Zeik niet zo man, 't is vandaag woensdag en op woensdag mocht dat altijd. Je lijkt op TSquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:55 schreef Symphonic het volgende:
Is het nou klaar met TS bashern.
Gewoon normaal reageren, en ander blijf je gewoon even weg uit dit topic.
Wat iedereen van TS vind weet ik inmiddels wel, maar backfire topics zijn voltooid verleden tijd.
Dit dus.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:25 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Nee hij loopt gewoon naar buiten, doet zijn eigen ding. Jij bent de persoon die overal aanstoot aan neemt. Loop volgende keer gewoon door, ga je doen wat je moet doen en plaats het vooral niet op FOK!
Dat was toen het nog in KLB stond, nu staat het in ONZquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zeik niet zo man, 't is vandaag woensdag en op woensdag mocht dat altijd. Je lijkt op TS
Nee, ben sowieso niet ´jaloers´.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:38 schreef LePoo het volgende:
Wellicht is TS jaloers dat deze jongeman wel een sportschool in durft te gaan.
Nee, TS heeft geen pizza gekocht in die supermarkt.quote:TS was onderweg om een pizza te kopen voor z'n avondeten om vervolgens hier dit topic te openen...
Dat zal inderdaad best, ja. Velen jaren terug een paar keer in een sportschool binnen geweest om eens te kijken. Zo´n fitnessclub voegt geheel niets toe.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
IN de sportschool is het nog veel erger met die types in van die "kijk mij eens mooi zijn" outfit.
Laat onverlet dat ik er net uit kom en het best goed voelt om breeduit en pontificaal die hal uit te lopen om vervolgens in de auto een lekkere peuk op te stekenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:28 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat zal inderdaad best, ja. Velen jaren terug een paar keer in een sportschool binnen geweest om eens te kijken. Zo´n fitnessclub voegt geheel niets toe.
Begin er dan eens mee drol!quote:Op zondag 22 mei 2011 18:52 schreef Socios het volgende:
Respect voor de levensstijl van een ander is inderdaad belangrijk.
Dan ben jij dus zeker het type nerd dat de hele dag alleen op ze kamer op fok! zit? Een sportschool voegt een hele hoop toe. Je hebt daar alle apparatuur tot je beschikking, die je thuis niet zou hebben. Daardoor kan je optimaal je lichaam gezond houden. Daarbij zijn daar opgeleide instructeurs die je kan helpen met een perfecte trainschema zodat je niet als een gek alles willekeurig gaat trainen en daarbij heb je ook nog de perfecte meetinstrumenten, zodat je weet wat je moet trainen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:28 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat zal inderdaad best, ja. Velen jaren terug een paar keer in een sportschool binnen geweest om eens te kijken. Zo´n fitnessclub voegt geheel niets toe.
Allesbehalve.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:34 schreef VersusPascal het volgende:
Dan ben jij dus zeker het type nerd dat de hele dag alleen op ze kamer op fok! zit?
quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:16 schreef Saisai het volgende:
ik verveel me
Entertain me gamezz. [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |