Fantaseren mag tochquote:
Oh, ik dacht iets gehoord te hebben van een nieuwe vriendin die weer met zijn ex bevriend was ofzo. Maar ik haal dus allerlei tijdslijnen door elkaar.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:25 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hij was gewoon blijven wonen bij die vriendin die toen is vreemdgegaan. niks nieuwe vriendin.
Zolang het daarbij blijft.quote:
Volgens mij zelfs personen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oh, ik dacht iets gehoord te hebben van een nieuwe vriendin die weer met zijn ex bevriend was ofzo. Maar ik haal dus allerlei tijdslijnen door elkaar.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
En een wayfarer, dat is toch geen aviator?
Zal bestquote:
Deze is leukerquote:
Spreek het eens hardop uit.quote:
Dit gaat gewoon te verquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:28 schreef Dqod het volgende:
Oh.. Maar dus.. "de peer" inbrengen in z'n rectum dus Bobby..
ENNN.. Naalden net achter z'n ogen
Ik denk t wel hihi..quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zolang het daarbij blijft.
Ja, dat was deze vriendin, maar dat was geen nieuwe.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oh, ik dacht iets gehoord te hebben van een nieuwe vriendin die weer met zijn ex bevriend was ofzo. Maar ik haal dus allerlei tijdslijnen door elkaar.
Ik kan geen enkele brief er van vinden. Email hebben ze niet van mij en dus hebben ze mij niet geïnformeerd. Mijn Raboreader is ook nog leeg, dus dan maar morgen eens even langs de Rabobank.quote:
Sorry Japsquote:
Oh, gelukkig maar.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik denk t wel hihi..
Nee hoor, ik ben te lief om zoiets waar te maken
quote:
Thanksquote:
Laatste pagina. vorige topic.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:29 schreef Sok. het volgende:
IK VROEG GODVERDOMME WAT ER GEBEURD IS JA.
En dan zo z'n tong afsnijdenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:28 schreef Dqod het volgende:
Oh.. Maar dus.. "de peer" inbrengen in z'n rectum dus Bobby..
ENNN.. Naalden net achter z'n ogen
Ach so.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, dat was deze vriendin, maar dat was geen nieuwe.
quote:
Lot wist het al.quote:
Thanksquote:
En natuurlijk al die tijd flink vernederen ehquote:
Uiteraard. Ik ga denk ik ff alle Saw delen kijken om ideeën op te doen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
En natuurlijk al die tijd flink vernederen eh
Goed idee.. Maar niet die varkens scene uit deel 3 (geloof ik?) hoor..quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik ga denk ik ff alle Saw delen kijken om ideeën op te doen.
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:34 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in medeleven tonen via het internet.
Vaak ook omdat andermans problemen me niet echt boeien. Vooral niet van mensen die k niet ken.quote:
Ik kan me er werkelijk nog maar weinig van herinneren.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Goed idee.. Maar niet die varkens scene uit deel 3 (geloof ik?) hoor..
Dat was vies
Valt mee.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:36 schreef Salatrel het volgende:
wel in andere dingen tonen via het internet
Ja, samen met Chai.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:36 schreef L0t.. het volgende:
Heey moos, ga jij morgen ook naar Amsterdam?
Tetten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:36 schreef Salatrel het volgende:
wel in andere dingen tonen via het internet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |