En TS 112 bellen, die stuurden meteen politie omdat de zaak al bekend was. Bleek dat er wat anders nodig was...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:20 schreef Netsplitter het volgende:
Of die baas heeft het zooitje in de hens gezet om hun eruit te roken.
Oei das wel een naar verhaal ja. Aangezien deze eigenaar constant met boren aan de slag gaat lijkt het me niet helemaal veilig idd...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:00 schreef Wokkel het volgende:
Dit loop waarschijnlijk zo af Uit huis gezet, spullen weg.
Er komt een moment dat er niemand thuis is, dan komt verhuurder even langs met een paar mannetjes en trekt een kamer leeg. Als ik TS was zou ik het huurcontract en andere papieren maar alvast ergens anders op een veilige plek bewaren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook hoi !
hulde voor jou en je huisgenotenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:00 schreef NietTeVolgen het volgende:
13:30
13:30 kwam de inspectie al langs, ivm met ons eerdere contact wilde ze hier voor de eigenaar zijn en een kijkje nemen. Ze zagen gelijk dat er gigantisch veel niet klopte, aan de kant van de eigenaar, contracten die niet kloppen, huisvredebreuk en nog veel meer. Samengevat: De inspecteur kon ons gerust stellen dat ons niets kan gebeuren en alle schuld bij de eigenaar ligt.
Ook hebben wij bekend aan de inspecteurs dat wij van alle incidenten audio opnames hebben gemaakt door een mobieltje in de broekzak of op tafel te leggen met record functie. Die waren hier blij mee omdat het in rotterdam legaal is om in eigen woonruimte op te nemen zonder anderen daarvan kennis te geven. Wij hebben daarom legaal op audio veel bekentenissen staan, onder andere:
- de bekentenis van de jurist van de eigenaar dat het contract nep is.
- de huisvrede breuk met het tweemaal een slot uitboren tegen onze wil in.
- de bekentenis dat hij de inspecteurs voor de gek wou houden door mijn kamer leeg te halen voor inspectie.
- het dreigen met het eruit schoppen van mij en andere kamergenoten.
Afijn, we waren uitgesproken met de inspecteurs, hebben het ondertussen over vervangende woonruimte gehad en het wachten was nu op de eigenaar die 14:00 langs zou komen.
14:00
De eigenaar is aangekomen, samen met de zogenaamde jurist van maandag! Ze waren verbaasd dat de inspectie met ons rustig in een kamer zaten en voelde de bui al hangen. Er heeft toen met ons studenten, de inspecteurs en de eigenaar een gesprek van 20 minuten plaats gevonden.
De eigenaar ontkende het uitboren van de sloten, de huisvredebreuk en het leegmaken van mijn kamer tegenover de inspectie (Inspectie had een half uur eerder de audio opnames al gehoord, pwnd liegbeest), toen vertelde ik hem dat ik audio opnames had van alle incidenten, en ik ook nog eens aangifte ga doen met die audio opnames. Dit viel uiteraard niet goed, daarnaast wou de eigenaar nog een deal maken met de inspectie door een van ons er voor maandag uit te gooien, dit viel niet goed bij de inspectie zoals jullie misschien begrijpen. De eigenaar krijgt de boete, ik ga zo naar de politie voor de huisvredebreuk, en we gaan met alle drie de studenten nog een procedure starten via rechtsbijstand.
Tot zover.
TS zal er uiteindelijk toch aan moeten geloven, omdat hij of één van zijn huisgenoten anders de lul gaat zijn.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:03 schreef Voici het volgende:
Dit viel niet goed bij de inspectie zeg je, maar wat zijn nu dan wél de gevolgen? Wat zijn de plannen van de huisbaas?
Dat vermoedde ik al ja, en ik kan me voorstellen dat die huisbaas ieder smerig trucje gaat uithalen die hij kan verzinnen. Misschien heeft hij terloops genoemd wat TS of zijn huisgenoten te wachten staat.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:09 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
TS zal er uiteindelijk toch aan moeten geloven, omdat hij of één van zijn huisgenoten anders de lul gaat zijn.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:04 schreef Inlognaam het volgende:
1000
Die eigenaar heeft het niet naar zn zin!
Je kunt het wellicht nog leuker maken en direct naar de huurcommissie stappen om even te vragen of de kamerhuur die je betaalt niet te hoog isIs die te hoog, dan kun je mooi ook nog even een lagere huurprijs afdwingen
Geweldig topic dit!Idd, ga hier maar ook even achteraan!! Succes ermee!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mjah, er moet waarschijnlijk wel iemand uit maar dan je wel een ruime verhuisvergoeding meekrijgen. Uit mijn hoofd kan dat oplopen tot 6000 euroquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:09 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
TS zal er uiteindelijk toch aan moeten geloven, omdat hij of één van zijn huisgenoten anders de lul gaat zijn.
Dan bel je gewoon weer de politie die hem dan gewoon weer de deur uitzet. Ik zou me er eerder zorgen om maken dat hij het huis leeghaalt als iedereen voor het weekend naar huis is of college heeft.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:23 schreef melanie_the_miss het volgende:
Doe even wat hangsloten aan jullie slaapkamer deur (van binnen) Niet dat jullie snachts van het bed geligt worden door die josti...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |