quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:15 schreef ukga het volgende:
Ik ken een meisje dat Tim heet. Vond der moeder leuk
Zien.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:15 schreef ukga het volgende:
Ik kan hyves profiel plaatsen indien jullie het neit geloven
Dat is gewoon een unisex naam. Weet niet welk geslacht het eerst die naam kreeg tho. Kan je soms nog verbazen, Ashley is van origine bijvoorbeeld een jongensnaam.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:20 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ik ken ook een meisje die heet robin
Uhuh, ik kom ook regelmatig vrouwelijke naamgenoten tegen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:20 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ik ken ook een meisje die heet robin
Ik heet dan Robbin, twee b's, vrij mannelijk dacht ik. Kom ik een schone dame tegen die precies zo heetquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:16 schreef Crutch het volgende:
En zijn jongens die Anne heten.
Robin is ook zo'n kutnaam.
Of Felicity Annquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:26 schreef ukga het volgende:
Wijven die Goldy, destiny, Candy Of Princess heten____! x 100
Hoeveel amfetamine gebruik(t)en zijn ouders?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:27 schreef 2NutZ het volgende:
Sascha
Kim
Ik ken een jongen die Jennifer heet.
Ik ken idd een Anne, maar ook een Sanne (beide mannelijk dusquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:16 schreef Crutch het volgende:
wel leuk hoor, maar hoe kom je er op eigenlijk?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:23 schreef Marcator het volgende:
Onze dochter heet Maxim. Kom maar op met jullie commentaar
Omgebouwd.quote:
Caroline?quote:
Was zeker zo'n homootje.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:38 schreef fratsman het volgende:
Bij ons op de basisschool zat een meisje, en dat kind heette gewoon "Marcel"
Ik zie maar 2 jongensnamen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:39 schreef ukga het volgende:
TS moet nodig eens op het plaatselijke kamp gaan kijken bij hem in de buurt;
Mientje Doortje Hansje, Katrientje jopie
Wat een manier om de naam James Dean te verneuken.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:49 schreef DuranK het volgende:
Mijn ouders hadden de goeie ideeën om mijn zus Jimmi Dean te noemen en mij Diego Garcia. Jimmi Dean kwamen ze pas mee toen ze haar huidige naam al hadden opgegeven en Diego Garcia mocht niet van mijn moeder, gelukkig maar
Ach, zolang ze maar een vrouwelijke ingang heeft.quote:
Ik ken een paar kampers ook tweeling, alleen jongen en meisje. de een heet Joan en der broertje Johanquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:46 schreef 314 het volgende:
ik kende een tweeling, zij heette Kim, noemden ze hem Mik
Wel een leuke gimmick.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:46 schreef 314 het volgende:
ik kende een tweeling, zij heette Kim, noemden ze hem Mik
Das toch gewoon een mannennaam?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:39 schreef RVP67 het volgende:
[..]
Pics van je zus !
ps, mijn ex heet Jos.
Tsja, dat soort namen waren vroeger heel gewoon, door een jongensnaam te verkleinen maakte je er een meisjesnaam van, Willempje, Teuntje, Guusje enz. enz. enz.quote:
anne is een mooie jongensnaam, niets mis meequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:17 schreef Juup© het volgende:
Nee, mensen die hun zoon een meisjes naam geven
Anne b.v. (al is dit in een redelijk onderontwikkeld deel van Nederland normaal).
Ik ook... Dezelfde?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:15 schreef ukga het volgende:
Ik kan hyves profiel plaatsen indien jullie het neit geloven
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:39 schreef RVP67 het volgende:
[..]
Pics van je zus !
ps, mijn ex heet Jos.
We hebben bewust een naam gekozen die zowel voor een jongen als voor een meisje zou kunnen. De namen stonden voor de bevalling al vast, zonder dat we wisten wat het geslacht zou zijn. Gewoon omdat we dat leuk vonden. De naam van onze dochter, Maxim, is een afgeleide van Maximilliaan. Zie ook http://nl.wikipedia.org/wiki/Maximiliaan.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:37 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
wel leuk hoor, maar hoe kom je er op eigenlijk?
(en neeee niet lullig bedoeld)
Ik ken iemand die heet Arie-piet. zn ouders konden niet kiezen, zijn moeder heet nl Pieternella, en zn vader Arie
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:17 schreef Juup© het volgende:
Nee, mensen die hun zoon een meisjes naam geven
Anne b.v. (al is dit in een redelijk onderontwikkeld deel van Nederland normaal).
Ah mensen die zeuren terwijl ze geen idee hebben waar dit wegkomt.....quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:16 schreef Crutch het volgende:
Geraldinequote:
Laat me raden, jij heet Anne?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:08 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
[..]
Ah mensen die zeuren terwijl ze geen idee hebben waar dit wegkomt.....
(had dit al eens opgezocht na een eerdere discussie)
Anne als meisjesnaam is afgeleid van de Hebreeuwse naam Hanne wat "lieflijke, genade, begenadigde" betekent.
Anne als jongensnaam is afgeleid van Ane, wat dan weer een verkorting is de Scandinavische naam Arne wat "adelaar" betekent.
Is dus een naam voor allebeide,
quote:
Een Koreaan?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:46 schreef Linlinlin het volgende:
Ik ken wel een jongen met de naam Kim!
Al vind ik Martine wel een uitzondering. Dat is best een leuke naam.quote:
Of Quirinequote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:09 schreef Brennie het volgende:
[..]
Al vind ik Martine wel een uitzondering. Dat is best een leuke naam.
We kennen je toch niet dus je hoeft je nergens voor te schamen!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:57 schreef DE_krumpel het volgende:
mijn broer heet Elizabeth.
en ik heb een jongensnaam maar die durf ik hier niet te plaatsen
Ja jongens jaquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:00 schreef panjaboy het volgende:
[..]
Schaam je je daarvoor, ik ken er wel een paar die zo heten hoor
Heb jouw ouders dan iets aan je ogen, een jongen een meisjesnaam geven en een meisje een jongensnaam gevenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |