quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ook van van die kou waar je pas echt een frisse neus van krijgt, ook van de kleuren en geuren van het bos en het prachtige licht van de herfstzon?
![]()
![]()
Fijn is dat he. En wolkjes blazenquote:
En bladeren de lucht in gooien!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Fijn is dat he. En wolkjes blazen
Die staat netjes achterom geparkeerd.quote:
kou: jaquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ook van van die kou waar je pas echt een frisse neus van krijgt, ook van de kleuren en geuren van het bos en het prachtige licht van de herfstzon?
![]()
![]()
Waarom begon je dan met 'Dude!'? Ik dacht dat 'Where is my car' de volgende vraag zou zijnquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Die staat netjes achterom geparkeerd.
Omdat je een suggestie doet die nou niet echt fris is.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom begon je dan met 'Dude!'? Ik dacht dat 'Where is my car' de volgende vraag zou zijn.
dat heb ik dan weer een beetje met de zomerquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:29 schreef MPG het volgende:
kou: ja
kleuren, geuren en zon: nee
regen, hagel, wind, storm, etc.: ja
kale bomen: ja
ik blijf erbij herfst en winter zijn niet mijn seizoenen.
Zonnetje, lange avonden, BBQ, terras, wijntje, lekker naar zee.....quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat heb ik dan weer een beetje met de zomer
Beukennootjesquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:30 schreef DaMart het volgende:
Kastanjes zoeken en met satéprikkers poppetjes ervan maken.
Warm, zweet, fel licht, zere ogen, zweet, boven de 25 graden niet meer in beweging te krijgen, zweet, veel te warme slaapkamers, slaapgebrek, zweet...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:36 schreef MPG het volgende:
Zonnetje, lange avonden, BBQ, terras, wijntje, lekker naar zee.....
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Warm, zweet, fel licht, zere ogen, zweet, boven de 25 graden niet meer in beweging te krijgen, zweet, veel te warme slaapkamers, slaapgebrek, zweet...
vergeet de muggen nietquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Warm, zweet, fel licht, zere ogen, zweet, boven de 25 graden niet meer in beweging te krijgen, zweet, veel te warme slaapkamers, slaapgebrek, zweet...
Muggen heb ik dan geen last van maar die vieze luiigheidquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vergeet de muggen niet
en vooral de zweet
Heerlijke zweterige plakseksquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kut hij heeft gewoon een gigantisch pluspunt voor de herfst.quote:
en zweetquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Muggen heb ik dan geen last van maar die vieze luiigheid
Echt, welk leeghoofd die term bedacht heeft....quote:
Tjaquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Echt, welk leeghoofd die term bedacht heeft....![]()
![]()
True datquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Tja.
Het smaakt er anders niet minder om.
En dan nooit meer droog worden, want zweetquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:55 schreef MPG het volgende:
Heerlijke zweterige plakseks![]()
En daarna samen douchen![]()
En bierquote:Kut hij heeft gewoon een gigantisch pluspunt voor de herfst.
Zomer:
Witbier. Hoegaarden. Wieckse Witte. Franziskaner. Hertog Jan Weizener.
Je wordt er wijs vanquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Echt, welk leeghoofd die term bedacht heeft....![]()
![]()
voor jullie is het Roséquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En dan nooit meer droog worden, want zweet![]()
[..]
En bier
Tuurlijk wel.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wijn. Rosé. Prosecco. Cocktails. Breezers voor mijn part.quote:[..]
En bier
Brandy, jenever, cognac, whiskey, wodka, Kirsch, Absynth, rocket fuel, the worksquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
[..]
Wijn. Rosé. Prosecco. Cocktails. Breezers voor mijn part.
Nou dan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Could'nt agree morequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:55 schreef MPG het volgende:
Heerlijke zweterige plakseks![]()
En daarna samen douchen![]()
Misschien met koud douchen, geef mij toch maar lekker een koude winterquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jonguh, dat weet ik toch zeker zelf het bestquote:
Ja, maar dat kan ik ook gewoon in de herfst drinken hoorquote:Wijn. Rosé. Prosecco. Cocktails. Breezers voor mijn part.
Dan zweet je je toch weer kapot bij het afdrogen manquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Misschien met koud douchen, geef mij toch maar lekker een koude winter
Helaas is dat meestal het gevalquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan zweet je je toch weer kapot bij het afdrogen man
Ja!quote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Brandy, jenever, cognac, whiskey, wodka, Kirsch, Absynth, rocket fuel, the works
Drie letters en het begint met een S?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja!
Niets mis mee, als het maar binnen afzienbare tijd weer opdroogt en veroorzaakt wordt door niets anders dan ehm...goede dingen
Of vier, afhankelijk van hoe je het wilt schrijvenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:28 schreef Panda72 het volgende:
Drie letters en het begint met een S?
Dat hebben mijn buren ook wel eens gedaanquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:28 schreef LovelyLady het volgende:
Echt hesommige mensen
Na 10 uur nog even boren
Slaan!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:28 schreef LovelyLady het volgende:
Echt hesommige mensen
Na 10 uur nog even boren
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:28 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Drie letters en het begint met een S?
Inderdaadquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Of vier, afhankelijk van hoe je het wilt schrijven
Hoe komen ze er bijquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:28 schreef LovelyLady het volgende:
Echt hesommige mensen
Na 10 uur nog even boren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |