij recent is: twee treinretours Berlijn bestellen waarbij ik één van de data verkeerd had ingevuld en non-refundable bovendien. Twee nieuwe tickets moeten bestellen. En dat voor de trein naar Duitsland!
Ja hè! Dat is écht een man / vrouw-verschil volgens mij, de waardering van de Franse taal!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoor dat vooral heel veel mannen zeggen en ook nog "mooi land, maar jammer dat er zoveel Fransen wonen"![]()
Ik vind het een heerlijk land met een mooie taal, waar ik het inderdaad warm van krijg
Berlijn is wel kicken hoor!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Meant to be.
Wie wil er in hemelsnaam met de trein naar Duitsland?
Mmmm even denken. De meest recente is: zeggen over een co waarvan ik niet wist dat hij in de buurt was dat hij een blotebillen-gezicht heeftquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Berlijn is wel kicken hoor!
En er woont een vriend, maar ook zonder dat is het gaaf. Hoop te zien en het swingt er echt, hoewel je dat niet meteen met Berlijn associeert wellicht.
Ja lavenderr.. het viel achteraf nog mee, 2x 78 euro, maar leuk is anders.
En nu jij! Blunder bitte!
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als je met zo'n UI treinkaartjes richting Duitsland gaat bestellen.....
En dan met een rood gezicht mompelen dat het een grapje wasquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mmmm even denken. De meest recente is: zeggen over een co waarvan ik niet wist dat hij in de buurt was dat hij een blotebillen-gezicht heeft
Ik was de vorige keer na 1 tabletje twee dagen misselijk!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Slaap lekker Laysa en sterkte voor de Kardinaal, hoop dat de pijn draaglijk is. Maar goed, je hebt genoeg spul in huis om een olifant onder zeil te krijgen dus dat gaat vast lukken.
Lelijk land, maar goed dat er zoveel fransen wonen!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoor dat vooral heel veel mannen zeggen en ook nog "mooi land, maar jammer dat er zoveel Fransen wonen"![]()
Ik vind het een heerlijk land met een mooie taal, waar ik het inderdaad warm van krijg
Zei je er niet "onafgeveegd" voor?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mmmm even denken. De meest recente is: zeggen over een co waarvan ik niet wist dat hij in de buurt was dat hij een blotebillen-gezicht heeft
Berlijn is geweldig, ben er twee keer geweest, een keer met vriendin en een keer met 9 vrienden, dus ik heb alle kanten wel gezienquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Berlijn is wel kicken hoor!
En er woont een vriend, maar ook zonder dat is het gaaf. Hoop te zien en het swingt er echt, hoewel je dat niet meteen met Berlijn associeert wellicht.
Ja lavenderr.. het viel achteraf nog mee, 2x 78 euro, maar leuk is anders.
En nu jij! Blunder bitte!
quote:
Ja, tuurlijk,quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:45 schreef hondjes het volgende:
JIAN....met webcam
Normaal zou ik zoiets hebben van, ha leuk, blunders vertellen, ik winquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Je had hem moeten zeggen dat je onder blote-billen-gezicht verstaat dat hij er nog zo jong en zacht uitzietquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Godzijdank niet, dit was al reuze pijnlijk. Hij kijkt me nog steeds niet aan als hij in de buurt is , voel me zo'n bitch
PM me eens even je dozenduwer! Net niet IAN maar die om meer te verhuizen!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Je had hem moeten zeggen dat je onder blote-billen-gezicht verstaat dat hij er nog zo jong en zacht uitziet![]()
Niet? Nooit?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:12 schreef liesje1979 het volgende:
Blunders.
Gelukkig bega ik ze nooit!
Bedoel je die site waar we de verhuisdozen hadden gekocht?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
PM me eens even je dozenduwer! Net niet IAN maar die om meer te verhuizen!
Ja we komen ook en nee niet heel laat want de trein vanuit hier ergens zal geen 3 uur vertraging hebben dit keer, denk ik, hoop ikquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:20 schreef liesje1979 het volgende:
Mera jullie komen 4 september ook he?
En niet pas heel laat zodat jullie gelijk weer weg moeten toch?
Jeweetwel, de gevechdsliniequote:
Ja!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:22 schreef liesje1979 het volgende:
Nee want dan kan je net zo goed gaan lopen.Je was toen zo zenuwachtig!
Ja het sneeuwde en het was ontzettend glad, hè Gert?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:25 schreef liesje1979 het volgende:
Sneeuwde het toen niet? Dat was die keer dat ik de hele avond met Bob op het terras heb gezeten toch? Ik weet het niet meer.
Volgens mij wel, en met maanvis en caro was in die foute kroeg.
Ik ging volgens mij als één na laatste.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:29 schreef liesje1979 het volgende:
En als ik mij het goed herinner (het is wat vaagjes ja.) ging ik met iemand nog peuken, bier en broodjes halen op het station, Gert?!
We hadden wel proviant nodig natuurlijk, voor tijdens het wachten.
Was jij toen al naar huis remlof?
Schattig!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja het sneeuwde en was ontzettend glad, hè Gert?![]()
Ik had ook moeite om mezelf overeind te houden na een paar liter bier, en had dus een goed excuus me stevig aan Ian vast te klampen![]()
Bleef jij met Bob daar?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ging volgens mij als één na laatste.
Hey dat had ik nog niet gehoordquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
En jij die gillend aan de telefoon hing om te vragen of Ian al was aangekomen, terwijl ik net mijn moves aan het uitproberen was voor de eerste zoen![]()
Ja dat ga je niet roepen als je aankomt, als die eerste zoen daardoor dus nog niet plaatsgevonden heeftquote:
Dat méén je niet!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
En jij die gillend aan de telefoon hing om te vragen of Ian al was aangekomen, terwijl ik net mijn moves aan het uitproberen was voor de eerste zoen![]()
Ow die! Daar was ik wel eerder weg geloof ik.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik bedoelde in die foute kroeg.
Ik zal hem waarnemen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:38 schreef Ian_Nick het volgende:
En naar de volgende meet allemaal een extra schone broek mee!![]()
Oh nee, Gert kan niet
Shit, we zijn hem vergeten eten te gevenquote:
Iedereen even zwaaien naar Bob!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Shit, we zijn hem vergeten eten te geven
Hij maakt dat goed met zijn stijlvolle overhemd op de Stairway meetquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ja hallo, dit is niet eerlijk hè, dat zijn al drie Gert-blunders in één topic
Tuurlijk komt ie.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Iedereen even zwaaien naar Bob!
Hoi Bob!
Misschien komt hij ook wel 4 september
Gert komt ervoor terugvliegen vanuit Amerika?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij maakt dat goed met zijn stijlvolle overhemd op de Stairway meet
De Stairway meet die al geweest is. Wel op blijven letten, Mevrouw Ik-lees-je-smsjes-wel-maar-stuur-niets-terug.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gert komt ervoor terugvliegen vanuit Amerika?
Proest!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De Stairway meet die al geweest is. Wel op blijven letten, Mevrouw Ik-lees-je-smsjes-wel-maar-stuur-niets-terug.
*kijkt hoopvol naar telefoon...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De Stairway meet die al geweest is. Wel op blijven letten, Mevrouw Ik-lees-je-smsjes-wel-maar-stuur-niets-terug.
Lui wijf! Dat kost me elke keer 9 cent, verdomme.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Proest!
Ik schaamde mij al dood dat ik het toen pas las en dat ik veel te laat was met het topic
Daarnaast was het op een tijdstip dat ik jullie niet wakker wilde smsen.
Oh en bedankt voor de andere smsjes, ik ben inderdaad nogal lui in dat soort dingen.
En nog een extra
Denk het wel, al weer ik daar niet veel van hoor. Vetpercentages, daar zit ik meer op.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
Zeg Noek, bijna 40 procent kilo spiercel, da's goed hè?
Kapitein?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:48 schreef Noek het volgende:
[..]
Denk het wel, al weer ik daar niet veel van hoor. Vetpercentages, daar zit ik meer op.
40 kilo spier. Dat ben ik bijna!![]()
Jij was het hè? Sportschoolbezoeker loopt pontificaal naar buiten. Met je schoudertasje.
Doet ze goed. Ik wil dat ook!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Huizinga vliegt met privéjet terug van vakantie, staat dokt
Achter deze ava zit een enorm mooi verhaal, een verhaal die je pakt, meeneemt en ontroert. Maar het is persoonlijk en pijnlijk zelfs dus ik zwijg als het graf.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
noek, wat doe je met die ava? Zit er net zo'n cool verhaal achter als je usernaam?
Wat was jouw waterloo?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:11 schreef Noek het volgende:
[..]
Achter deze ava zit een enorm mooi verhaal, een verhaal die je pakt, meeneemt en ontroert. Maar het is persoonlijk en pijnlijk zelfs dus ik zwijg als het graf.
Was getekend,
Noek Bonaparte
Ja nee, jouw usernaam is lekker.
Nee hoor, het beleid is zoals altijd, de mods bepalen of een topic op slot moet, dat weet jij ook wel.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:08 schreef Noek het volgende:
Remlof? Worden in KLB nu slotjes op verzoek gegeven, hoort dat bij de vernieuwde KLB-uitgave?
Doen de meeste mensen, zitten op hun lekkere vette billenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:48 schreef Noek het volgende:
[..]
Denk het wel, al weer ik daar niet veel van hoor. Vetpercentages, daar zit ik meer op.
40 kilo spier. Dat ben ik bijna!![]()
Jij was het hè? Sportschoolbezoeker loopt pontificaal naar buiten. Met je schoudertasje.
Goh!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
Môgge. Ik heb ontzettend mijn dag niet vandaag
gezelligquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
Môgge. Ik heb ontzettend mijn dag niet vandaag
Je hebt de hint niet begrepen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hint begrepen![]()
Fijne dag allemaal
Is er niemand die je kan helpen dan ofzo? Die voor je typt terwijl je dicteert oid?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:55 schreef Copycat het volgende:
Morgen.
Vandaag ga ik alleen maar wat interviewtjes doen en een tekst redigeren. Voel ik aan mijn water schouder.
Zit nu kaarsrecht aan mijn bureau, maar it burns!!!
[ afbeelding ]
Heb je wel een beetje kunnen slapen?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:55 schreef Copycat het volgende:
Morgen.
Vandaag ga ik alleen maar wat interviewtjes doen en een tekst redigeren. Voel ik aan mijn water schouder.
[ afbeelding ]
en een beetje fokkenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:55 schreef Copycat het volgende:
Morgen.
[ afbeelding ]
Thanks!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
Is er niemand die je kan helpen dan ofzo? Die voor je typt terwijl je dicteert oid?
Of zeg ik nu iets heel erg stoms?
Beterschap iig
R.I.P. aan de nabestaanden, sterkte.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:19 schreef Copycat het volgende:
Slapen ging redelijk, zolang ik me niet omdraaide.
![]()
Beterschap. Het is een pijnlijke aandoening.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:55 schreef Copycat het volgende:
Morgen.
[ afbeelding ]
Misschien heet Hans stiekem Jasper maar dan alleen in het weekend.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:14 schreef Noek het volgende:
[..]
Japser heeft nog nooit Rad van fortuin gepresenteerd, TOM!
Maar daar moest je ook klinkers kopen dus het lijkt er best wel op maar jij wil dat niet zien omdat je chagrijnig bent maar daar kan dat spelletje niks aan doen!quote:
okquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:26 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja? Nah und?
Dan is die nog wél leuk.
't is wel godverdomde dichtbijquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:28 schreef remlof het volgende:
[..]
"koffieslet" past, maar dat is het vast niet
OH MIJN FUCKING GOD WAT IS ER MET HET GEZICHT VAN DIE ARME MENEER GEBEURD?!?!1/1/quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:29 schreef Noek het volgende:
[..]
Twee zuur kijkende Hansen voor je:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik vind wat ie draagt nog een tikkie ergerquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
OH MIJN FUCKING GOD WAT IS ER MET HET GEZICHT VAN DIE ARME MENEER GEBEURD?!?!1/1/
Je zou het kunnen hebben maar ik wacht nog even op de mening van de Kardinaal. Logisch!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind wat ie draagt nog een tikkie erger
Hij weet daar als excentrieke heaumeaux natuurlijk meer van dan wij, dus daar durf ik geen uitspraken over te doen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind wat ie draagt nog een tikkie erger
Tja, oud en vadsig. En hij was zo leuk.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
OH MIJN FUCKING GOD WAT IS ER MET HET GEZICHT VAN DIE ARME MENEER GEBEURD?!?!1/1/
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Shit, we zijn hem vergeten eten te geven
Ik heb me ooit kapodt zitten lachen toen hij zich in Boulevard ontzettend op zat te winden over een hondje en tijdens het gesprek óver dat hondje de ene gigantische bel wijn na de andere achteroversloeg.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Tja, oud en vadsig. En hij was zo leuk.
ÖtzideStreamer?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:44 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bron: http://www.sintermeerten.nl/projecten/geschiedenis/projecten/Oetzi/%D6tzi1.htm
Nee, volgens mij niet.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb me ooit kapodt zitten lachen toen hij zich in Boulevard ontzettend op zat te winden over een hondje en tijdens het gesprek óver dat hondje de ene gigantische bel wijn na de andere achteroversloeg.
Later hoorde ik dat de beste man een alcoholprobleem had![]()
Hans is een held uit het tijdperk waarin ontzéttend domme spelletjes nog gewoon leuk warenZat Rad van Fortuin niet ook op de zaterdagavond? Omdat ze in dat filmpje zeiden 5 dagen per week ga ik uit van ma t/m vrij...
Nee, nu ik erover nadenk was de heilige zaterdagavond volgens mij: Lingo, Oppassen en ik denk 12 steden, 13 ongelukken.quote:
Als je geen commerciële zenders had wel ja.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, nu ik erover nadenk was de heilige zaterdagavond volgens mij: Lingo, Oppassen en ik denk 12 steden, 13 ongelukken.
Die hadden we nog niet in de Zaanstreekquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:48 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als je geen commerciële zenders had wel ja.
Dat was volgens mij op vrijdag... Mijn god wat vond ik dát spannendquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, nu ik erover nadenk was de heilige zaterdagavond volgens mij: Lingo, Oppassen en ik denk 12 steden, 13 ongelukken.
Lijkt me nu al leuker dan de Linda.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:58 schreef remlof het volgende:
Omg, je kon er op wachten: Ook Wubbo Ockels krijgt eigen glossy
Heeft Hans RWTS gedaan? Dat moet dan recentelijk zijn, toch? Want ik heb het idee dat ik vrijwel alle afleveringen wel zo'n beetje gezien heb tot op een half jaar geleden.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:58 schreef Noek het volgende:
Rad van fortuin was elke werkdag. Mijn oma was helderziend zei ze en zei vaak voor er nog maar één letter deskundig was omgedraaid door z'n lieftallige Leontien, het antwoord!Volgens mij belde Hans haar altijd maar we zullen het nooit weten. Ze is dood. Bob plaatst haar net. Hé Bob!
![]()
Maar Hans heeft een alcoholprobleempje ja, alleen scheen die daar met Ranking with the stars weer niet zo'n probleem mee te hebben.
Check die fucking pimp snor dan! Ik wil dat ook!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:58 schreef remlof het volgende:
Hij is even een doos aan het inpakken...een verhuis doos that isquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:31 schreef Noek het volgende:
[..]
Je zou het kunnen hebben maar ik wacht nog even op de mening van de Kardinaal. Logisch!
In ieder geval het laatste seizoen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heeft Hans RWTS gedaan? Dat moet dan recentelijk zijn, toch? Want ik heb het idee dat ik vrijwel alle afleveringen wel zo'n beetje gezien heb tot op een half jaar geleden.
De laatste in de reeks. Ik denk dat ze nog wel te zien zijn op uitzending gemist. Enige man!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Heeft Hans RWTS gedaan? Dat moet dan recentelijk zijn, toch? Want ik heb het idee dat ik vrijwel alle afleveringen wel zo'n beetje gezien heb tot op een half jaar geleden.
Godver! Dat moet ik zien!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:02 schreef Noek het volgende:
[..]
De laatste in de reeks. Ik denk dat ze nog wel te zien zijn op uitzending gemist. Enige man!![]()
Dat was ook niet zo moeilijk daar geen probleem mee te hebben, iedereen die om hem heen zat was minimaal net zo erg, danwel erger.... zat hij niet naast Bonnie??quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:58 schreef Noek het volgende:
Rad van fortuin was elke werkdag. Mijn oma was helderziend zei ze en zei vaak voor er nog maar één letter deskundig was omgedraaid door z'n lieftallige Leontien, het antwoord!Volgens mij belde Hans haar altijd maar we zullen het nooit weten. Ze is dood. Bob plaatst haar net. Hé Bob!
![]()
Maar Hans heeft een alcoholprobleempje ja, alleen scheen die daar met Ranking with the stars weer niet zo'n probleem mee te hebben.
interessante man, met interessante theorieënquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:58 schreef remlof het volgende:
Dat gaat lekker!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hij is even een doos aan het inpakken...een verhuis doos that is
Hij zit er in. Paul presenteert!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Godver! Dat moet ik zien!Doet hij presenteren of zit hij tussen The Stars!?
OMFG DOET PAUL WEER PRESENTEREN!?!/1?!1?1?!?1!?!?!?1/1/1/1/!?!?!?!@?!?@?!?!/1!?!?$?%2?^?WG?S?GsBWE$?&?$&??*I?$&*?@?@?!?!?^#&?3quote:
En Viola en Lllllaura. Zelden zulk vals dronken volk gezien. Loved it.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat was ook niet zo moeilijk daar geen probleem mee te hebben, iedereen die om hem heen zat was minimaal net zo erg, danwel erger.... zat hij niet naast Bonnie??
Vergeleken met Bonnie is Hans gewoon een amateur-alcoholist.
De eerste afleveringen zijn altijd kudt want dan zijn ze nog te nuchterquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:05 schreef Noek het volgende:
[..]
En Viola en Lllllaura. Zelden zulk vals dronken volk gezien. Loved it.
Nah, dat ken ik al van hem, ik heb liever mensen waarvan ik dacht dat ze netjes zouden blijven en dat ze dan gemeen gaan zitten bitchen en dat ik lekker kan kijken van: ooooow wát een kutwijf!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:06 schreef Dementor het volgende:
Gordon zit er niet tussen, dat is wel jammer.
Manon Thomas.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nah, dat ken ik al van hem, ik heb liever mensen waarvan ik dacht dat ze netjes zouden blijven en dat ze dan gemeen gaan zitten bitchen en dat ik lekker kan kijken van: ooooow wát een kutwijf!
Naar aanleiding van RWTS komt ie toch ook elke week in die nieuwe talkshow van Paul de Leeuwquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:02 schreef Noek het volgende:
[..]
De laatste in de reeks. Ik denk dat ze nog wel te zien zijn op uitzending gemist. Enige man!![]()
Nee....dit doen we gewoon een paar keer per week zodat we dan vervolgends de komen de maanden tussen de dozen zittenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat gaat lekker!![]()
Weet je al wanneer hoe of wat?
Of loop ik achter
De Jan is anders best leukquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:00 schreef Noek het volgende:
[..]
Lijkt me nu al leuker dan de Linda.
Dan schreef ie er vast niet zelf inquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
De Youp was leuk.... bijna jammer dat het maar eenmalig was.
Ik heb er ook heel veel gelezen maar dat abonnement is nu de deur uit.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:17 schreef Laysa het volgende:
Ik lees elke maand de LINdaik koop hem zelfs elke maand...het leest zo lekker weg op de plee
Ik doe niet aan abonnementen van tijdschriftenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik heb er ook heel veel gelezen maar dat abonnement is nu de deur uit.
Dat weet ik niet. Wanneer komt die talkshow?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Naar aanleiding van RWTS komt ie toch ook elke week in die nieuwe talkshow van Paul de Leeuw
ik lees wekelijks Ouders van nu en Kinderenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:17 schreef Laysa het volgende:
Ik lees elke maand de LINdaik koop hem zelfs elke maand...het leest zo lekker weg op de plee
Die blader ik ook weleens door als ik bij mn broer en schoonzusje benquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik lees wekelijks Ouders van nu en Kinderen
In het najaar geloof ikquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:22 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Wanneer komt die talkshow?
Ik vind dat vooral fijn als je 's nachts in je bedje ligt....En ik wil ook weer sporten....zo maar eens bellen of ik niet voorzichtig mag beginnen met revalideren...ben het spuugzat gewoonquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
Weer dik 2000 calorieën opgefikt, voelt wel goed
Tevens fijn om te lezen dat jullie hier vanmorgen geen ruzie hebben gemaakt![]()
Verlangen jullie ook zo naar die regen die eraan zit te komen en een etmaal gaat duren? Oh mèn, morgenvroeg heerlijk in bed blijven liggen met een mok koffie terwijl het buiten zit te zeiken![]()
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:25 schreef Jian het volgende:
[..]
In het najaar geloof ik
http://www.mediacourant.nl/?p=68235
Zal wel meevallen denk ik. Als Verhagen accoord is met de coalitie, reken dan maar dat ie aardig wat gehaald heeft en dan wordt hem alles vergeven door zijn flexibele achterbanquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Rutte, Verhagen en Wilders dicht bij coalitie-akkoord
Ben nu al benieuwd naar 't CDAcongres.
Als je er zo bij ligt is het lekker jaquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
Weer dik 2000 calorieën opgefikt, voelt wel goed
Tevens fijn om te lezen dat jullie hier vanmorgen geen ruzie hebben gemaakt![]()
Verlangen jullie ook zo naar die regen die eraan zit te komen en een etmaal gaat duren? Oh mèn, morgenvroeg heerlijk in bed blijven liggen met een mok koffie terwijl het buiten zit te zeiken![]()
karakteristiekquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zal wel aan mij liggen, maar ik vind het een mooi hoofd
Ik vind die enorme pupillen eng.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |