Het is het onvermogenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:52 schreef Beach het volgende:
Ik ga dit uiteraard aankaarten in mijn docu; en ook het onvermogen van de organisator om stappen te (willen) ondernemen.
Plaats hem in de stijd van 4 die nog moet komen, Kees verdient het! Op velen verzoek kan dat best. Mocht het dan nog niet lukken zullen we het moeten accepteren...quote:
Eens.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:46 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Plaats hem in de stijd van 4 die nog moet komen, Kees verdient het! Op velen verzoek kan dat best. Mocht het dan nog niet lukken zullen we het moeten accepteren...
Je mag mij interviewenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:52 schreef Beach het volgende:
Ik ga dit uiteraard aankaarten in mijn docu; en ook het onvermogen van de organisator om stappen te (willen) ondernemen.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:55 schreef Scarface2004 het volgende:
Kees natuurlijk, for fuck sake...hoe kun je niet op hem stemmen
Rinus natuurlijk, for fuck sake...hoe kun je niet op hem stemmen
Wordt verworpen. Rinus werkt elke dag keihard op de sociale werkplaats in Drachten.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:17 schreef Mr_DG het volgende:
Dit had Kees te zeggen over zanger Rinus:
[ afbeelding ]
Nee Kees heeft verloren deal with it.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:12 schreef Haque het volgende:
Zet Kees dan bij 2 andere neer dat je een poll met 3 doet, of laat hem maar weg het is toch niet de eindwinnaar
En daar zitten we op te wachten.....quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:15 schreef Maisvader het volgende:
Kanker Rinus.
Naja hij word toch wel verslagen door de Silverlady.
Hopelijk wel ja. Mijns insziens is de Silverlady de absolute eindbaas.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:15 schreef Maisvader het volgende:
Kanker Rinus.
Naja hij word toch wel verslagen door de Silverlady.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |