En dan nooit meer droog worden, want zweetquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:55 schreef MPG het volgende:
Heerlijke zweterige plakseks![]()
En daarna samen douchen![]()
En bierquote:Kut hij heeft gewoon een gigantisch pluspunt voor de herfst.
Zomer:
Witbier. Hoegaarden. Wieckse Witte. Franziskaner. Hertog Jan Weizener.
Je wordt er wijs vanquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Echt, welk leeghoofd die term bedacht heeft....![]()
![]()
voor jullie is het Roséquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En dan nooit meer droog worden, want zweet![]()
[..]
En bier
Tuurlijk wel.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wijn. Rosé. Prosecco. Cocktails. Breezers voor mijn part.quote:[..]
En bier
Brandy, jenever, cognac, whiskey, wodka, Kirsch, Absynth, rocket fuel, the worksquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
[..]
Wijn. Rosé. Prosecco. Cocktails. Breezers voor mijn part.
Nou dan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Could'nt agree morequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:55 schreef MPG het volgende:
Heerlijke zweterige plakseks![]()
En daarna samen douchen![]()
Misschien met koud douchen, geef mij toch maar lekker een koude winterquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jonguh, dat weet ik toch zeker zelf het bestquote:
Ja, maar dat kan ik ook gewoon in de herfst drinken hoorquote:Wijn. Rosé. Prosecco. Cocktails. Breezers voor mijn part.
Dan zweet je je toch weer kapot bij het afdrogen manquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Misschien met koud douchen, geef mij toch maar lekker een koude winter
Helaas is dat meestal het gevalquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan zweet je je toch weer kapot bij het afdrogen man
Ja!quote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Brandy, jenever, cognac, whiskey, wodka, Kirsch, Absynth, rocket fuel, the works
Drie letters en het begint met een S?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja!
Niets mis mee, als het maar binnen afzienbare tijd weer opdroogt en veroorzaakt wordt door niets anders dan ehm...goede dingen
Of vier, afhankelijk van hoe je het wilt schrijvenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:28 schreef Panda72 het volgende:
Drie letters en het begint met een S?
Dat hebben mijn buren ook wel eens gedaanquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:28 schreef LovelyLady het volgende:
Echt hesommige mensen
Na 10 uur nog even boren
Slaan!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:28 schreef LovelyLady het volgende:
Echt hesommige mensen
Na 10 uur nog even boren
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:28 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Drie letters en het begint met een S?
Inderdaadquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Of vier, afhankelijk van hoe je het wilt schrijven
Hoe komen ze er bijquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:28 schreef LovelyLady het volgende:
Echt hesommige mensen
Na 10 uur nog even boren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |