Haha leuk man, Nee zo zie je ze niet op LL rondlopen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:47 schreef mstx het volgende:
Die onderste foto zijn de Lowlands-gangers neem ik aan?
Gezien je leeftijd ben je bijna op het punt aanbelandt waar je realiseert wanneer iets een troll-topic is en wanneer niet. Naar aanleiding van het "Lowlands aanhoudingen`- topic.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:53 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Gezien je leeftijd ben je bijna op het punt aanbelandt waar je stopt met mensen in hokjes onder te verdelen, geniet er nog maar even van..
Zon, buitenlucht, mensen, sociale interactie.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:46 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Leg nou eens uit wat er niet leuk is aan een festival.
Niet op trollen happen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:46 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Leg nou eens uit wat er niet leuk is aan een festival.
Als ik dan toch het aas neem en ga happenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:28 schreef pietpiraat88 het volgende:
Nou zo'n maat van me wees me er op dat bijna iedereen op Lowlands onwijs lelijk is, en toen ik er op ging letten was het inderdaad waar. Vooral vroeg in de ochtend is bijna iedereen lelijk, hoe later het wordt viel het wel mee. Het zal voor een deel aan het pils hebben gelegen maar in de ochtend liepen er echt draken tussen, en de kleding van het gros van de lowlandsbezoeker. Bij de concerten waar ik was viel het gelukkig wel mee, maar ik kan me voorstellen dat bij Anouk 99% lelijk was.
Dan ben je geen echte lowlands ganger, want in de eerste jaren waren die er wel degelijk. De triphop-tent was toen ook uren lang propvol. En na al die jaren (16?) begint het steeds meer weer een mengelmoes te worden van allerlei soorten muziek. Er werd zelfs geklaagd dat het teveel dance zou zijn, omdat de nachten echt druk waren en de tenten met de bandjes overdag amper vol te krijgen waren..quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:48 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Haha leuk man, Nee zo zie je ze niet op LL rondlopen.
hij laat alleen maar zien dat de vergelijking van TS kant noch wal slaat.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:39 schreef stevenmac26 het volgende:
Wat een kut vergelijking
Allebei hebben ze hun eigen charmes
Ik ben op pinkpop,lowlands,dance valley, mysteryland, defqon en awakenings en noem maar op geweest en ik vond het allemaal even vet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:21 schreef julian6 het volgende:
[..]
hij laat alleen maar zien dat de vergelijking van TS kant noch wal slaat.
Dat vind ik ook, maar TS denkt dat op dancefestivals alleen maar pillenslikkende gabberhelga's komen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben op pinkpop,lowlands,dance valley, mysteryland, defqon en awakenings en noem maar op geweest en ik vond het allemaal even vet.
de chicks op Awakeningsquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:28 schreef julian6 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, maar TS denkt dat op dancefestivals alleen maar pillenslikkende gabberhelga's komen.
En wat voor chicksquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
de chicks op Awakenings![]()
Zelfs op hardcorefeesten lopen er lekkere chicks rond
1 van de betere idd!quote:
Alle dingen hebben hun lading alle lelijke chicks maar om nou te zeggen dat LL uniek is vanwege zijn lekkerequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:31 schreef julian6 het volgende:
[..]
En wat voor chicksIk zie eigenlijk maar weinig lelijke chicks op gabberfeesjes
En zo vond ik er op defqon opvallend veel lelijke rondlopen in tegenstelling tot voorgaande jarenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:43 schreef julian6 het volgende:
Dit jaar waren er wel opvallend veel knappe dames hoor. Viel me vorig jaar totaal niet op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |