abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85839120
Er zijn vorderingen maar er komen eventjes geen updates meer over de situatie.
De aangifte is ingedient en er zijn voorlopig alleen veel gesprekken tussen alle instanties.
pi_85839603
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 17:31 schreef NietTeVolgen het volgende:
Er zijn vorderingen maar er komen eventjes geen updates meer over de situatie.
De aangifte is ingedient en er zijn voorlopig alleen veel gesprekken tussen alle instanties.
Hebben ze dit topic gelezen :D?
pi_85839962
Wie bedoel je met 'ze'? Alle partijen hebben een kopie van het verhaal in de OP, met extra informatie. Ik ben daar redelijk transparant mee.
pi_85843378
Vanwaar dan de melding dat je geen updates meer doet? -O- Ben je niet verplicht natuurlijk en als het je zaak benadeelt dan moet je het natuurlijk niet doen, maar anders zijn hier genoeg mensen die het vervolg wel willen weten. ;) En leren van de kundige manier waarop je het hebt aangepakt. ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator zondag 29 augustus 2010 @ 19:45:02 #230
155227 crew  Guppy
dus
pi_85843573
Jammer, ik was erg benieuwd naar de afloop...
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  maandag 30 augustus 2010 @ 10:16:03 #231
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_85863704
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 19:38 schreef Cat22 het volgende:
Vanwaar dan de melding dat je geen updates meer doet? -O- Ben je niet verplicht natuurlijk en als het je zaak benadeeltd dan moet je het natuurlijk niet doen, maar anders zijn hier genoeg mensen die het vervolg wel willen weten. ;) En leren van de kundige manier waarop je het hebt aangepakt. ^O^
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_85864236
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 10:16 schreef numero_uno het volgende:

[..]

Heel aandoenlijk, maar die t stond daar natuurlijk gewoon goed.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  maandag 30 augustus 2010 @ 10:42:40 #233
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_85864369
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 10:37 schreef Vanyel het volgende:

[..]

:X idd ott
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
  maandag 30 augustus 2010 @ 10:43:51 #234
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_85864396
laat maar, flauw
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_85874819
Prima dat TS de zaak eerst offline wil regelen. Zolang ie ons maar niet in spanning laat en wel dingen noteert om na afloop te plaatsen :+
dag
pi_85886578
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 10:37 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Dank u!
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_85927088
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 19:45 schreef Guppyfriend het volgende:
Jammer, ik was erg benieuwd naar de afloop...
Die kan ik je wel vertellen. Die jongens gaan er allemaal uit. Ze hadden gewoon dat hoofdhuurderscontract moeten tekenen.
Waarom is deze constructie:
Omdat de gemeente van die achterlijk regels heeft bedacht dat als er meerdere huurders zijn er 60 min. brandvertragende deuren moeten zijn en per comprtiment ook 60 min brandvertragend moet zijn, een eventuele 2e trap of vluchtweg en ga zo maar even door.

Door de hoofdhuurderconstructie hoef je hier niet aan te voldoen, het is dan net als bij een gezin bestaande uit zeg maar 7 personen ofzo.
De huurbaas gaat die kosten echt niet maken en knikkert ze samen met de gemeente er gewoon uit.
Daarna komen er wel mensen met de hoofdhuurdersconstructie.
pi_85927228
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 21:33 schreef Buikboor het volgende:

[..]
Die kan ik je wel vertellen.
Helaas, dat kun je niet.
pi_85927394
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 21:33 schreef Buikboor het volgende:

[..]

Die kan ik je wel vertellen. Die jongens gaan er allemaal uit. Ze hadden gewoon dat hoofdhuurderscontract moeten tekenen.
Waarom is deze constructie:
Omdat de gemeente van die achterlijk regels heeft bedacht dat als er meerdere huurders zijn er 60 min. brandvertragende deuren moeten zijn en per comprtiment ook 60 min brandvertragend moet zijn, een eventuele 2e trap of vluchtweg en ga zo maar even door.

Door de hoofdhuurderconstructie hoef je hier niet aan te voldoen, het is dan net als bij een gezin bestaande uit zeg maar 7 personen ofzo.
De huurbaas gaat die kosten echt niet maken en knikkert ze samen met de gemeente er gewoon uit.
Daarna komen er wel mensen met de hoofdhuurdersconstructie.
De huurbaas zal die kosten toch moeten maken. Of één huurder (met een leuk bedragje) vergelijkbare woonruimte aanbieden. Screw-ups van de huurbaas worden niet afgewenteld op de huurders. Die zitten goed met hun contract. Huurbaas weet echt wel dat hij fout zit, anders was hij niet komen konkelen en intimideren.
pi_85927721
je 2e optie gaat e worden. Wedden?
pi_85927946
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 21:47 schreef Buikboor het volgende:
je 2e optie gaat e worden. Wedden?
Jij kent alleen het verhaal uit de openingspost, die op een paar uurtjes na alweer een week oud is. Je kunt speculeren over allerlei doomscenario's maar je weet simpelweg niet wat de situatie nu is. Als ik een weddenschap met je af zou sluiten zou je die in ieder geval per direct verliezen. Er zullen voorlopig geen updates over de situatie volgen, dus je zult helaas een tijdje achter de feiten lopen.
pi_85928016
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 21:52 schreef NietTeVolgen het volgende:

[..]

Jij kent alleen het verhaal uit de openingspost, die op een paar uurtjes na alweer een week oud is. Je kunt speculeren over allerlei doomscenario's maar je weet simpelweg niet wat de situatie nu is. Als ik een weddenschap met je af zou sluiten zou je die in ieder geval per direct verliezen. Er zullen voorlopig geen updates over de situatie volgen, dus je zult helaas een tijdje achter de feiten lopen.
Waarom niet? -O-

Wel lekker advies inwinnen maar niet updaten.. tsk tsk.
pi_85928525
Kijk eens in de openingspost, dit topic werd beter bijgehouden dan 90% van WGR,

tsk tsk sensatiezoeker
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 22:08:07 #244
202348 Susi
Temple of Love
pi_85928732
Alsof TS verplicht is om updates te plaatsen. Het is wel erg fijn dat ie 't doet, dat zeker.
Maar er zal een goede reden zijn dat NTV er plotseling mee is opgehouden, misschien horen we later meer.
pi_85929643
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 21:52 schreef NietTeVolgen het volgende:

[..]

Mwah, ik werk zelf geregeld voor huurbazen van studentenhuizen en weet best hoe het werkt. Er zijn maar een paar dingen, de wet, de gemeente die handhaaft, de verhuurder die een keus moet maken tussen ong. 5000¤ meegeven aan de exhuurder of een verbouwing aangaan van min. een halve ton of meer. En zulke huurbazen kennende...........
Maar we wachten af, en ben serieus benieuwd wat hier uit komt.
pi_85929723
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 22:04 schreef NietTeVolgen het volgende:
Kijk eens in de openingspost, dit topic werd beter bijgehouden dan 90% van WGR,

tsk tsk sensatiezoeker
Dat is nog van 25 aug. :{w

Maar goed uiteindelijk trek je sowieso aan het "kortste eind" overigens.
Ja de gemeente neemt het eerst voor je op om daarna de zaak in eigen handen te nemen en je alsnog eruit te flikkeren door je ex huisjesmelker te dwingen jou een oprotvergoeding te betalen.

Okay dat hoeft niet perse nadelig te zijn natuurlijk.

En nog een gratis tip : blijf niet in rotterdam. w/
  vrijdag 26 november 2010 @ 09:07:17 #247
89338 BettyWeter
Weet het beter
pi_89167302
TS, ben je al zover om een update te geven?
pi_89169682
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 09:07 schreef BettyWeter het volgende:
*ook benieuwd is*
pi_89187831
quote:
:@
pi_89190173
quote:
^O^
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')