quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:07 schreef Meuweu het volgende:
Daarom, en:
Meedoen is belangrijker dan winnen

Bedankt Dagoduck. Als Dottey had meegedaan had ik niet gewonnenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:11 schreef Dottey het volgende:
als jij niet had meegedaan had ik zelf wat gemaakt om HaJee competitie te geven

Ja, het is zo.quote:

Nee, niet persé, wat je wel zou kunnen doen is alle etages rechts opvullen met blauwe lucht zegmaar, want bij de helft is het witquote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:28 schreef Dottey het volgende:
Is er nog voorkeur om een bepaald iets in de bouwwedstrijd te gooien?

dat komt welquote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, niet persé, wat je wel zou kunnen doen is alle etages rechts opvullen met blauwe lucht zegmaar, want bij de helft is het wit

Anti-controlefreakquote:

kan hij niet alleen spugen?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:13 schreef Oceanview het volgende:
[..]
* Oceanview helpt tomaat een beetje

Sorry... sorry...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:25 schreef Dottey het volgende:
WIE HEEFT ZIJN KOFFERS EN VERHUIZDOZEN IN DE LOBBY LATEN STAAN?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||

Vroeg ik om jouw hulp, Pantyboy?quote:

Graag deze op 30C:quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:25 schreef Dottey het volgende:
WIE HEEFT ZIJN KOFFERS EN VERHUIZDOZEN IN DE LOBBY LATEN STAAN?

heb je die op het prikbord nog niet gezien?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:37 schreef apij4125 het volgende:
Geachte Heer/Mevrouw Dottey Of Hajee,
Graag wil ik een visitekaartje over het leger.
Door jullie gemaakt,
Mvg Apij4125

cool .. ik vind het een loft woning trouwens. Dus je gaat bijna in de top met deze flatjesquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Graag deze op 30C:
[ afbeelding ]
En deze op 30D:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |