quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:15 schreef ukga het volgende:
Ik ken een meisje dat Tim heet. Vond der moeder leuk
Zien.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:15 schreef ukga het volgende:
Ik ken een meisje dat Tim heet. Vond der moeder leuk
Ik kan hyves profiel plaatsen indien jullie het neit geloven
Dat is gewoon een unisex naam. Weet niet welk geslacht het eerst die naam kreeg tho. Kan je soms nog verbazen, Ashley is van origine bijvoorbeeld een jongensnaam.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:20 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ik ken ook een meisje die heet robin
Uhuh, ik kom ook regelmatig vrouwelijke naamgenoten tegen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:20 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ik ken ook een meisje die heet robin
Ik heet dan Robbin, twee b's, vrij mannelijk dacht ik. Kom ik een schone dame tegen die precies zo heetquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:16 schreef Crutch het volgende:
En zijn jongens die Anne heten.
Robin is ook zo'n kutnaam.
Of Felicity Annquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:26 schreef ukga het volgende:
Wijven die Goldy, destiny, Candy Of Princess heten____! x 100
Hoeveel amfetamine gebruik(t)en zijn ouders?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:27 schreef 2NutZ het volgende:
Sascha
Kim
Ik ken een jongen die Jennifer heet.
Ik ken idd een Anne, maar ook een Sanne (beide mannelijk dusquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:16 schreef Crutch het volgende:
En zijn jongens die Anne heten.
Robin is ook zo'n kutnaam.
wel leuk hoor, maar hoe kom je er op eigenlijk?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:23 schreef Marcator het volgende:
Onze dochter heet Maxim. Kom maar op met jullie commentaar
Omgebouwd.quote:
Caroline?quote:
Was zeker zo'n homootje.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:38 schreef fratsman het volgende:
Bij ons op de basisschool zat een meisje, en dat kind heette gewoon "Marcel"
Ik zie maar 2 jongensnamen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:39 schreef ukga het volgende:
TS moet nodig eens op het plaatselijke kamp gaan kijken bij hem in de buurt;
Mientje Doortje Hansje, Katrientje jopie
Wat een manier om de naam James Dean te verneuken.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:49 schreef DuranK het volgende:
Mijn ouders hadden de goeie ideeën om mijn zus Jimmi Dean te noemen en mij Diego Garcia. Jimmi Dean kwamen ze pas mee toen ze haar huidige naam al hadden opgegeven en Diego Garcia mocht niet van mijn moeder, gelukkig maar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |