Niets, maar mensen die express zo overdreven gaan lopen hebben juist een gebrek aan zelfvertrouwen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:31 schreef SuperwormJim het volgende:
Wat is er mis met mensen met zelfvertrouwen?
Nou, en laat ze. Als je al gaat klagen over hoe mensen lopen, dan heb je volgens mij best wel een zwaar leven.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:33 schreef Socios het volgende:
[..]
Niets, maar mensen die express zo overdreven gaan lopen hebben juist een gebrek aan zelfvertrouwen.
Dit dusquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:35 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nou, en laat ze. Als je al gaat klagen over hoe mensen lopen, dan heb je volgens mij best wel een zwaar leven.
Ja ja, buiten in je strakke pakje rennen om zo aan iedereen te laten zien dat JIJ wel sport. Beetje goede sier maken met je conditie. Tsk!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:32 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, ik sport wel gewoon lekker in de buitenlucht.
Ik niet hoor. Men heeft het zwaarder als men constant de drang heeft om naar een sportschool te gaan en er de hele tijd op mijn letten of men wel ´breeduit´ loopt.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:35 schreef SuperwormJim het volgende:
Nou, en laat ze. Als je al gaat klagen over hoe mensen lopen, dan heb je volgens mij best wel een zwaar leven.
Nee, gewoon in normale sportkledei op het strand.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:36 schreef Noek het volgende:
Ja ja, buiten in je strakke pakje rennen om zo aan iedereen te laten zien dat JIJ wel sport. Beetje goede sier maken met je conditie. Tsk!
Hoe moet die anders de sportschool verlaten? Via een raam met zijn sportkleding aan zijn riem?
Hij is gewoon breed door het trainen, hij kan niet anders.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:38 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Men heeft het zwaarder als men constant de drang heeft om naar een sportschool te gaan en er de hele tijd op mijn letten of men wel ´breeduit´ loopt.
Hij was helemaal niet breed. Hij deed maar alsof.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:39 schreef Chai het volgende:
Hij is gewoon breed door het trainen, hij kan niet anders.
En dan moet je ook ´stoer´ je sporttas om je nek/ over je schouder gaan hangen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:39 schreef CantFazeMe het volgende:
Maar wat is er nou mis mee? Na het trainen blijven je spieren nog een tijdje gespannen. En daar klaag je nou over?
Ja, dat doe je met tassen. Vooral met schoudertassen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:41 schreef Socios het volgende:
En dan moet je ook ´stoer´ je sporttas om je nek/ over je schouder gaan hangen?
Doe jij dat dan?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:41 schreef motorbloempje het volgende:
Beter dan de hele dag achter de pc zitten, chips eten en 's avonds een pizza bestellen
Het was zo een sporttas met één ´handvat´.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:43 schreef Noek het volgende:
Ja, dat doe je met tassen. Vooral met schoudertassen.
Sporttassen zijn meestal gemaakt om over je schouder te hangen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:41 schreef Socios het volgende:
[..]
En dan moet je ook ´stoer´ je sporttas om je nek/ over je schouder gaan hangen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |