Nee, dat was Purdey zie ik nu.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Was zei degene met die nieuwe micra? Ik houd het allemaal niet meer bij hoor.![]()
Maar dat is ook een Nissan toch?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Zij
En nee joh, dat was Purdey. Dit is CherryLips in de auto van d'r zus
Dan kunnen ze in deze tijden beter de Nissan Float op de markt brengen, zou hier in Nederland en in Pakistan nog weleens een hitje kunnen worden.quote:
Doe maar niet, laat al die Note's maar lekker onder water lopen. Ik vind de Note een auto waarbij de ontwerper niet wist wat het nou moest worden. MPV, station of toch een klein autootje.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan kunnen ze in deze tijden beter de Nissan Float op de markt brengen, zou hier in Nederland en in Pakistan nog weleens een hitje kunnen worden.
dat is natuurlijk ook onzin, want in onze huidige auto moet je 'm naar beneden duwen om actie te krijgen. Het is inderdaad per auto (of meestal houdt een merk het redelijk gelijk bij al zijn modellen) verschillend. De lesauto moest met hendel omhoog en had tevens een knopje om de interval in te stellen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:26 schreef Piles het volgende:
Ruitenwisser verschilt per auto, maar hoe verder naar boven hoe sneller:
0 = uit
1e klik = interval (af en toe)
2e klik = constant
3e klik = turbo
Bij mijne is het dan nog: van 0 naar 1e is langzame interval, en van 2 naar 1 is snelle intervalSoms zit er ook een regelaartje op de schakelaar.
Die eerste stand is stadslicht.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:47 schreef twiFight het volgende:
[..]
dat is natuurlijk ook onzin, want in onze huidige auto moet je 'm naar beneden duwen om actie te krijgen. Het is inderdaad per auto (of meestal houdt een merk het redelijk gelijk bij al zijn modellen) verschillend. De lesauto moest met hendel omhoog en had tevens een knopje om de interval in te stellen.
@ lampen: onze huidige auto moet ook 2 standen gedraaid voor je dimlicht hebt. Ik weet niet waar de eerste stand voor is, maar het dashboardlicht gaat er wel voor branden. Of die verder nog wat doet weet ik niet.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:30 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Doe maar niet, laat al die Note's maar lekker onder water lopen. Ik vind de Note een auto waarbij de ontwerper niet wist wat het nou moest worden. MPV, station of toch een klein autootje.
Misschien was 't wel dagrijlichtquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Hé, die wilde ik ook voorstellen
Wat voor auto was het trouwens, ik heb nog niet gehoord van die 2 standenAlleen stads-/dimlicht, maar dat verschil zie je wel.
Ja de manier van ruitenwisseraansturing kan nog wel wisselen, bij het ene model heb je wel een fatsoenlijke 'af en toe stand' (eens in de 5 seconden ofzo) en bij een ander is het 'langzaamste' al meteen elke 1 á 2 secondequote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:47 schreef twiFight het volgende:
[edit] Negeer de helft maar, ik had weer eens een hele pagina gemist
[..]
dat is natuurlijk ook onzin, want in onze huidige auto moet je 'm naar beneden duwen om actie te krijgen. Het is inderdaad per auto (of meestal houdt een merk het redelijk gelijk bij al zijn modellen) verschillend. De lesauto moest met hendel omhoog en had tevens een knopje om de interval in te stellen.
Ik vind de Note ook wel tof, mits zwart ofzoquote:
Als het hard regent komt dr een plas te staan bij mn bijrijder zn voeten...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:09 schreef Goddelijker het volgende:
En even in de gaten houden, want vocht in de auto is geen goed teken. Dat kan lekkende rubbers betekenen.
Even gaatje boren danquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 08:39 schreef L0we het volgende:
[..]
Als het hard regent komt dr een plas te staan bij mn bijrijder zn voeten....
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 08:42 schreef L0we het volgende:
[..]
Zit dr al in, heeft de oude eigenaar gedaan...!
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:16 schreef Purdey het volgende:
Ik dacht even dat je een auto gekocht had Cherry!
Probeer vanmiddag op m'n werk even het autorijtopic bij te houden. Ik werk al een paar dagen van 7 tot 5, ik ben kapot als ik 's avonds thuiskom..Ik kijk niet eens meer of m'n auto er nog staat
Ahw.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:16 schreef Purdey het volgende:
Ik dacht even dat je een auto gekocht had Cherry!
Probeer vanmiddag op m'n werk even het autorijtopic bij te houden. Ik werk al een paar dagen van 7 tot 5, ik ben kapot als ik 's avonds thuiskom..Ik kijk niet eens meer of m'n auto er nog staat
Voor de achterruit heb je normaal ook nog een knop waarmee je de achterruitverwarming kan aanzetten. Dan gaat een klein beetje stroom door die draden lopen van de achtteruit en zie je ook weer fatsoenlijk in je achteruitkijkspiegel.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:04 schreef CherryLips het volgende:
O god ja, de boel was aan het beslaan, ook dat nogWat moet je dan doen? Airco en aanjager aan ofzo?
Een beetje? Dat ding vreet stroom!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:17 schreef Eix het volgende:
[..]
Voor de achterruit heb je normaal ook nog een knop waarmee je de achterruitverwarming kan aanzetten. Dan gaat een klein beetje stroom door die draden lopen van de achtteruit en zie je ook weer fatsoenlijk in je achteruitkijkspiegel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |