Dat is zowel een jongens- als een meisjesnaam, ook in het Engels.quote:
Geen idee waarom, mischien wilde ze eerst een meisje en daarna een jongenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:03 schreef panjaboy het volgende:
[..]
Heb jouw ouders dan iets aan je ogen, een jongen een meisjesnaam geven en een meisje een jongensnaam geven
Elizabeth voor een jongenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:57 schreef DE_krumpel het volgende:
mijn broer heet Elizabeth.
en ik heb een jongensnaam maar die durf ik hier niet te plaatsen
Hier reageer ik niet eens opquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:10 schreef Steengeyl het volgende:
Ik ken een meisje dat Virginity heet. Niet echt jongensachtig, maar alsnog klachtwaardig. Heb haar leren kennen op een hockeytoernooi
Na dat toernooi heette ze Promiscuity?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:10 schreef Steengeyl het volgende:
Ik ken een meisje dat Virginity heet. Niet echt jongensachtig, maar alsnog klachtwaardig. Heb haar leren kennen op een hockeytoernooi
Hou je bek eens.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:16 schreef Crutch het volgende:
En zijn jongens die Anne heten.
Robin is ook zo'n kutnaam.
Uhh kweet niet maar waar jij leeft met je Bertine. Maar dat is gewoon een vrouwen naam !!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:15 schreef Temaki_Sushi het volgende:
... met een vrouwelijke uitgang
Zo ken ik een Bertine, een Hugolina en nog een paar voorbeelden. WTF? Waarom????
Boterhamzakje-ine?quote:
Tekenfilm namen iddquote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:47 schreef Redskillz het volgende:
Een leraar die ik had voor nederlands heeft haar kinderen splinter en storm genoemd.
Ik ken ook een jongen (man) die Kim heet. (gewoon Nederlandse)quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:09 schreef Djeez het volgende:
Mijn dochter heet Kim. Zo heet bijna de hele mannelijke helft van China en Korea!
Baasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door snakelady op 27-08-2010 01:52:12 ]"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |