Ja ja, ik weet het, maar het zag er wel grappig uit bij Bastardquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:09 schreef Darkwolf het volgende:
Nee. Hij quote maar een regel dus dan krijg je dat effect niet en zie je ze ook niet.
Diequote:Bij jou zat ik dus wel weer dwangmatig je wit regel en andere dingetjes aan te passen!
Het zal wel iets nerdigs zijn .. gok ik... hoop ik.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:12 schreef Lavenderr het volgende:
Ik geef het op, snap er geen hout van
Nee hoor. Een sleep met mijn muis en een druk op de backspace was voldoende zoals je ziet!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:13 schreef JoepiePoepie het volgende:
(Zo, dat wordt het een hoop werk voor je als je me wilt quoten!)
Oh, ik doe het anders. Maar dat zal dan wel weer het verschil tussen man en vrouw zijnquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:17 schreef Darkwolf het volgende:
Nee hoor. Een sleep met mijn muis en een druk op de backspace was voldoende zoals je ziet!
Dat denk ik ook, en daar begrijp sowieso dus niets van.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het zal wel iets nerdigs zijn .. gok ik... hoop ik.
Je bent heel erg warm.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:21 schreef Lavenderr het volgende:
Dat denk ik ook, en daar begrijp sowieso dus niets van.
Heb nu het idee dat ze posts editen en de witregels weghalen. Ben ik warm Darkwolf?
Ho ho, dat van die witregels doet Darkwolf alleen. Ik niet hoorquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:21 schreef Lavenderr het volgende:
Heb nu het idee dat ze posts editen en de witregels weghalen. Ben ik warm Darkwolf?
Maar zo erg als hij ben ik nou weer nietquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:09 schreef Darkwolf het volgende:
Nee. Hij quote maar een regel dus dan krijg je dat effect niet en zie je ze ook niet.
Bij jou zat ik dus wel weer dwangmatig je wit regel en andere dingetjes aan te passen!
Ah, we gaan het dus weer gewoon over seks hebben, da's beterquote:
Tja, die volle maan ook he! Die zou gewoon afgeschaft moeten wordenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:39 schreef Bastard het volgende:
Ja vlgs mij ook, sorry kan weinig hebben @the moment
Komt wel goed schatjequote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:39 schreef Bastard het volgende:
Ok.. ik ga het toch vragen.. wat houdt billenavond in?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Woensdagavond: billenavond.
In Noord-Holland that is.
Oók. Je eet eerst een bal gehakt en dan komen de billen aan de beurtquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ok.. ik ga het toch vragen.. wat houdt billenavond in?
Ik dacht dat woensdag gehaktdag was namelijk.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:44 schreef Bastard het volgende:
Mja.. normaal kon ik mij dan nog wel even uitleven in het zetten van notes, dat lucht dan wel op.
Woensdag gehaktdag tochquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:44 schreef Lavenderr het volgende:
Woensdagavond: billenavond.
In Noord-Holland that is.
Dan kwam je zeker altijd op woensdag langsquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:50 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
![]()
[..]
Woensdag gehaktdag toch?
Ik had ooit een vriend(je) (nou ja, hij was 2 meter lang) die toen nog bij zijn moeder woonde. Ja, we waren nog jong hoor. En als ik daar dan op bezoek kwam en we gingen naar boven naar zijn kamertje, zei zijn moeder altijd:
"Oh, is het weer billenavond?"
En dan had ik meteen geen zin meer...
Oh dat klinkt wel liefquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oók. Je eet eerst een bal gehakt en dan komen de billen aan de beurt![]()
Woensdagavond was vrijersavond in Noord-Holland, ook wel billenavond genoemd. Vroeger als je verkering had zag je elkaar alleen in het weekend, maar dan mocht je op woensdagavond elkaar ook even opzoeken.
Heb ik me laten vertellen hoor.Folklore he
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:39 schreef Bastard het volgende:
Nou, denk dat het wel enigszins met fitness te maken had, komen ook veel bewegingen aan te pas toch?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh dat klinkt wel lief
Ik dacht daarnet nog, het zal wel met fitness te maken hebben, woensdags BB training (Billen, Benen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |