abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85639242
quote:
In het Engelse Coventry is een vrouw gefilmd terwijl ze op straat een kat oppakte en het dier in een vuilnisbak keilde. Ze sloot het deksel en wandelde door.
De baasjes van de kat Lola haalden het dier 15 uur later uit de vuilnisbak nadat ze haar hadden horen miauwen. De ontzette Stephanie en Darryl Mann bekeken daarna de beelden van hun bewakingscamera, waarop ze zagen hoe een vrouw van ergens in de vijftig jaar oud hun huisdier eerst aaide en dan bruusk in de bak stopte.

Het koppel heeft de beelden nu online gezet in de hoop de vrouw te vinden. Lola is inmiddels bekomen van haar hachelijk avontuur. (sam)
bron

Wat een pokkewijf zeg.

Inmiddels hebben de Engelse tabloids de jacht geopend op deze vrouw. Ik denk daarom dat de vrouw zich het beste zo snel mogelijk kan melden bij de politie om te voorkomen dat het volk wraak neemt op haar.
pi_85639348
Zag het laatst op dumpert ja.

Hoe ze het ook doet is echt ziekelijk..

Eerst aaien... Aandacht geven..
Dan paar keer rondkijken of niemand iets ziet...
En dan erin knallen.

Echte doordachte actie dus...

Wel vreemd dat die mensen een CCTV camera in de tuin hebben hangen :?
Quod Sis, Esse Velis, Nihilque Malis
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:04:26 #3
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_85639349
wat een trieste personen hebben we toch op de wereld rondlopen
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:04:29 #4
289263 Brerius
wie strooit, die oogst
pi_85639350
Het is maar een kat hé.

In Belgie gaan ze bijna alle katten steriliseren, omdat er een te groot overschot van is ^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^
pi_85639351
Wat een achterlijk wijf zeg. -O-
pi_85639423
En terecht. Moet je je tyfusbeest maar niet over straat laten lopen.
pi_85639445
het is maar een kat, maarja, die vrouw is ook maar een vrouw
En dat kan zomaar.....?
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:09:30 #8
289263 Brerius
wie strooit, die oogst
pi_85639487
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 11:08 schreef Lienzz het volgende:
precies allebei overbodig dus ^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^
pi_85639493
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 11:08 schreef Lienzz het volgende:
Ja, er zijn inderdaad mensen die zo eenzaam zijn dat ze het verschil niet meer zien. :')
pi_85639595
Dan is het toch maar fijn dat heel Engeland vol hangt met camera's he mensen.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:13:33 #11
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_85639599
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 11:09 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Ja, er zijn inderdaad mensen die zo eenzaam zijn dat ze het verschil niet meer zien. :')
Idd. Deze vrouw is minder waard dan de gemiddelde straatkat. Spuitje dus.
pi_85639688
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 11:00 schreef Mylene het volgende:
... om te voorkomen dat het volk wraak neemt op haar.
Het is maar een kat hoor :')
pi_85639744
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 11:00 schreef Mylene het volgende:

Inmiddels hebben de Engelse tabloids de jacht geopend op deze vrouw. Ik denk daarom dat de vrouw zich het beste zo snel mogelijk kan melden bij de politie om te voorkomen dat het volk wraak neemt op haar.
Ah, gelukkig hebben de tabloids de jacht geopend, niks mis met een good ol' heksenjacht, daar worden nooit onschuldige mensen de dupe van.
Kijk maar naar Pakistan bijvoorbeeld! Daar weet het volk wel van wanten!
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_85639750
"Ze sloot het deksel en wandelde door."

Kan aan mij liggen hoor maar het is toch "De deksel" ?

vaag dat je zo iets doet :X
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
  † In Memoriam † dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:21:26 #15
264940 8108139dpths
pi_85639830
:{ wat bezielt dat mens? }:|
pi_85639874
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 11:21 schreef 8108139dpths het volgende:
:{ wat bezielt dat mens? }:|
Ik denk dat ze de 10-tallen katten in de buurt na jarenlang gezeik zat was ofzo. Da's toch niet zo heel moeilijk te bedenken?
  † In Memoriam † dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:23:27 #17
264940 8108139dpths
pi_85639920
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 11:19 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
"Ze sloot het deksel en wandelde door."

Kan aan mij liggen hoor maar het is toch "De deksel" ?

vaag dat je zo iets doet :X
quote:
dek·sel het, de; o en m -s dat deel ve hol voorwerp dat dit van boven sluit

Wat is juist: de deksel of het deksel?

Beide vormen zijn juist; de deksel lijkt vaker voor te komen.

Woorden die eindigen op het achtervoegsel -sel zijn eigenlijk altijd onzijdig; vergelijk bijvoorbeeld het baksel en het achtervoegsel. Ook deksel was vroeger uitsluitend onzijdig. Het eerste Groene Boekje (1954) en het Woordenboek der Nederlandsche Taal (deel III, 1916) vermelden alleen het deksel. Tegenwoordig vermelden de naslagwerken bij deksel twee geslachten: mannelijk (de deksel) en onzijdig (het deksel).
;)
  † In Memoriam † dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:24:29 #18
264940 8108139dpths
pi_85639964
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 11:22 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Ik denk dat ze de 10-tallen katten in de buurt na jarenlang gezeik zat was ofzo. Da's toch niet zo heel moeilijk te bedenken?
Dat was een retorische vraag... ;)
pi_85640077
Had ik af en toe ook wel zin in met die katten die mij tijdje terug elke nacht wakker hielden met hun gekrols, kutbeesten :')
pi_85640103
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 11:22 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

en dan doe je zoiets belachelijks?
:N
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_85640128
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 11:23 schreef 8108139dpths het volgende:

[..]

[..]

;)
Hmm oke, naja ik vind dé deksel beter klinken :P
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:29:32 #22
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_85640148
ik begrijp niet dat dit beestje zolang in die vuilnisbak heeft gezeten? Deze daad is niet goed te praten maar het is ook geen super wrede daad. Ik vond laatst die neger uit Engeland die zijn hond 20 minuten mishandelde (omdat zijn hond weigerde zijn vriend te bijten), veel erger.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:31:34 #23
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_85640215
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 11:16 schreef Ruud het volgende:

[..]

Het is maar een kat hoor :')
Als dat mijn kat was geweest en ik zou dit zien, dan zou die vrouw gewoon moeten onderduiken hoor...
pi_85640271
Ze was de kattendrollen zat die dat beest in haar tuin zat te draaien denk ik :P
pi_85640276
Met die achterlijke grijns op d'r smoel :r
Of lijkt dat maar zo? :')
pi_85640286
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 11:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Ah, gelukkig hebben de tabloids de jacht geopend, niks mis met een good ol' heksenjacht, daar worden nooit onschuldige mensen de dupe van.
Het gaat hier wel om een kat. De gemiddelde volksbuurter kent geen genade als het om dieren gaat.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:35:19 #27
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_85640342
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 11:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Pakistan, een land vol mensen zonder normen en waarden vergelijken met de UK waar alleen de jongeren geen normen en waarden hebben. Waar haal je het lef vandaan :(
pi_85640467
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 11:35 schreef TheThirdMark het volgende:
Pakistan, een land vol mensen zonder normen en waarden vergelijken met de UK waar alleen de jongeren geen normen en waarden hebben. Waar haal je het lef vandaan :(
Mwa, een aantal jaar geleden was er ook al die klopjacht op een vermeend pedofiel die totaal uit de hand liep in de UK.
Daar moest toen een onschuldige verhuizen omdat-ie geterroriseerd werd door 'mensen' die meenden voor eigen rechter te mogen spelen. Dan is het mijns inziens maar een kleine stap naar een volksgericht zoals in Pakistan.
pi_85641305
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 11:31 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Als dat mijn kat was geweest en ik zou dit zien, dan zou die vrouw gewoon moeten onderduiken hoor...
Internetheld :')

Heeft Dion Graus al gereageerd? Als Geert wat mag zeggen over een moskee in de US dan hij toch zeker wel wat over een kat in het VK?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:19:41 #30
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_85641699
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 12:05 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Internetheld :')
:')

Dus als jij op camera ziet dat iemand jou huisdier of kind of whatever iets aandoet, dan haal je je schouders op? Als je zo iemand herkent dan ga je toch heen om verhaal te halen...!?
pi_85641772
Terechte actie. Huisdierenbezitters moeten hun dieren op hun eigen terrein houden.
pi_85641789
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 12:19 schreef Yi-Long het volgende:

Dus als jij op camera ziet dat iemand jou huisdier of kind of whatever iets aandoet, dan haal je je schouders op? Als je zo iemand herkent dan ga je toch heen om verhaal te halen...!?
Je zou bijvoorbeeld ook met die beelden naar de politie kunnen gaan.
Jij lijkt nu te suggereren dat jij zo iemand fysiek iets aan zou doen, wat an sich begrijpelijk is, maar ook barbaars.
pi_85641942
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 12:19 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Eigen rechter spelen is altijd fout.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:29:30 #34
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_85641987
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 12:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Je zou bijvoorbeeld ook met die beelden naar de politie kunnen gaan.
Jij lijkt nu te suggereren dat jij zo iemand fysiek iets aan zou doen, wat an sich begrijpelijk is, maar ook barbaars.
Ow, dat suggereer ik niet alleen. Dat zeg ik gewoon hard op.

En naar de politie gaan. In NL zijn je huisdieren sowieso geen fuck waard voor de wet. ALS ze al je aangifte opnemen, dan verdwijnt het gewoon lekker onder in een la ofzo. ALS ze de vrouw er al voor zouden oppakken, dan komt ze er gewoon vanaf met een hele kleine boete.

Een huisdier is voor de NLse wet niets meer of minder dan een 'bezit'. Voor heel veel mensen is zo'n beestje echter een zeer geliefd onderdeel van het gezin, en wordt beschouwd alsfamilie.

Als ik dus zoiets op het filmpje zou zien, dan zou ik dus absoluut niet naar de politie gaan, maar gewoon eigen rechter spelen, zodat je tenminste gerechtigheid hebt.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:30:31 #35
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_85642024
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 12:28 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Eigen rechter spelen is altijd fout.
Totale onzin. Als het bewijs onomstotelijk is, dan kan ik dat prima zelf regelen.
pi_85642189
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 12:29 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Als ik dus zoiets op het filmpje zou zien, dan zou ik dus absoluut niet naar de politie gaan, maar gewoon eigen rechter spelen, zodat je tenminste gerechtigheid hebt.
En wat is dan gerechtigheid, dat die vrouw over 10 jaar nog herkend kan worden door jan-en-alleman voor iets dat ze lang geleden heeft gedaan en waar ze al lang voor heeft geboet?
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:36:57 #37
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_85642219
Hoe kan een mens toch zo slecht zijn? :?

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_85642227
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 12:30 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Totale onzin. Als het bewijs onomstotelijk is, dan kan ik dat prima zelf regelen.
F&F fundamentalist alert.
pi_85642258
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 12:30 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Je snapt dat deze mevrouw dat net zo goed doet? De kans is groot dat katten uit de buurt al 15 keer in een maand in haar moestuin hebben staan schijten. Huisdieren moet je op je eigen terrein houden, dan is er niks aan de hand. Bijkomend voordeel is dat er dan geen schade aan de inheemse natuur kan worden aangericht door huisdieren.
pi_85642331
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 12:38 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Je snapt dat deze mevrouw dat net zo goed doet? De kans is groot dat katten uit de buurt al 15 keer in een maand in haar moestuin hebben staan schijten. Huisdieren moet je op je eigen terrein houden, dan is niks aan de hand. Bijkomend voordeel is dat er dan geen schade aan de inheemse natuur kan worden aangericht door huisdieren.
Precies en degenen die deze vrouw dan eventueel wat aan zouden doen kunnen ook heel goed door haar familie weer omzeep worden geholpen, allemaal prima, het bewijs is onomstotelijk.

Lekkere samenleving krijg je dan. Sommige mensen..... :N
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:56:27 #41
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_85642823
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 12:35 schreef Stranger het volgende:

[..]

En wat is dan gerechtigheid, dat die vrouw over 10 jaar nog herkend kan worden door jan-en-alleman voor iets dat ze lang geleden heeft gedaan en waar ze al lang voor heeft geboet?
Ja. Net als een pedofiel. Je bent verantwoordelijk voor je eigen acties, en wanneer je je onmenselijk gedraagt, en de rest van de wereld ziet je echte gezicht, dan moet je ook geen krokodillentranen gaan huilen.

Gewoon van andermans dieren afblijven of bereid zijn om de gevolgen te dragen.

quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 12:38 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Je snapt dat deze mevrouw dat net zo goed doet? De kans is groot dat katten uit de buurt al 15 keer in een maand in haar moestuin hebben staan schijten. Huisdieren moet je op je eigen terrein houden, dan is er niks aan de hand. Bijkomend voordeel is dat er dan geen schade aan de inheemse natuur kan worden aangericht door huisdieren.
Als je niet wilt dat katten in je tuin komen, dan is het heel erg makkelijk om even wat koffiepoeder in die tuin te strooien. Dan komen die katten echt niet in je tuin.

Als je bewust katten gaat vermoorden omdat ze toevallig in je tuin komen, dan ben je echt diep diep diep gestoord.

quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 12:41 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Precies en degenen die deze vrouw dan eventueel wat aan zouden doen kunnen ook heel goed door haar familie weer omzeep worden geholpen, allemaal prima, het bewijs is onomstotelijk.

Lekkere samenleving krijg je dan. Sommige mensen..... :N
Prima toch? Als je weet dat de gevolgen van je acties drastisch kunnen zijn, zul je zelf ook minder snel geneigd zijn om gekke dingen te doen.
pi_85642880
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 11:04 schreef Brerius het volgende:
Het is maar een kat hé.

In Belgie gaan ze bijna alle katten steriliseren, omdat er een te groot overschot van is ^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^
Ze zouden beter alle Belgen kunnen steriliseren, wat een volk zeg :') :')
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_85643063
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 12:56 schreef Yi-Long het volgende:
Prima toch? Als je weet dat de gevolgen van je acties drastisch kunnen zijn, zul je zelf ook minder snel geneigd zijn om gekke dingen te doen.
Dus nu zeg je weer dat je geen eigen rechter zou spelen om dat de familie van je slachtoffer dan achter je aan komt?
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 13:09:44 #44
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_85643310
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 13:02 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Dus nu zeg je weer dat je geen eigen rechter zou spelen om dat de familie van je slachtoffer dan achter je aan komt?
Nee hoor. Dat zeg ik helemaal nergens. Ik zeg alleen dat je beter over je acties na gaat denken al je weet dat er vervolgens iemand zal zijn die mogelijk wraak zal nemen.
pi_85643400
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 12:56 schreef Yi-Long het volgende:
Als je niet wilt dat katten in je tuin komen, dan is het heel erg makkelijk om even wat koffiepoeder in die tuin te strooien. Dan komen die katten echt niet in je tuin.

Als je bewust katten gaat vermoorden omdat ze toevallig in je tuin komen, dan ben je echt diep diep diep gestoord.
Koffiepoeder? Ik drink geen koffie en ik heb eigenlijk ook geen zin om de handen uit de mouwen te steken omdat een stel eigenaren van huisdieren niet het fatsoen heeft hun huisdier op hun eigen terrein te houden.
pi_85643623
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 13:12 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Koffiepoeder? Ik drink geen koffie en ik heb eigenlijk ook geen zin om de handen uit de mouwen te steken omdat een stel eigenaren van huisdieren niet het fatsoen heeft hun huisdier op hun eigen terrein te houden.
Conscience do cost.
pi_85643970
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 13:12 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Mijn katten zijn altijd binnen, en waarschijnlijk heb ik wel last van jouw uitlaatgassen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_85644152
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 13:09 schreef Yi-Long het volgende:
Nee hoor. Dat zeg ik helemaal nergens. Ik zeg alleen dat je beter over je acties na gaat denken al je weet dat er vervolgens iemand zal zijn die mogelijk wraak zal nemen.
Maar jij zou het prima vinden als vervolgens de zoon van die vrouw jou iets aan gaat doen, omdat jij zijn moeder iets hebt aangedaan? :').
Misschien moet je op het platteland van Iran of Pakistan gaan wonen, daar worden dit soort vetes nog op deze manier beslecht. Al hebben de mensen daar misschien wel de correcte verhouding tussen mens en dier beter in de gaten.
pi_85644225
Alsof mensen die Yi-Long heten geen katten eten.
pi_85644279
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 13:32 schreef tho_Omas het volgende:
Alsof mensen die Yi-Long heten geen katten eten.
Misschien is kat wel minder lekker als-ie 15 uur in een kliko heeft gemarineerd?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')