bronquote:In het Engelse Coventry is een vrouw gefilmd terwijl ze op straat een kat oppakte en het dier in een vuilnisbak keilde. Ze sloot het deksel en wandelde door.
De baasjes van de kat Lola haalden het dier 15 uur later uit de vuilnisbak nadat ze haar hadden horen miauwen. De ontzette Stephanie en Darryl Mann bekeken daarna de beelden van hun bewakingscamera, waarop ze zagen hoe een vrouw van ergens in de vijftig jaar oud hun huisdier eerst aaide en dan bruusk in de bak stopte.
Het koppel heeft de beelden nu online gezet in de hoop de vrouw te vinden. Lola is inmiddels bekomen van haar hachelijk avontuur. (sam)
precies allebei overbodig dusquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:08 schreef Lienzz het volgende:
het is maar een kat, maarja, die vrouw is ook maar een vrouw
Ja, er zijn inderdaad mensen die zo eenzaam zijn dat ze het verschil niet meer zien.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:08 schreef Lienzz het volgende:
het is maar een kat, maarja, die vrouw is ook maar een vrouw
Idd. Deze vrouw is minder waard dan de gemiddelde straatkat. Spuitje dus.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:09 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ja, er zijn inderdaad mensen die zo eenzaam zijn dat ze het verschil niet meer zien.
Het is maar een kat hoorquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:00 schreef Mylene het volgende:
... om te voorkomen dat het volk wraak neemt op haar.
Ah, gelukkig hebben de tabloids de jacht geopend, niks mis met een good ol' heksenjacht, daar worden nooit onschuldige mensen de dupe van.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:00 schreef Mylene het volgende:
Inmiddels hebben de Engelse tabloids de jacht geopend op deze vrouw. Ik denk daarom dat de vrouw zich het beste zo snel mogelijk kan melden bij de politie om te voorkomen dat het volk wraak neemt op haar.
Ik denk dat ze de 10-tallen katten in de buurt na jarenlang gezeik zat was ofzo. Da's toch niet zo heel moeilijk te bedenken?quote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:19 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
"Ze sloot het deksel en wandelde door."
Kan aan mij liggen hoor maar het is toch "De deksel" ?
vaag dat je zo iets doet
quote:dek·sel het, de; o en m -s dat deel ve hol voorwerp dat dit van boven sluit
Wat is juist: de deksel of het deksel?
Beide vormen zijn juist; de deksel lijkt vaker voor te komen.
Woorden die eindigen op het achtervoegsel -sel zijn eigenlijk altijd onzijdig; vergelijk bijvoorbeeld het baksel en het achtervoegsel. Ook deksel was vroeger uitsluitend onzijdig. Het eerste Groene Boekje (1954) en het Woordenboek der Nederlandsche Taal (deel III, 1916) vermelden alleen het deksel. Tegenwoordig vermelden de naslagwerken bij deksel twee geslachten: mannelijk (de deksel) en onzijdig (het deksel).
Dat was een retorische vraag...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:22 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de 10-tallen katten in de buurt na jarenlang gezeik zat was ofzo. Da's toch niet zo heel moeilijk te bedenken?
en dan doe je zoiets belachelijks?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:22 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de 10-tallen katten in de buurt na jarenlang gezeik zat was ofzo. Da's toch niet zo heel moeilijk te bedenken?
Hmm oke, naja ik vind dé deksel beter klinkenquote:
Als dat mijn kat was geweest en ik zou dit zien, dan zou die vrouw gewoon moeten onderduiken hoor...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |