Dat hangt ervan af wat hij ermee doetquote:
Sla is ongeveer het enige waar ik dan weer NIET van ga zwetenquote:
wil ik dat wel wetenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:30 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat hangt ervan af wat hij ermee doet
Slaap Lekker STquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:32 schreef suikertaartje het volgende:
Goed, tijd om te gaan slapen![]()
![]()
Slaap lekker voor later!
Jep...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die gene waar je altijd last van hebt?
Slaap lekker taartjequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:32 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Slaap lekker voor later!
hoezo geen rekening houden met anderequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jep...het ging nog 10 minuten duren
iets met een verstopte afvoer pas na 6 uur thuis
geen boor blablabla
I don't fucking care! Mijn kind is zwaar over de zeik
Ik denk het nietquote:
troost je kind, ook weer geregeldquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
geen boor blablabla
Mja J. is nu bij hemquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:34 schreef Trevland het volgende:
hoezo geen rekening houden met andere, ik hoop dat je kleine weer snel fijn slaapt
Mijn kind gaat niet eerder slapen totdat het stil isquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
troost je kind, ook weer geregeld
Over mij?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jonguh, dat weet ik toch zeker zelf het best![]()
Jamaar, jamaar...quote:[..]
Ja, maar dat kan ik ook gewoon in de herfst drinken hoor
Nou danquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja!
Niets mis mee, als het maar binnen afzienbare tijd weer opdroogt en veroorzaakt wordt door niets anders dan ehm...goede dingen
Je moest eens wetenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:30 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat hangt ervan af wat hij ermee doet
Wederom... Je moest eens weten...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Sla is ongeveer het enige waar ik dan weer NIET van ga zweten
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:32 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Slaap lekker voor later!
Echt sommige mensen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
geen boor blablabla
Wat een intolerant kind zegquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:38 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn kind gaat niet eerder slapen totdat het stil is
Ach ja ieder zijn ding.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:38 schreef MPG het volgende:
Je moest eens weten....
[..]
Slaap lekker
Ik kan ook niet slapen als er lawaai is.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een intolerant kind zegvoed het op of ga vrijstaand wonen als je niet met buren kan omgaan
Panda-POWERRRRRRRRRR.....quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:40 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Echt sommige mensen.![]()
Arm kind.![]()
Mijn buren boorden ook een keer toen ik al sliep(het zijn geen aso's maar af en toe denken ze niet na) Ik kan er niet tegen als ik gewekt word uit mijn slaap. Mijn ex zei vroeger als iemand jou uit jouw slaap haalt ben je net een woedenende beer. Ik heb toen mijn jas over mijn pyjama aan getrokken en ben naar mijn buren gestormd en ze even haarfijn en in niet misverstane woorden duidelijke gemaakt dat ze dat nooit meer moeten doen, Ze hebben nooit meer na 22:00 geboord
Hey, het zijn iig geen bsudeurrubbersquote:
Dat heb ik meer met licht, ik slaap het bestal als het donker isquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:41 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik kan ook niet slapen als er lawaai is.
quote:
Ik ook hoor en ik slaap lekkerder in de winter als mijn kamer koud isquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat heb ik meer met licht, ik slaap het bestal als het donker is
Oh dat is zo heerlijkquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:45 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik ook hoor en ik slaap lekkerder in de winter als mijn kamer koud is
Ja ik ook ik heb het eigenlijk altijd warm, in de zomer heb ik het bloedheet in bed en in de winter warm. En als mijn kussen dan ook nog warm is.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh dat is zo heerlijken toch krijg ik het dan nog voor elkaar om mijn bed uit te komen drijven
Ik heb hem een borrel gegeven, hij is alweer in dromenland johquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een intolerant kind zegvoed het op of ga vrijstaand wonen als je niet met buren kan omgaan
Oh nou danquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb hem een borrel gegeven, hij is alweer in dromenland joh
Niks mis met bloedheet in bedquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:51 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja ik ook ik heb het eigenlijk altijd warm, in de zomer heb ik het bloedheet in bed en in de winter warm. En als mijn kussen dan ook nog warm is.
sweet dreams beertjequote:
trusten Trevquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:52 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ben bek af, ik ga maar eens![]()
Bis Later
Daar is het te laat voorquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:
op naar een boorincident tussen de lakens?
daar is het nooit te laat voorquote:
Echt nietquote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
daar is het nooit te laat voor
SSsht dat weet ik ook welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slaap lekker![]()
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
SSsht dat weet ik ook wel
waarom mogen wij dat niet wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slaap lekker![]()
trusten Lovely![]()
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
SSsht dat weet ik ook wel
Nou...... Eigenlijk........SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slaap lekker![]()
![]()
![]()
Trusten![]()
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
jawel hoor, dat moeten wij allemaal weten
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waarom mogen wij dat niet weten![]()
trusten Lovely![]()
Mannenquote:
quote:Top 100 van maandag 23 augustus 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
005. 184 naatje_1
043. 101 Symphonic
075. 074 LovelyLady
079. 073 goldfinger1963
100. 059 fonsoy
We zijn iig goed gezondquote:
je kunt niet zonderquote:
Ja maar je kent het wel he? Nog ff dit nog ff dat, tandjes poetsen,quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Ging jij niet een half uur geleden al slapen?
Vrouwen...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lig nu in bed oke![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |