Nee hoor ik vroeg me alleen af of het niet te koop was in het durpje naast julliequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Das nogal een eindje fietsen, en het heeft gegoten de afgelopen dagen![]()
Zo gek is het toch niet dat je dan iets via internet bestelt, lijkt me?
Wellicht, maar dat is dus 8km fietsen door de moesson.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee hoor ik vroeg me alleen af of het niet te koop was in het durpje naast jullie
Ik las "ruitershop"quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Want Mera is even met de routershop aan het bellen![]()
vroegah had je toch van die postkantoorloketten in een winkelquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:13 schreef Toverheks het volgende:
nadat we naar postkantoren hadden gezocht maar dat bestaat niet meer moet je nu gewoon bij de bruna of primira doen, ach waar is de tijd van vroeger gebleven
gewoon doen!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Gaat 'm niet worden geloof ik met de modem/router van Haks, en ik durf geen DIG topic meer te openen omdat ik al heul voor lul sta
Het probleem zit 'm simpelweg in het feit dat ik per ongeluk het verkeerde heb zitten bestellen en dat ik nu op allerlei onhandige manieren probeer toch mijn zin te krijgen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:36 schreef spuitje het volgende:
Kennen ze in Nederland niet zo iets als een Live-box?? Ik zit met verbazing de verhalen te lezen en denk: waar gaat dit over???
Dat is gewoon een hippe (merk)naam voor een router.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:36 schreef spuitje het volgende:
Kennen ze in Nederland niet zo iets als een Live-box?? Ik zit met verbazing de verhalen te lezen en denk: waar gaat dit over???
Wij hebben dus inderdaad een Live-box, daar hangen momenteel twee desk-tops aan, 3 lap-tops en 2 iPhones. De laptops en iPhones uiteraard draadloos.
quote:
Rem komt net online, wtf doet die gast allemaal!?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ow, Remlof had ook nog wat te zeggen in het vorige topic:
[..]
Huh wut?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Rem komt net online, wtf doet die gast allemaal!?
Maar doet het welquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat is gewoon een hippe (merk)naam voor een router.
en daar kom je nu pas mee, lekker daar hebben Mera&Ian nu niks aanquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je moet ook gewoon de router/modem gebruiken die je bij je internetabo krijgt, een los ding configureren = hell.
Eigenlijk een gateway.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat is gewoon een hippe (merk)naam voor een router.
En wat als je geen router bij je internetABBO krijgt?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je moet ook gewoon de router/modem gebruiken die je bij je internetabo krijgt, een los ding configureren = hell.
Dan koop je fatsoenlijk spul en als je het er wel bij zou krijgen dan ook.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En wat als je geen router bij je internetABBO krijgt?
Getting oldquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan koop je fatsoenlijk spul en als je het er wel bij zou krijgen dan ook.
kan jij Ian niet ff helpen in pm hoe alles moet, jij hebt toch verstand van die dingen, ja sorry dat ik het zomaar even roepquote:
Ow ja, dat wou ik ook doen, maar toen moest ik eerst de vaatwasser nog inpakken en ben ik het vergetenquote:
vaatwasser inpakkenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja, dat wou ik ook doen, maar toen moest ik eerst de vaatwasser nog inpakken en ben ik het vergeten
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vaatwasser inpakkenga je dan op stap met je vaatwasser, en hoi kally
Remlofffffffffffffff waar neem jij je vaatwasser mee naar toequote:
Vaatwasser had hij zaterdag ook bij zich hoorquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Remlofffffffffffffff waar neem jij je vaatwasser mee naar toe
Dan verkopen ze er wel een bij, die is alsnog voorgeconfigureerd vaak. Als dat ook niet, bij welke provider zit je dan>quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:50 schreef Ian_Nick het volgende:
En wat als je geen router bij je internetABBO krijgt?
Yep!quote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Vaatwasser had hij zaterdag ook bij zich hoor
ga nou pas inpakken als je wat gehoord hebt of zeg ik nu iets raars.quote:
Liesje drinkt toch niet want ze moet zich op haar huiswerk concentreren lees ikquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Binnenkort weer dronken worden met Liesje
nee joh ik doe elke week een beetje ipv dat ik straks ineens alles moet doen. Want daar heb ik geen energie genoeg voor...Alles met beleid en dan hoef ik straks niet te gaan stressen ten koste van mn gezondheidquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ga nou pas inpakken als je wat gehoord hebt of zeg ik nu iets raars.
en D-K gelukkig beetje opgeknapt
Ja, dan ken je Liesje nietquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Liesje drinkt toch niet want ze moet zich op haar huiswerk concentreren lees ik
Gezellig, heb er zin in!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Binnenkort weer dronken worden met Liesje
En het meeste kan echt wel in dozen bij jouquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee joh ik doe elke week een beetje ipv dat ik straks ineens alles moet doen. Want daar heb ik geen energie genoeg voor...Alles met beleid en dan hoef ik straks niet te gaan stressen ten koste van mn gezondheid
Een mens moet ook ontspannen heksje!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Liesje drinkt toch niet want ze moet zich op haar huiswerk concentreren lees ik
Nee, we pakken beetje bij beetje in! Dat scheelt straks stressen als ik weer colleges heb. En dat opknappen is afwachten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ga nou pas inpakken als je wat gehoord hebt of zeg ik nu iets raars.
en D-K gelukkig beetje opgeknapt
Het meeste kan met de dar meequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:29 schreef Kally het volgende:
[..]
En het meeste kan echt wel in dozen bij jou
Eerst even wachten tot ze vorige zooi hebben opgehaald!quote:
Bij ziggo kreeg ik wel een modem maar geen router.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mijn ouders hebben veel te veel betaald voor hun meegeleverde router! Het was gewoon een b-merk geval met een ziggo-logo.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Bij ziggo kreeg ik wel een modem maar geen router.
Dus heb ik zelf een wireless router gekocht, voor een paar tientjes, en die was zo'n beetje plug&play. Super makkelijk.
En tien meter verderop haal ik nog 15mbps (heb een abo van 22mbps). Dus het hoeft niet duur en moeilijk te zijn.
Klopt, die "aanbiedingen" van Ziggo zijn geldklopperij.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben veel te veel betaald voor hun meegeleverde router! Het was gewoon een b-merk geval met een ziggo-logo.![]()
Gewoon zelf een routertje kopen ja!
Dat doet er niet toe. Hier staat gewoon ook aan een voormalig UPC modem een cheap-o router. Zo moeilijk is een router instellen ook niet meer tegenwoordig!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:56 schreef Marrije het volgende:
Maar als er dan wat mee is dan wordt ie niet door Ziggo ondersteund, omdat ze niet in de papieren terug kunnen vinden dat je m via hun hebt
Bij caiway 49.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:53 schreef Gert het volgende:
Klopt, die "aanbiedingen" van Ziggo zijn geldklopperij.
Hetzelfde geldt voor die CI+ module waar pietje het laatst over had: die kun je in een slot in je TV schuiven waardoor je geen losse decoder meer nodig hebt. Ik kon die module bij Ziggo bestellen. Maar twee electronicazaken hier in de buurt hadden 'm ook, voor een tiéntje goedkoper (¤69 ipv ¤79), en inclusief "Ziggo-approved" sticker op de verpakking.![]()
Huh wut?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vaatwasser inpakkenga je dan op stap met je vaatwasser, en hoi kally
Das niet niksquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:22 schreef Deisyy het volgende:
Maar even een nieuwe accuoplader voor mijn laptop besteld.
45 piek
Nee dat was voorspeld. Eerst wordt de pijn minder, dan heeft hevig, ik mag morfine gebruiken er tegen, en dan moet de pijn minder dan zijn dan voor de injectie als het meezit!quote:
O dan had ik je vanmiddag verkeerd begrepenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee dat was voorspeld. Eerst wordt de pijn minder, dan heeft hevig, ik mag morfine gebruiken er tegen, en dan moet de pijn minder dan zijn dan voor de injectie als het meezit!
Gewoon afwachten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O dan had ik je vanmiddag verkeerd begrepen![]()
Sterkte dan toch nog maar weer
Maar elke keer denken dat je gestoken wordt ook nietquote:
Vraag je dat nu D_K?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:28 schreef hondjes het volgende:
Moet er niet gewoon een..splitter...tussen.
Die ontploft een jaar sneller!quote:
Zo hadden wij vroeger 2 konijnen...en die hadden de telefoondraad zo door gebeten dat wij wel naar buiten konden bellen maar niet meer gebeld konden wordenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar elke keer denken dat je gestoken wordt ook niet![]()
Ik denk dat 1 van de katjes het gedaan heeft, Tom, die is nl,. ook dol op iPod-oortjes, hij heeft al 3 paar opgevroten
Hij is Ziggo-approved!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:56 schreef Marrije het volgende:
Maar als er dan wat mee is dan wordt ie niet door Ziggo ondersteund, omdat ze niet in de papieren terug kunnen vinden dat je m via hun hebt
Haha, chickie hier verzuchtte ook al wanneer het nieuwe seizoen nu eens begint.quote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zo hadden wij vroeger 2 konijnen...en die hadden de telefoondraad zo door gebeten dat wij wel naar buiten konden bellen maar niet meer gebeld konden wordeneer dat mijn moeder dat door had waren we weken verder
Jah....Ik wil ook nwe....nu maar naar net 5 verhuisdquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Haha, chickie hier verzuchtte ook al wanneer het nieuwe seizoen nu eens begint.
Zomer-reces in Hilversum duurt ook echt de volle zomer, en knaagt bovendien nog wat van de lente af. Luie hebzuchtige teringflikkers.
Ja, een tijd geleden! Ineens heel wat minder herrie in de keuken!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Herrie is toch aardig wat afgevallen?
Lekker rustig.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zo hadden wij vroeger 2 konijnen...en die hadden de telefoondraad zo door gebeten dat wij wel naar buiten konden bellen maar niet meer gebeld konden wordeneer dat mijn moeder dat door had waren we weken verder
Ik lees elke keer "Hasselhoff"quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Lekker rustig.
Soms wil je ook niet gestoord worden.
Mijn moeder belt altijd eerst de vaste lijn. Daar hebben we geen antwoordapparaat op staan en ze laat het ding he-le-maal uitrinkelen. Dat betekent dus dat-ie dan een keer of twintig overgaat.
Dan belt ze de mobiel van mijn vriendin.
Daarna die van mij.
En ik krijg dan als laatste in de rij ook altijd een voicemail, dat wij "toch altijd zo lastig te bereiken zijn". En als ze in een venijnige bui is dan voegt ze daar nog quasi-bezorgd aan toe dat ze hoopt dat er niets met ons is.
lekker....ff relaxen en proberen je hoofd rustig te krijgenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:40 schreef Deisyy het volgende:
We gaan toch maar een 'onder-voorbehoud' weekje Zuid-Frankrijk regelen voor in de herfstvakantie
Het is het huis van mijn schoonzus, zij zijn dan in hun andere huis, dus mocht het toch niet doorgaan, dan is het niet zo erg.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
lekker....ff relaxen en proberen je hoofd rustig te krijgen
Je weet het niet....Misschien kan dat alsnog....quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is het huis van mijn schoonzus, zij zijn dan in hun andere huis, dus mocht het toch niet doorgaan, dan is het niet zo erg.
Ik had zo gehoopt dat ik er met mijn zussen een weekje heen zou kunnen, maar dat zit er denk ik niet in
Kun je de rest vanaf nu overslaan.quote:
Ik hoop dat je er toch een beetje van kunt genieten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:40 schreef Deisyy het volgende:
We gaan toch maar een 'onder-voorbehoud' weekje Zuid-Frankrijk regelen voor in de herfstvakantie
Zo slim is Ian toch wel?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:28 schreef hondjes het volgende:
Moet er niet gewoon een..splitter...tussen.
Concurrentie voor de iPad.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:45 schreef hondjes het volgende:
http://www.telegraaf.nl/d(...)tember__.html?p=17,1
JIAN....met webcam
Ik klikte echt heul hoopvolquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:45 schreef hondjes het volgende:
http://www.telegraaf.nl/d(...)tember__.html?p=17,1
JIAN....met webcam
Ipad heeft geen video gesprek.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Concurrentie voor de iPad.
Heb je er al 1 hondjes?
Lekker weer is niet het allerbelangrijkste, maar wel heel lekker en als ik echt snel weer in NL wilt zijn is dat ook binnen een dag te doen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Kun je de rest vanaf nu overslaan.
Wel Zuid-Zuid-Frankrijk doen heur! Tenzij lekker weer niet het allerbelangrijkste is en je snel weer in NL wilt kunnen zijn.
Jonguuhhs, het heeft op zich weinig met dom-/slimheid te makenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zo slim is Ian toch wel?
Bij de nieuwste hoeft dat niet meer trouwens. Kan je gewoon je telefoonkabel in 't apparaat stoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |