De onderste verdiepingen zijn toch al het winkel- en zakencentrum aan het worden.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:34 schreef tomaat52 het volgende:
Waarom maken we niet een FOK! winkelcentrum?
Hoop niet dat 't een brandlucht is want er is nog geen FOK!flat brandweerkorpsquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:55 schreef Oceanview het volgende:
* Oceanview loopt zijn flatje in en ruikt een vreemde geur
Het ruikt naar gas nu maar hopen dat niemand met vuur speeltquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:57 schreef HaJee het volgende:
[..]
Hoop niet dat 't een brandlucht is want er is nog geen FOK!flat brandweerkorps
* HappyBob gooit een nog brandende lucifer richting Pantyboyquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:57 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Het ruikt naar gas nu maar hopen dat niemand met vuur speelt
* OceanView staat in de fikquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:58 schreef HappyBob het volgende:
[..]
* HappyBob gooit een nog brandende lucifer richting Pantyboy
* HappyBob pist de brand uit en geeft Pantyboy een biertjequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:00 schreef Oceanview het volgende:
[..]
* Pantyboy heeft brandwerende kleding van Happy
* Pantyboy is te jong voor bierquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:01 schreef HappyBob het volgende:
[..]
* HappyBob pist de brand uit en geeft Pantyboy een biertje
Het is alcoholvrij bierquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:02 schreef Oceanview het volgende:
[..]
* Pantyboy is te jong voor bier
Waar waren ze ook al weer goed voor?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:14 schreef naatje_1 het volgende:
Oeh, mijn afstandsbedieningen zijn in productie, eindelijk
fokken op je TV, kan in combinatie met alle TV apparaten worden gebruikt, zie prikbord voor een afbeelding van de FOK!afstandbediening, hij is zo groot als een iPhonequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:15 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Waar waren ze ook al weer goed voor?
owkeyquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
fokken op je TV, kan in combinatie met alle TV apparaten worden gebruikt, zie prikbord voor een afbeelding van de FOK!afstandbediening, hij is zo groot als een iPhone
Als ie zo groot was als een BlackBerry had ik hem gekochtquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
fokken op je TV, kan in combinatie met alle TV apparaten worden gebruikt, zie prikbord voor een afbeelding van de FOK!afstandbediening, hij is zo groot als een iPhone
Die zijn even grootquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Als ie zo groot was als een BlackBerry had ik hem gekochtMaar iphone..
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Als ie zo groot was als een BlackBerry had ik hem gekochtMaar iphone..
Bijna.. maar dit is croque.. ik heb super nodig..quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:01 schreef apij4125 het volgende:
[ afbeelding ]Bedoel je dit Dottey ?Ik heb toevallig no wat over toen me hond dood ging.
Dottey is nu HappyDotteyquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:32 schreef Dottey het volgende:
moest lachen om de reeks.. vuur => biertje
Sowieso faalt iphonequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:32 schreef naatje_1 het volgende:
Ik dacht dat alle smartphones even groot waren, dan faalt de blackberry gewoon
HTCquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:37 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dottey is nu HappyDottey![]()
[..]
Sowieso faalt iphoneBlackBerry faalt (bijna) nooit
Ik had net al een link geplaatst van de goede.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:27 schreef Dottey het volgende:
[..]
Bijna.. maar dit is croque.. ik heb super nodig..
voor een herder
jamaar ik ben lui..quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:18 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ik had net al een link geplaatst van de goede.
Levenslang gratis drinken voor jou, Dotty en je hele familie, dit is echt te mooiquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:11 schreef HaJee het volgende:
[..]
Dat moet Meuweu maar regelen.
En voor al het werk moet Meuweu ook maar levenslang gratis drinken regelen voor Dottey en mij
Die MSN emoticonquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:31 schreef Dottey het volgende:
niet om het een of ander maar ik vind het wel heul vreemd hoe de poll nu verloopt.
een plaatje waar amper iets aan gedaan is staat bijna gelijk aan een plaatje waar heel veel aan gedaan is en er gelikt uitziet.
:S
Trek je barmannenpak maar uit de kastquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:52 schreef Meuweu het volgende:
[..]
Levenslang gratis drinken voor jou, Dotty en je hele familie, dit is echt te mooi
Heel erg bedankt!
Sorry voor de afwezigheid enzo
Die heb ik al aanquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:13 schreef Dottey het volgende:
[..]
Trek je barmannenpak maar uit de kast
onbegrijpelijk..quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:08 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Die MSN emoticon![]()
De poll gaat trouwens al de hele dag al zo hoor, volgens mij stond vanmorgen 2 aan kop maar staat toch sinds vanmiddag vaker nummer 1 aan kop.
je hebt nog geen woning! of zo.. ?quote:
Ik heb wel een woning hoor, en moet je maar naar de bar komen over een kwartiertjequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:15 schreef Dottey het volgende:
[..]
je hebt nog geen woning! of zo.. ?
Laat zien
Hij kan in de VIP lounge slapen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:15 schreef Dottey het volgende:
[..]
je hebt nog geen woning! of zo.. ?
Laat zien
Pics or it didn't happenquote:
Mag ik met jullie mee?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:19 schreef HaJee het volgende:
[..]
Hij kan in de VIP lounge slapen.
Ga je mee Dot, gratis zuipen !?
Ja dat mag, maar ik ben bang dat jij je drank gewoon moet betalen tenzij we een beetje creatief zijn.quote:
En de VIP lounge kom je denk ik niet in met je tuinbroekquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:24 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ja dat mag, maar ik ben bang dat jij je drank gewoon moet betalen tenzij we een beetje creatief zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |