Laten we duidelijk zijn het is niet de mijne of zo.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:08 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Ik vind nummer 1 ook niet bepaald mooi maar waarom is het onbegrijpelijk?
Misschien willen een boel mensen gewoon een simpele tuin waar gewoon geen tierelantijntjes aan hangen om maar zo te zeggen.. toch?
Ook al is dit niet wat jij misschien in gedachten had, het is dus wel de mening van de FOK!kers ( of nouja, het is nog niet definitief natuurlijk ).
Dat is een ranzig drankjequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:11 schreef HaJee het volgende:
[..]
Maar mijn lieve Dottey. Met name dat laatste bespreken we toch eerst![]()
wil jij ook wat eten?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:16 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
* tomaat52 brengt courgette, puntpaprika, spinazieblaadjes, een ui en een paar teentjes knoflook naar Dottey
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:35 schreef HaJee het volgende:
[..]
Voor mij graag een cola light, ik moet nog vliegen. We zijn met de heli uiteraard....
[ afbeelding ]
Een colaatje graag.quote:
Ik mag toch hopen dat in de VIP lounge de hapjes van een hoger niveau zijnquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:43 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Een colaatje graag.![]()
* tomaat52 neemt gehaktballetjes en blokjes kaas mee
Bitterballen met mosterdquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:49 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat in de VIP lounge de hapjes van een hoger niveau zijn
ZEG!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:49 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat in de VIP lounge de hapjes van een hoger niveau zijn
dit dusquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:49 schreef Dagoduck het volgende:
Komt eraan komt eraan, ik zit al een half uur te wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |